Oznámenie 11770 - WYT

Obsah

11770 - WYT
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Pohybové Centrum s.r.o.
IČO: 51022915
Čermeľská cesta 3 , 04001 Košice - mestská časť Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Petra Kačmariková
Telefón: +421 903787919
Email: svt@svt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/19483/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o.
IČO: 31652387
Starosaská 15 , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Balogová
Telefón: +421 905601138
Email: svt@svt.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Sprevádzkovanie konceptu špeciálnych cvičebných strojov v spoločnosti Pohybové Centrum s.r.o.
Referenčné číslo: 2017/VO/POHYB/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
33150000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodanie zariadení:
1.Elektronický stroj na cvičenie 1 - Mobilizuje lumbárnu/hrudnú chrbticu v šípovitej rovine aktivovaním extenzorov
2. Elektronický stroj na cvičenie 2 - Mobilizácia lumbárnej/hrudnej chrbtice v priečnej rovine aktivovaním rotátorov
3. Elektronický stroj na cvičenie 3 - Mobilizácia lumbárnej/hrudnej chrbtice v šípovitej rovine aktivovaním flexorov
4. Elektronický stroj na cvičenie 4 - Mobilizácia naťahovania a laterálneho ohybu krčnej chrbtice aktivovaním extenzorov a laterálnych flexorov
5. Elektronický stroj na cvičenie 5 - Mobilizácia lumbárnej/hrudnej chrbtice vo frontálnej rovine aktivovaním laterálnych flexorov
6. Hlavný počítač
7. Vedľajšia obslužná jednotka
8. Prenosný počítač
9. Info-Kiosk
10. RFID Karta
11. WIRELESS ROUTER

Spolu s dopravou a inštaláciou zariadení
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 132 330,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Elektronický stroj na cvičenie
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33150000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie zariadení:
1.Elektronický stroj na cvičenie 1 - Mobilizuje lumbárnu/hrudnú chrbticu v šípovitej rovine aktivovaním extenzorov
2. Elektronický stroj na cvičenie 2 - Mobilizácia lumbárnej/hrudnej chrbtice v priečnej rovine aktivovaním rotátorov
3. Elektronický stroj na cvičenie 3 - Mobilizácia lumbárnej/hrudnej chrbtice v šípovitej rovine aktivovaním flexorov
4. Elektronický stroj na cvičenie 4 - Mobilizácia naťahovania a laterálneho ohybu krčnej chrbtice aktivovaním extenzorov a laterálnych flexorov
5. Elektronický stroj na cvičenie 5 - Mobilizácia lumbárnej/hrudnej chrbtice vo frontálnej rovine aktivovaním laterálnych flexorov

Podrobná špecifikácia je v prílohe súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania
Relatívna váha: 30
Názov: Záruka
Relatívna váha: 10
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 60
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 420,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Výpočtová technika
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30213300-8
30213100-6
30231300-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie zariadení:
1. Hlavný počítač
2. Vedľajšia obslužná jednotka
3. Prenosný počítač
4. Info-Kiosk
5. RFID Karta
6. WIRELESS ROUTER

Podrobná špecifikácia je v prílohe súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 376,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.
3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri
mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za
predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo
začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky má byť pre
verejného obstarávateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.

§ 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní : Podmienky účasti týkajúce sa
finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona o verejnom
obstarávaní. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v požadovanej výške je v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní . Je založená na predpoklade schopnosti budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre zabezpečenie predmetu obstarávania.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate vo výške 396 990,- EUR alebo ekvivalent v inej mene za požadované obdobie, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukazuje prehľadom o obrate.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.09.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.09.2017 11:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca
zašle na kontaktnú adresu:SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o., Starosaská 15, 052 01 Spišská Nová Ves, písomne poštou alebo emailom (svt@svt.sk).
2.Žiadosť má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako
adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno
kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa poskytnú výhradne elektronicky formou prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe.
3.Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné
podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že
záujemca nepožiada o Súťažné podklady, obstarávateľská organizácia nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a
iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2017

Redakčné opravy

11968 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 163/2017
V oznámení 11770-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Pohybové Centrum s.r.o., Čermeľská cesta 3, 040 01 Košice - mestská časť Sever zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 1 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 143 420,00 EUR bez DPH Má byť: 119 516,67 EUR bez DPH Časť: 2 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 15 376,00 EUR bez DPH Má byť: 12 813,33 EUR bez DPH
12785 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 179/2017
V oznámení 11770-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Pohybové Centrum s.r.o., Čermeľská cesta 3, 040 01 Košice - mestská časť Sever zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.09.2017 11:00 Má byť: 31.10.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.09.2017 11:30 Má byť: 31.10.2017 11:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité