Oznámenie 11769 - WYT

Obsah

11769 - WYT
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
GALMM s.r.o.
IČO: 31579736
J.Jančeka 39, 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Szebellaiová
Telefón: +421 918906544
Email: viktoria.szebellaiova@eufc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/10272
Hlavná adresa(URL): www.galmm.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/10272
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUFC SK s. r. o.
IČO: 47256125
Kalnická cesta 8 , 93401 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Szebellaiová
Telefón: +421 918906544
Email: viktoria.szebellaiova@eufc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/10272
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.galmm.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
EUFC SK s. r. o.
IČO: 47256125
Kalnická cesta 8 , 93401 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Szebellaiová
Telefón: +421 918906544
Email: viktoria.szebellaiova@eufc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/10272
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.galmm.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8 ods. 2
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): povrchová úprava kovov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Referenčné číslo: VO 08/17
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka 7 logických celkov (ďalej LC) v rámci výrobného procesu, ktorý zahŕňa minimálne technicko - funkčné parametre špecifikované v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
LC 1: Dopravníkový systém s variabilným taktovaním - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 42417200-4 Dopravníky
LC 2: Prečerpávací okruh elektrolytu s chladením - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 42122160-9 Chladiace čerpadlá
LC 3: Rotačný bubon - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 34999300-9Stroje na galvanické pokovovanie
LC 4: Automatické ofukovanie vzduchovým nožom - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 39721321-8 Vysušovače stlačeným vzduchom
LC 5: Okruh odsávania kalov z fosfátu - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 34951200-0 Zariadenia pre manipuláciu s kalmi
LC 6: Doplnenie technologických uzlov likvidácie odpadových vôd - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 45252121-2 Sedimentačné zariadenia
LC 7: 1500A usmerňovače - Spoločný slovník obstarávania CPV: hlavný slovník: 31153000-3 Usmerňovače
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 972,67 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Dopravníkový systém s variabilným taktovaním
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42417200-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka dopravníkového systému s variabilným taktovaním. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Takt linky
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 125 850,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
Časť: 2
II.2.1) Názov
Prečerpávací okruh elektrolytu s chladením.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42122160-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie okruhu elektrolytu s chladením. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 910,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
Časť: 3
II.2.1) Názov
Rotačný bubon
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34999300-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie rotačného bubna. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 758,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
Časť: 4
II.2.1) Názov
Automatické ofukovanie vzduchovým nožom
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39721321-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie automatického ofukovania vzduchovým nožom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 11 742,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
Časť: 5
II.2.1) Názov
Okruh odsávania kalov z fosfátu
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34951200-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie okruhu odsávania kalov z fosfátu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 16 748,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
Časť: 6
II.2.1) Názov
Doplnenie technologických uzlov likvidácie odpadových vôd
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45252121-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je doplnenie technologických uzlov likvidácie odpadových vôd. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 254,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
Časť: 7
II.2.1) Názov
1500A usmerňovače
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31153000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Jančeka 39, Ružomberok 034 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie 1500A usmerňovačov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 66 709,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030K655
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti GALMM s. r. o.
Operačný program Výskum a inovácie MHSR, OP VaI-MH/DP/2016/3.3.1.-4
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Sloven-skej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.

Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje na všetky časti predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
§ 33 ods. 1 písm. d) - prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej sume minimálne:

Názov logického celkuMinimálny dosiahnutý obrat za posudzované obdobie celkom
Logický celok 1 - Dopravníkový systém s variabilným taktovaním125.000,- EUR bez DPH
Logický celok 2 - Prečerpávací okruh elektrolytu s chladenímNeaplikuje sa
Logický celok 3 - Rotačný bubonNeaplikuje sa
Logický celok 4 - Automatické ofukovanie vzduchovým nožomNeaplikuje sa
Logický celok 5 - Okruh odsávania kalov z fosfátuNeaplikuje sa
Logický celok 6 - Doplnenie technologický uzlov likvidácie odpadových vôdNeaplikuje sa
Logický celok 7 - 1500A usmerňovačeNeaplikuje sa
za posudzované obdobie.

Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t. j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov. Pokiaľ uchádzači nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok preukážu prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 33, ods. 2 zákona.
Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa §8 požaduje finančnú stabilitu pre uchádzača ponúkajúceho Logický celok 1, ktorý je vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky nosným logickým celkom, pre zabezpečenie predmetu zadávania verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.

Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje iba na časť 1 predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Názov logického celku / Minimálny dosiahnutý obrat za posudzované obdobie celkom
Logický celok 1 - Dopravníkový systém s variabilným taktovaním/ 125.000,- EUR bez DPH
Logický celok 2 - Prečerpávací okruh elektrolytu s chladením / Neaplikuje sa
Logický celok 3 - Rotačný bubon / Neaplikuje sa
Logický celok 4 - Automatické ofukovanie vzduchovým nožom / Neaplikuje sa
Logický celok 5 - Okruh odsávania kalov z fosfátu / Neaplikuje sa
Logický celok 6 - Doplnenie technologický uzlov likvidácie odpadových vôd / Neaplikuje sa
Logický celok 7 - 1500A usmerňovače / Neaplikuje sa
za posudzované obdobie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodávku tovaru:
§ 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom dodaní tovarov a zhodnotení dodania tovarov podľa obchodných podmienok, a to v minimálnej súhrnnej výške
Názov logického celkuMinimálna súhrnná výška dodaných tovarov za posudzované obdobie
Logický celok 1 - Dopravníkový systém s variabilným taktovaním125.000,- EUR bez DPH
Logický celok 2 - Prečerpávací okruh elektrolytu s chladenímNeaplikuje sa
Logický celok 3 - Rotačný bubonNeaplikuje sa
Logický celok 4 - Automatické ofukovanie vzduchovým nožomNeaplikuje sa
Logický celok 5 - Okruh odsávania kalov z fosfátuNeaplikuje sa
Logický celok 6 - Doplnenie technologický uzlov likvidácie odpadových vôdNeaplikuje sa
Logický celok 7 - 1500A usmerňovačeNeaplikuje sa
za posudzované obdobie.
Ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Referencie budú vyjadrené v Eur (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.).
Osoba podľa §8 považuje za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34, ods. 3 zákona.
Uchádzač môže v zmysle § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa §8 si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača pôsobiť na trhu s predmetom zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho objemu zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne a zároveň či je spoľahlivý a technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.

Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje iba na časť 1 predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Názov logického celku / Minimálna súhrnná výška dodaných tovarov za posudzované obdobie
Logický celok 1 - Dopravníkový systém s variabilným taktovaním/ 125.000,- EUR bez DPH
Logický celok 2 - Prečerpávací okruh elektrolytu s chladením / Neaplikuje sa
Logický celok 3 - Rotačný bubon / Neaplikuje sa
Logický celok 4 - Automatické ofukovanie vzduchovým nožom / Neaplikuje sa
Logický celok 5 - Okruh odsávania kalov z fosfátu/ Neaplikuje sa
Logický celok 6 - Doplnenie technologický uzlov likvidácie odpadových vôd/ Neaplikuje sa
Logický celok 7 - 1500A usmerňovače / Neaplikuje sa
za posudzované obdobie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.09.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.09.2017 10:00
Miesto: GALMM s. r. o., Sídlo: J. Jančeka 39, 034 01 Ružomberok
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených
2. Súťažné podklady uverejní osoba podľa §8 v profile vedenom v súlade s §148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
3. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj na základe žiadosti doručenej na kontaktné miesto osoby podľa
§8.
4. Osoba podľa § 8 nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do
registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra
partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2017

Redakčné opravy

14420 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2018
V oznámení 11769-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa GALMM s.r.o., J.Jančeka 39, 034 01 Ružomberok zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 3. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj na základe žiadosti doručenej na kontaktné miesto osoby podľa §8. Má byť: Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude od 19.10.2018 uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. verejný obstarávateľ bude uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO, vrátane posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a/alebo ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile verejného obstarávateľa. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou novej a modernizovanej verzie informačného systému EVO, ver. 18. Po spustení IS EVO ver. 18 je potrebné, aby sa uchádzači v informačnom systéme registrovali. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ poskytuje uchádzačom po spustení novej a modernizovanej verzie IS EVO ver. 18 dostatok času na registráciu tak, aby ďalšia súvisiaca komunikácia v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi mohla prebiehať už len prostredníctvom tejto novej a modernizovanej verzie IS EVO ver. 18. V zmysle uvedeného verejný obstarávateľ oznamuje, že ďalšia komunikácia s príslušným/i uchádzačom/uchádzačmi podľa druhu a predmetu takejto komunikácie a výmeny informácií (žiadosť, informácia, vylúčenie a pod.) a štádia verejného obstarávania začne najskôr 26.10.2018, t. j. po uplynutí 5 pracovných dní od spustenia novej verzie IS EVO.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité