Oznámenie 11768 - WYT

Obsah

11768 - WYT
Vestník č. 160/2017 - 15.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TOPSTAV s.r.o.
IČO: 31692648
kpt. Nálepku 4090, 06901 Snina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaromír Smítka
Telefón: +421 907871152
Email: jaromir.smitka@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/19386/zakazky/410125/dokumenty
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/19386_4201_20170814.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/19386_4201_20170814.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): spoločnosť s ručením obmedzeným, osoba podľa §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Linka na potlač fólie a papiera
Referenčné číslo: TP-1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42962200-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Flexografická linka na potlač fólie a papiera - 1 súprava
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 283 100,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42962300-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
TOPSTAV s.r.o., kpt. Nálepku 4090, 069 01 Snina
II.2.4) Opis obstarávania
1 súprava linka na potlač fólie a papiera v súlade s opisom predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 283 100,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Údaj v bode II.2.7) - dĺžka trvania zákazky je maximálna hodnota. Skutočná lehota dodania bude výsledkom e- aukcie.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti a preukáže ich predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v elektronickej forme. To znamená že uchádzač si môže vyžiadať požadovaný dokument v elektronickej forme od vydávajúceho úradu, alebo vlastní dokumenty, ktoré nie sú staršie ako 3 mesiace od lehoty na predkladanie ponúk a tieto zoskenuje do elektronickej formy najvhodnejšie do formátu pdf. a tie použije na preukázanie podmienok účasti. Uchádzač zoskenuje všetky strany dokumentu tak, aby bolo možné overiť jeho platnosť a u kópií, ich overenie v povolenej lehote. Žiadny dokument nie je možné predložiť do ponuky v listinnej forme.
2.1.Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov alebo aktuálne potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej úrad), ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie úrad (§ 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní).
Ak v zozname podľa ods. 2.1. registrovaný nie je, predloží:
2.2.doklad o oprávnení dodávať tovary. Výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra, musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky,( na území Slovenskej republiky je možné vyžiadať výpis z obchodného registra v elektronickej forme, pre tento prípad sa nepožaduje forma verejnej listiny).
2.3.uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača rovnocenný doklad podľa bodu 2.2. nevydáva a o doklad podľa bodu 2.1. nepožiadal na území SR.
2.4.V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
2.5.Ak uchádzač predloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. ktoré sú neúplné alebo nie je zrejmá ich pravdivosť, bude uchádzač vyzvaný na ich vysvetlenie, poprípade doplnenie údajov. Ak uchádzač vysvetlenie nepredloží, alebo nedoplní požadované doplňujúce dokumenty, bude z verejnej súťaže vylúčený.
2.6.Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodov 2.1. až 2.3. alebo budú neplatné podľa súťažných podkladov bude z verejnej súťaže vylúčený.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEUPLATŇUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie požadovaného tovaru.
§34 ods. 1, písm. m)
Opisom zariadení a aplikácií s uvedením technických parametrov. Opis môže byť doplnený prospektami, poprípade fotodokumentáciou. (Uchádzač použije formulár prístupný pre registrovaných uchádzačov, kde uvedie ponukové technické parametre, nezávisle na inej ponukovej dokumentácii.) Dokumentácia môže byť v jazyku výrobcu povinne doplnená úradným slovenským, alebo českým prekladom textov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Opisom ponúkaného tovaru uchádzač preukáže, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na technické parametre a minimálne príslušenstvo ponúkaného zariadenia podľa kapitoly B- Opis predmetu zákazky.

4.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom ( body 2 a 3 ) dokladom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED).
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predmet zákazky bude dodaný v súlade s podmienkami uvedenými v kúpnej zmluve, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Jednoetapová s pohyblivým koncom etapy. maximálna lehota na vloženie ponuky 20 minút, lehota na vkladanie sa predlžuje o ďalších 3 min. od prijatia nasledujúcej najnižšej ponuky. Realizácia prebehne v module e-aukcie systému EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 06.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.09.2017 07:00
Miesto: elektronický systém EVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 7.9.2017 o 07:00 hod. sa sprístupňujú dokumenty časti OSTATNÉ, plánovaný termín o sprístupnení dokladov ponúk časti KRITÉRIA je 21.9.2017 o 09:00hod. Tento termín bude upresnený oprávneným uchádzačom v nadväznosti na priebeh vyhodnotenia časti OSTATNÉ. Proces vyhodnocovania je neverejný z dôvodu aplikácie elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
b) obstarávanie inovácií
1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO a v profile najneskôr nasledujúci deň po zverejnení výzvy vo vestníku UVO.
2.Žiadosť o registráciu môže uchádzač predložiť len v systéme EVO. Písomné žiadosti na adresu verejného
obstarávateľa nebudú akceptované.
3.Do zákazky sa môže registrovať záujemca do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby si
vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 114 ods. 8 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov.
4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať kúpnu zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní.
5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov.
6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby
b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby
c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby
d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov
e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2017

Redakčné opravy

12632 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 176/2017
V oznámení 11768-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa TOPSTAV s.r.o., kpt. Nálepku 4090, 069 01 Snina zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.09.2017 10:00 Má byť: 14.09.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.09.2017 07:00 Má byť: 15.09.2017 07:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Miesto: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk Namiesto: 7.9.2017 o 07:00 hod. sa sprístupňujú dokumenty časti OSTATNÉ, plánovaný termín o sprístupnení dokladov ponúk časti KRITÉRIA je 21.9.2017 o 09:00hod. Tento termín bude upresnený oprávneným uchádzačom v nadväznosti na priebeh vyhodnotenia časti OSTATNÉ. Proces vyhodnocovania je neverejný z dôvodu aplikácie elektronickej aukcie. Má byť: 15.9.2017 o 07:00 hod. sa sprístupňujú dokumenty časti OSTATNÉ, plánovaný termín o sprístupnení dokladov ponúk časti KRITÉRIA je 29.9.2017 o 09:00hod. Tento termín bude upresnený oprávneným uchádzačom v nadväznosti na priebeh vyhodnotenia časti OSTATNÉ. Proces vyhodnocovania je neverejný z dôvodu aplikácie elektronickej aukcie. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Lehota na predkladanie žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov sa predlžuje do 7.9.2017 10:00 hod. a poslednú odpoveď odošle verejný obstarávateľ 8.9.2017. Lehoty sa predlžujú z dôvodu, že k dnešnému dňu nebol registrovaný ani jeden záujemca.
13101 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 184/2017
V oznámení 11768-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa TOPSTAV s.r.o., kpt. Nálepku 4090, 069 01 Snina zverejnenom vo VVO č. 160/2017 zo dňa 15.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.09.2017 10:00 Má byť: 05.10.2017 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 06.03.2018 00:00 Má byť: 25.04.2018 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.09.2017 07:00 Má byť: 06.10.2017 07:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: 15.9.2017 o 07:00 hod. sa sprístupňujú dokumenty časti OSTATNÉ, plánovaný termín o sprístupnení dokladov ponúk časti KRITÉRIA je 29.9.2017 o 09:00hod. Tento termín bude upresnený oprávneným uchádzačom v nadväznosti na priebeh vyhodnotenia časti OSTATNÉ. Proces vyhodnocovania je neverejný z dôvodu aplikácie elektronickej aukcie. Má byť: 6.10.2017 o 07:00 hod. sa sprístupňujú dokumenty časti OSTATNÉ, plánovaný termín o sprístupnení dokladov ponúk časti KRITÉRIA je 20.10.2017 o 09:00hod. Tento termín bude upresnený oprávneným uchádzačom v nadväznosti na priebeh vyhodnotenia časti OSTATNÉ. Proces vyhodnocovania je neverejný z dôvodu aplikácie elektronickej aukcie. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Zákazka je realizovaná v systéme EVO. V nadväznosti na nepredloženie k lehote 14.9.2017 8:00 hod. ani jednej ponuky rozhodol verejný oobstarávateľ o predlžení lehôt.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité