Oznámenie 11798 - WYT

Obsah

11798 - WYT
Vestník č. 161/2017 - 16.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Poctivé sirupy s.r.o.
IČO: 47466120
Dolnopotočná 6931/2 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mário Marko
Telefón: +421 903274075
Email: info@herbert.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.herbert.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.herbert.sk/vo
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCUREMENT MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 47581875
Laurinská 3 , 81101 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Timcsák
Telefón: +421 259308086
Email: prma@prma.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://herbert.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROCUREMENT MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 47581875
Laurinská 3 , 81101 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Timcsák
Telefón: +421 259308086
Email: prma@prma.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://herbert.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Spracovanie a konzervovanie zemiakov, ovocia a zeleniny
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Linka na výrobu a plnenie ovocných sirupov a nápojov
Referenčné číslo: 2017/PS/1
II.1.2) Hlavný kód CPV
42210000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je linka na výrobu a plnenie ovocných sirupov a nápojov, ktorá bude slúžiť na prípravu surovín na výrobu sirupu a nápoja, varenie základu na sirup a limonádu, maceráciu, uskladnenie pred plnením a finalizáciu výroby plnenie a balenie inovatívnych produktov. Zákazka zahŕňa uzatvorenie zmluvy, na základe ktorej bude verejnému obstarávateľovi dodaná technológia za účelom výroby a plnenia ovocných sirupov a nápojov. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 214 666,67 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42213000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vladimíra Clementisa 14, 917 01 Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je linka na výrobu a plnenie ovocných sirupov a nápojov pozostávajúca z nasledovných zariadení:
-Lúpačka citrusových plodov
-Lis na pomaranče
-Sekačka bylín a zeleniny
-Mixér na ovocie 8 kg
-Centrifúga odšťavovač Profi pre ovocie a zeleninu
-Umývačku ovocia a zeleniny pračka s odstredivkou
-Pracovné drezy a stoly 4 m na uloženie zariadení
-Pracovný stôl s drvičom odpadu, dresom, sprchou a odkladacím priestorom na odpad
-Vozík nerezový
-Vozík na sušenie ovocia
-Maceračná nádoba hranatá
-Regál nerezový
-Chladiaci box
-Váha laboratórna
-Stoly celonerezové
-Police nerezové s osvetlením na stoly
-Váha pracovná do 40 kg
-Montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie, kontrolný test, návody na obsluhu
-Zásobník nerezový
-Zásobník nerezový
-Kotol plynový
-Kotol elektrický
-Prenosné potravinárske miešadlo
-Nerezové čerpadlo na horúce produkty
-Váha pracovná do 1000 kg
-Kontajnerový zásobník na cukor
-Nádoba 1000 l na maceráciu
-Nádoba 500 l na maceráciu
-Regál priemyselný kovový farbený na ukladanie a skladovanie nádob
-Elektrický paletový vozík
-Kontajner nerezový 300 l na odpad preklápací
-Lis na ovocie
-Kontejner 1500 l na bioodpad
-PC pre riadenie softvéru skladu a chladenia pre produkty
-Nádoba nerezová uzavretá s chladením vo vnútri pre prípravu a zrenie nápoja a sirupu
-Armatúra pre pripojenie hadíc
-Chladiace zariadenie s automatickým ovládaním
-Montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie, kontrolný test, návody na obsluhu
-Filter na produkt pred plnením nápoja
-Čerpadlo s inverterom
-SATURATOR Dosycovanie produktu CO2
-Plnička a zatváračka pre produkt pre nápoje AUTOMAT
-Plnička a zatváračka pre produkt pre sirup
-Etiketovacie zariadenie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 214 666,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
3. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom v zmysle § 38 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní požiadavka na výšku obratu za hospodársky rok nesmie presiahnuť dvojnásobok predpokladanej hodnoty, ak je trvanie zmluvy, rámcovej dohody alebo koncesnej zmluvy rovnaké alebo kratšie ako 12 mesiacov.
Odôvodnenie: V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje
primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Verejný
obstarávateľ požadovaním predmetnej podmienky účasti skúma schopnosti uchádzača dodať požadovaný predmet
zákazky, a to na základe preukázania ekonomickej/finančnej stability vo vzťahu k charakteru zákazky, pričom
požadované ekonomické referencie sú primerané.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi
alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby,
ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety
preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje
finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.
Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom je možné
predbežne nahradiť aj jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB) aktuálny v deň zverejnenia Výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro (€).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na výšku obratu minimálne v celkovej výške 400.000,- EUR
sumárne za obdobie rokov 2014, 2015 a 2016 (ak sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania
činnosti). Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich
ekvivalent) za uvedené hospodárske roky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky, pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je v súlade so zákonom.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre dodanie tovaru v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB) aktuálny v deň zverejnenia Výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro (€), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro (€).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, k zoznamu dodávok tovaru uchádzač predloží minimálne 1 referenciu alebo uvedie zoznam dodávok tovaru inej osobe ako verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi za predchádzajúce tri roky, pričom hodnota všetkých predložených referencií a/alebo zoznamu dodávok pre inú osobu ako verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa musí byť minimálne 200.000,00 EUR bez DPH. Uchádzač musí v zozname dodávok/referencii uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o dodaní tovaru. Obstarávateľ bude akceptovať dodanie tovaru porovnateľné s predmetom zákazky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre dodanie tovaru v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.08.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.08.2017 11:00
Miesto: PROCUREMENT MANAGEMENT, s.r.o., Laurinská 3, 811 01 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa vo formáte.pdf - s
vyplnenou Časť I. JED-u (t.j. str. 3/22 Prílohy 2 k nariadeniu Komisie EÚ 2016/7) ako aj na stránke http://herbert.sk/vo. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača/záujemcu, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesol/prepísal. Manuál k vypĺňaniu JED je prístupný na nasledovnom linku: http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. Tým nie je dotknutá potreba vyplniť ostatné časti JED. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) zákona).
Verejný obstarávateľ bude v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní komunikovať a vymieňať si
informácie písomne prostredníctvom pošty. Podrobnejšia úprava doručovania je upravená v súťažných podkladoch.
Súťažné podklady budú sprístupnené na stránke http://herbert.sk/vo ako aj v profile verejného obstarávateľa na stránke úradu pre verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ bude vyžadovať zloženie zábezpeky vo výške 4.000,- Eur
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité