Oznámenie 11805 - WYP

Obsah

11805 - WYP
Vestník č. 161/2017 - 16.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Veľké Dravce
IČO: 00316512
Školská 240 , 98542 Veľké Dravce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Viera Rubintová
Telefón: +421 474373122
Email: obecvelkedravce@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.velkedravce-ocu.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5064/zakazky/410156/dokumenty
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUROKONZULT, s.r.o.
IČO: 36436366
Kubínska 1104/4 , 01008 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ing. Drahoslav Lörinc
Telefón: +421 903804008
Email: drahoslorinc@stonline.sk
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti administratívnej budovy v obci Veľké Dravce.
Referenčné číslo: PLZ-ABVD-02/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom postupu zadávania zákazky je uskutočnenie stavebných prác, súvisiacich s energeticky úspornými opatreniami samostatne stojacej administratívnej budovy v obci Veľké Dravce zateplením obvodových stien, strechy, stropu nezatepleného suterénu, výmenou výplní otvorov a obnovou inštalácií.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 475 577,66 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Administratívna budova, Školská 240, Veľké Dravce.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce budú riešiť aktualizáciu energeticky úsporných opatrení samostatne stojacej administratívnej budovy v obci Veľké Dravce zateplením obvodových stien, strechy, stropu nezatepleného suterénu, výmenou výplní otvorov a obnovou inštalácií. Budova má pôdorysný tvar písmena T, s hlavným vstupom s prednej uličnej strany. Stavba je s dvomi podlažiami, čiastočne podpivničená, osadená v rovinatom teréne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 475 577,66 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, Prioritná os: 4.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

III.1.1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 nasledovne:

a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

III.1.1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku III.1.1.1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača je obligatórnou podmienkou zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok:
Predmetnou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.2 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovnými dokumentmi:

a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Zoznamom realizovaných stavieb uchádzač preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek.

b) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o vzdelaní a praxi osôb na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov uchádzač preukazuje potrebné personálne zabezpečenie realizácie zákazky.

c) § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o prípadnom zapojení poddodávateľov uchádzač preukazuje vlastné kapacitné možnosti a schopnosť koordinovať viacero subjektov počas realizácie zákazky.

d) § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy,

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými environmentálnymi normami.

e) § 35 uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Uchádzač preukazuje schopnosť realizovať predmet obstarávania v súlade s platnými normami manažérstva kvality .

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument predloží aj za túto osobu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K písm. a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom hodnota zmluvy je minimálne rovná predpokladanej hodnote zákazky (475 577,66 Eur bez DPH) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň odoslania ponuky verejnému obstarávateľovi. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.

K písm. b) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy - verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača/ záujemcu:

b.1 Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho, t.j. musí mať osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie - pozemné stavby splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácii.
Spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky uchádzač preukáže fotokópiou autorizačného osvedčenia s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby. Uchádzač predloží za stavbyvedúceho: odborný životopis alebo ekvivalentný doklad, z ktorého bude zrejmá odborná prax danej osoby, požaduje sa originál s podpisom stavbyvedúceho.

b.2 Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka certifikovaného projektového manažéra pre kvalifikované riadenie realizácie zákazky z hľadiska dodržania kvalitatívnych štandardov, časového harmonogramu, finančnej a procesnej stránky projektu, ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná predložením dokladu - originálom alebo úradne osvedčenou kópiu certifikátu ISO 10006 PM alebo ekvivalentným dokumentom vydaným a akceptovaným v členských krajinách EÚ a Švajčiarskej konfederácii.

K písm. c) Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom,
Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 Zákona žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli:
-podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
-navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , ktorý má subdodávateľ plniť ( výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra)

K písm. d) Predložením platného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb,

K písm. e) Predložením platného certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania inžinierskych, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu
zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného
príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
- Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
- Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi
poverené osoby,
- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
- Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
- Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi
predpismi SR a ES,
a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.09.2017 12:00
Miesto: Obecný úrad Veľké Dravce.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponuky Ostatné je neverejné. Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi písomne poverení zástupcovia uchádzačov, ktorých ponuka nebola po vyhodnotení časti Ostatné vylúčená. Verejný obstarávateľ miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá" oznámi uchádzačom písomne a informáciu zverejní v profile.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1. Verejný obstarávateľ vykonáva verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného
obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný sa zaregistruje do
systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní
mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom
EVOSERVIS. Registrovaní uchádzači v systéme EVOSERVIS použijú svoj prístupový kód.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a
príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca
komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
VI.3.2 Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným
obstarávateľom tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch na predmet zákazky. Ponuka sa predkladá elektronicky
v systéme EVOSERVIS rozdelená na dve osobitné oddelené časti: osobitná časť označená OSTATNÉ, kde uchádzači
vkladajú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti a ďalšie doklady v zmysle súťažných podkladov a osobitná
časť označená KRITÉRIÁ, ktorá bude obsahovať ponuku cenový návrh uchádzača a ďalšie doklady v zmysle súťažných
podkladov.
5/6
VI.3.3 Ďalšie požiadavky na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Súťažných podkladoch a iných dokumentoch
zverejnených v Profile verejného obstarávateľa (ďalej len Profil) . Funkcionalita Profilu poskytuje k dokumentom v
profile zverejneným v zmysle § 43 zákona o VO bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup. Verejný
obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, aby v záujme zabezpečenia
efektívnej a úplnej informovanosti počas procesu oznámili túto skutočnosť informačnou správou zaslanou na
elektronickú adresu drahoslorinc@stonline.sk.
Súčasne verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak záujemca získa súťažné podklady alebo inú
dokumentáciu k zákazke prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa t.j. z elektronického úložiska zriadeného ÚVO
na: http://www.uvo.gov.sk/profily, ďalšie úkony spojené s prípravou a predkladaním ponuky už musí vykonávať
prostredníctvom systému EVOSERVIS.
VI.3.4 Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu
(www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf.
Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo
riadne splnomocnenou osobou. Uchádzač predkladá JED sám za seba - v súlade s požiadavkami týkajúcimi sa
podmienok účasti uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické
postavenie, alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie
aj o tejto osobe a predkladá samostatný JED za túto osobu. Skupina dodávateľov predkladá JED s informáciami
požadovanými v Častiach II. až IV. za každého člena skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom vyplniť len
oddiel a časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez vyplnenia iných oddielov časti IV. JED.
VI.3.5 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača ako zhotoviteľa na zloženie realizačnej
záruky vo výške 20 % hodnoty uzatváranej zmluvy, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka na riadne splnenie diela a
dodržanie zmluvných záväzkov. V prípade ak uchádzač realizačnú záruku nezloží do 3 pracovných dní odo dňa vyzvania
objednávateľom, vznikne verejnému obstarávateľovi právo odstúpiť od Zmluvy.
VI.3.6 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v
platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité