Oznámenie 11866 - WYP

Obsah

11866 - WYP
Vestník č. 162/2017 - 17.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Spišská Nová Ves
IČO: 00329614
Radničné námestie 7, 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Janka Pokryvková
Telefón: +421 905713570
Fax: +421 534426980
Email: jana.pokryvkova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.spisskanovaves.eu
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1176
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): SAMOSPRÁVA
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozšírenie nového cintorína – 1.etapa
Referenčné číslo: OVaD/VO-03/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236300-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia stavebného diela. Jedná o rozšírenie nového cintorína. Rozšírenie cintorína je riešené s nadväznosťou na jestvujúci cintorín a jeho obslužné komunikácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 415 238,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236300-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Cintorínska ulica, Spišská Nová Ves
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky stavebné dielo ako celok. Jedná o rozšírenie nového cintorína tak, aby boli v dostatočnom predstihu vytvorené ďalšie hrobové miesta podľa navrhnutej koncepcie. Rozšírenie cintorína je riešené s nadväznosťou na jestvujúci cintorín a jeho obslužné komunikácie, ktoré sú navrhnuté s bezprašným povrchom z betónovej zámkovej dlažby. Hrobové polia sú vyčlenené pojazdnými komunikáciami a oddelené od nich pásom zelene. Rozšírená časť cintorína bude oplotená a bude nadväzovať na existujúce oplotenie. Miesta pre odber vody a odpad sú situované vedľa obslužných komunikácií. Predmetná projektová dokumentácia rieši aj výstavbu vodovodnej prípojky. Ďalšou časťou realizácie diela je verejné osvetlenie a rozšírenie parkoviska pri novom cintoríne na zabezpečenie potreby parkovania osobných motorových vozidiel návštevníkov cintorína.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 415 238,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4. Uchádzač zapísaný do zoznamu Hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže
postupovať podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje
podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie ku dňu predloženia ponuky. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) a d) zákona o verejnom obstarávaní:
1. Doklady zmysle ustanovenia § 33 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky (pobočky zahraničnej banky) o poskytnutí úveru klientovi vo výške min. 100 000 eur.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a) si plní svoje záväzky,
b) nie je v nepovolenom debete,
c) bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
2. Doklady v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o obrate dosiahnutom v predmete zákazky za predchádzajúce 3 hospodárske roky potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača. Uchádzač túto požiadavku preukáže na samostatnom liste, podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača a doloží ho výkazmi zisku a strát za predchádzajúce 3 hospodárske roky. Z prehľadu musí byť zrejmé, že obrat dosiahol minimálnu výšku v činnosti obdobnej pre daný predmet zákazky v súhrnnom objeme 1.200 tisíc Eur za obdobie posledných 3 hospodárskych rokov.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: predmetná podmienka vyplýva z § 38 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b), g), i a l) zákona o verejnom obstarávaní:
1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2012 - 2016) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle § 34 ods.1, písm. b) v zozname prác predložiť na samostatnom liste 5 stavieb obdobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov, pričom minimálne jedna musí zahŕňať realizáciu diela s min. nákladmi 200 000,- eur bez DPH, s potvrdením obstarávateľa/odberateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom.
2. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčasťou dokladov k § 34 ods. 1, písm. g) požadujeme predložiť doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky) vydaného SKSI v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, t. j. fotokópiu tohto dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia. V prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR je potrebné doložiť doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača. Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho. V zmysle uvedeného uchádzač predloží aj profesijný životopis stavbyvedúceho, čestné prehlásenie stavbyvedúceho, že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby a že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne tri roky,
3. Verejný obstarávateľ požaduje vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky (2014, 2015, 2016) v zmysle § 34 ods.1, písm. i).
4. Uchádzač predloží doklad s uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom v zmysle § 34 ods.1, písm. l).
Odôvodnenie podmienok účasti: Splnením podmienok účasti uchádzač preukazuje, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Viď súťažné podklady a prílohy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.09.2017 11:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné v súlade s § 52 ods.1 zákona o verejnom
obstarávaní.
Otváranie sa uskutoční na adrese MsÚ, Štefánikovo nám. 1, Spišská Nová Ves v malej zasadacej miestnosti č. dverí 304 na druhom poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené,
písomne oznámený čas otvárania ponúk.Na otváraní ponúk označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné
podklady e-mailom na adresu uvedenú oddiely 1 tohoto oznámenia
2. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu,
emailovú adresu, pečiatku a podpis.
3. Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme
4. Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný
použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu
verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní.
5. Súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie možno získať aj z profilu verejného obstarávateľa.
6. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 5000 Eur. Informácie o spôsoboch zloženia zábezpeky sú
uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité