Oznámenie 12114 - MST

Obsah

12114 - MST
Vestník č. 165/2017 - 22.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. František Fodor
Telefón: +421 484344222
Fax: +421 484344191
Email: frantisek.fodor@lesy.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lesy.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3951
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve SR
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákladný automobil trojstranný sklápač s hydraulickým žeriavom, čelným šípovým pluhom a sypačovou nadstavbou
Referenčné číslo: 354814/2017-520
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144400-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup 1ks nákladného automobilu trojstranný sklápač s hydraulickým žeriavom, čelným šípovým pluhom a sypačovou nadstavbou.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 284 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144400-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
LESY Slovenskej republiky, š.p., Odštepný závod lesnej techniky, Regionálne stredisko Vranov nad Topľou, Čemernianska 1050, 093 03 Vranov nad Topľou.
II.2.4) Opis obstarávania:
1ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena
Relatívna váha: 80
Názov: Spotreba PHM
Relatívna váha: 6
Názov: Emisie CO
Relatívna váha: 2
Názov: Emisie NOx
Relatívna váha: 2
Názov: Systém samostatne výkyvných polonáprav
Relatívna váha: 10
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 284 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,zákon"). Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo podľa § 152 zákona.
§ 32 ods.1 písm. a) - záujemca/uchádzač nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen
dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe
Záujemca/Uchádzač preukazuje splnenie doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu.
§ 32 ods.1 písm. b) - záujemca/uchádzač nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a
príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu
Záujemca/Uchádzač preukazuje splnenie doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
§ 32 ods.1 písm. c) - záujemca/uchádzač nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
Záujemca/Uchádzač preukazuje splnenie doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
§ 32 ods.1 písm. d) - záujemca/uchádzač nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre
nedostatok majetku
Záujemca/Uchádzač preukazuje splnenie doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
§ 32 ods.1 písm. e) - záujemca/uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
Záujemca/Uchádzač preukazuje splnenie doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
§ 32 ods.1 písm. f) - záujemca/uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným
rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
Záujemca/Uchádzač preukazuje splnenie doloženým čestným vyhlásením
§ 32 ods.1 písm. g) - záujemca/uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo
preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia,ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
Záujemca/Uchádzač nepredkladá verejnému obstarávateľovi žiadne potvrdenie
§ 32 ods.1 písm. h) - záujemca/uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo
preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný
obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
Záujemca/Uchádzač nepredkladá verejnému obstarávateľovi žiadne potvrdenie
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods.1 písm. a) - záujemca/uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca/Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má záujemca vedený účet o schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky. V predmetnom vyjadrení
banka/banky, pobočka zahraničnej banky, potvrdí/ potvrdia, že Záujemca/Uchádzač za predchádzajúce tri roky až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
- nebol v nepovolenom debete,
- jeho účet nebol predmetom exekúcie,
- v prípade splácania úveru/úverov, si plní záväzky, vyplývajúce z úverových vzťahov.
Predložené vyjadrenie banky/ vyjadrenia bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie z banky/bánk a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Zároveň s vyjadrením/vyjadreniami banky/bánk záujemca predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu opatrené dátumom a pečiatkou záujemcu, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Vyjadrenie banky je potrebné na preukázanie solventnosti záujemcu/uchádzača prefinancovať zákazku vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, pretože verejný obstarávateľ zálohové platby ani platbu vopred nebude umožňovať.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods.1 písm. a), § 34 ods. 1 písm. m) - uchádzač preukáže technickú alebo
odbornú spôsobilosť predložením uvedených dokladov alebo dokumentov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods.1 písm. a):
Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorý musí obsahovať dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, ktorých cena kumulatívne (spolu) za všetky tri predchádzajúce roky od vyhlásenia verejného obstarávania je minimálne 800 000,- Euro bez DPH. Dodávka tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky je dodávka vozidiel kategórie N3, určených na zimnú a letnú údržbu ciest
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

§ 34 ods. 1 písm. m):
1. Obchodné zastúpenie uchádzača - priložiť overené kópie osvedčenia o autorizácii obchodného zástupcu pre ponúkaný typ podvozku a nadstavby nie staršie ako tri mesiace
2. Aktuálny prospektový materiál ponúkaného typu podvozku, všetkých pevných a výmenných nadstavieb spolu s technickými údajmi. Aktuálny prospektový materiál ponúkaného typu hydraulického žeriavu spolu s technickými údajmi a záťažovým diagramom.
3. Vyhlásenie o zhode v zmysle STN EN 12999 v platnom znení na ponúkaný typ hydraulického žeriavu.
4. Legalizácia pohybu po pozemných komunikáciách v Slovenskej republike
- vyžaduje sa typové schválenie ponúkaného typu podvozku vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR - k návrhu priložiť overenú kópiu rozhodnutia o udelení typového schválenia ponúkaného typu podvozku nie staršiu ako 3 mesiace Ministerstva dopravy a výstavby SR (štátny dopravný úrad) v zmysle zákona č. 725/2004 Z. z. v platnom znení, na základe ktorého je uchádzač oprávnený schopný vydať pre verejného obstarávateľa (kupujúceho) kompletné osvedčenie o evidencii vozidla najneskoršie v deň prevzatia predmetu zmluvy.
- vyžaduje sa typové schválenie a ZTO ponúkaných výmenných nadstavieb vydané Ministerstvom dopravy a výstavby SR - k návrhu priložiť overené kópie rozhodnutí o udelení typového schválenia ponúkaných výmenných nadstavieb nie staršie ako 3 mesiace Ministerstva dopravy a výstavby SR
5. Rozmerový výkres vozidla v kombinácii:
a) zostavený výkres s hydraulickým nosičom výmenných nadstavieb, s upínacou doskou, rezervným kolesom, olejovou nádržou, sklápačom a hydraulickým žeriavom.
b) zostavený výkres s hydraulickým nosičom výmenných nadstavieb, s upínacou doskou, rezervným kolesom, olejovou nádržou a sypačovou nadstavbou. V rozmerovom výkrese uviesť celkové kóty (dĺžka, šírka, výška)
c) celkový výkres šípového pluhu so zakótovaním stúpania a zakrivenia základného telesa pluhu
V prípade, cudzojazyčných dokladov s výnimkou českého jazyka požaduje verejný obstarávateľ úradný preklad predložených dokladov do slovenského jazyka.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že ním ponúkaný predmet zákazky spĺňa všetky technické požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, pre porovnanie technických parametrov ponúknutého stroja s technickými parametrami požadovanými verejným obstarávateľom. Prospektom si verejný obstarávateľ overuje, že uchádzačom ponúknuté parametre zariadenia sú zhodné s parametrami v prospekte.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.09.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2017 11:00
Miesto: LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica - kancelária č. 45 II. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné je neverejné
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Zábezpeka je stanovená na celú zákazku vo výške 10 000,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobnejšie špecifikované v súťažných podkladoch.
2) Tovary budú financované z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Zálohové platby ani platby vopred sa
neumožňujú. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom banky kupujúceho, po dodaní tovaru, na faktúru, ktorej splatnosť bude stanovená na 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.
3) Súťažné podklady budú poskytnuté na základe žiadosti o vydanie súťažných podkladov na email
frantisek.fodor@lesy.sk. Tieto sa budú zasielať výhradne elektronicky, pričom záujemcov žiadame aby potvrdili
prevzatie SP. V prípade nevyžiadania si súťažných podkladov, verejný obstarávateľ nemôže zaručiť v prípade potreby inštitút vysvetľovania.
4) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
5) Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný
európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z profilu Verejného obstarávateľa alebo z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
6) Všetky vyhlásenia, potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité