Oznámenie 12143 - MSS

Obsah

12143 - MSS
Vestník č. 166/2017 - 23.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Okresný súd Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165662
Štúrova 9, 94968 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Henrieta Fixelová
Telefón: +421 378841159
Fax: +421 378841191
Email: henrieta.fixelova@justice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.justice.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavania-profilov-4db.html?nazov=&ico=00165662&obec=&sort=ico&sort-dir=ASC
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka a montáž posuvných regálových systémov.
Referenčné číslo: Spr.337/17
II.1.2) Hlavný kód CPV
39151100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je kompletná dodávka a montáž posuvných regálových systémov do suterénnych priestorov Okresného súdu Nitra. Regále budú inštalované v miestnostiach č. 03, 04, 05, 08, 09, 010, 024, 028, 034, 035. Technické a kvalitatívne požiadavky ako i rozmiestnenie posuvných regálových systémov je spracované v štúdii spoločnosti JEGON s.r.o., projektovo-inžinierska kancelária, Š. Kukuru 12, Michalovce, ktorá tvorí Prílohu A) súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 290 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223100-7
39132000-6
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Okresný súd Nitra, Štúrova 9, 949 68 Nitra
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je kompletná dodávka a montáž posuvných regálových systémov do suterénnych priestorov Okresného súdu Nitra. Regále budú inštalované v miestnostiach č. 03, 04, 05, 08, 09, 010, 024, 028, 034, 035. Technické a kvalitatívne požiadavky ako i rozmiestnenie posuvných regálových systémov je spracované v štúdii spoločnosti JEGON s.r.o., projektovo-inžinierska kancelária, Š. Kukuru 12, Michalovce, ktorá tvorí Prílohu A) súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 290 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v Časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia v zmysle § 33 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych alebo úradne overených dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
- predložením vyjadrenia všetkých bankových inštitúcií, v ktorých je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu:
- o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky,
- o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru, že subjekt dodržiava splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
V prípade, že má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich.
K vyjadreniu banky uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou konať v mene uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako v tej / tých, od ktorej / ktorých predložil potvrdenia.

Ostatné informácie k preukázaniu ekonomického a finančného postavenia uchádzača sú uvedené v Časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Predmetná podmienka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability uchádzača a podobne. Na základe celkovej predpokladanej výšky finančného zabezpečenia predmetu zákazky je stanovená podmienka primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže splnením podmienky v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladu a to: Zoznamu dodávok a montáže posuvných regálových systémov pre potreby archivácie spisových materiálov, dokladov a dokumentácie za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo forme Zoznamu, ktorý tvorí Formulár č. 3 súťažných podkladov.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa ustanovenia § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ formou vyššie uvedeného zoznamu požaduje preukázať, že uchádzač má dostatočné praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého charakteru a obdobného rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky.

Ostatné informácie k preukázaniu ekonomického a finančného postavenia uchádzača sú uvedené v Časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Celková hodnota Zoznamu dodávok a montáže posuvných regálových systémov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania musí byť v súhrnnej hodnote minimálne 200.000,- EUR bez DPH, pričom minimálne 1 zákazka, ktorej predmetom bola dodávka a montáž posuvných regálových systémov, bola v hodnote minimálne 50.000,- EUR bez DPH.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.09.2017 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.09.2017 10:00
Miesto: Okresný súd Nitra, Štúrova 9, 949 68 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk, sa môžu zúčastniť iba uchádzači (ktorí predložili svoju ponuku) osobne alebo v zastúpení štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Ostatné podmienky viď Čl. IV. súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) nadlimitná verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 (ďalej len reverzná verejná súťaž) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2) Obhliadka predmetu zákazky: napriek vypracovaniu štúdie verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky ako i vykonať zameranie jestvujúceho stavu v miestnostiach, v ktorých budú inštalované regálové systémy, aby tak získali potrebné informácie na prípravu a spracovanie kvalifikovanej ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta poskytnutia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 04.09.2017 v čase o 10.00 hodine. Nahlásiť sa je možné u správcu budovy p. Juraja Ivana, kontakt: tel.: +421 378841159, e-mail: juraj.ivan@justice.sk. O obhliadku je možné požiadať najneskôr do 04.09.2017 do 09:00 hodiny.
3) Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok na dodanie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch časť B1 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
4) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora upravuje osobitný predpis - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5) Všetky náklady spojené s vypracovaním a predložením ponuky sú výlučne výdavkami uchádzača. Verejný obstarávateľ neuhradí žiadne výdavky alebo straty akéhokoľvek druhu vynaložené uchádzačom v súvislosti s vypracovaním ponuky.
6) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v úradnom jazyku verejného obstarávateľa, písomne prostredníctvom pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, elektronicky prostredníctvom e-mailu alebo ich kombináciou, pokiaľ nie je v týchto súťažných podkladoch ustanovené inak.
7) Ponuka predložená uchádzačom musí byť vypracovaná v súlade s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch a nesmie obsahovať žiadne výhrady týkajúce sa podmienok súťaže.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité