Oznámenie 12222 - MST

Obsah

12222 - MST
Vestník č. 167/2017 - 24.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36054666
Balkán 53, 96095 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Vyžinkár
Telefón: +421 904833509
Email: vyzinkar@danubelng.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sadzv.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8263
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Danube LNG, európske zoskupenie hospodárskych záujmov
Prístavná 10 , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Vyžinkár
Telefón: +421 904833509
Email: vyzinkar@danubelng.eu
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.danubelng.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 odsek 1 písmeno a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): autobusová doprava
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
LNG autobusy
Referenčné číslo: Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť
II.1.2) Hlavný kód CPV
34121000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v týchto súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude dodanie 15 ks nových nízkopodlažných (dvojnápravových) LNG autobusov v zmysle priloženej technickej špecifikácie. V rámci plnenia zákazky bude vykonávať technologické zdokonaľovanie prevádzky LNG autobusov v zmysle priloženej technickej špecifikácie po dobu 30 mesiacov od dodania posledného nového LNG autobusu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 850 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
73420000-2
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
RC06-6 - V automatizačnej technológii
34121100-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť, Balkán 53, 960 95 Zvolen
II.2.4) Opis obstarávania:
Je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 850 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: projekt LNGAFT Liquefied Natural Gas as Alternative Fuel for Transport spolufinancovaný z prostriedkov EÚ v rámci nástroja CEF
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky je súčasťou projektu LNGAFT Liquefied Natural Gas as Alternative Fuel for Transport spolufinancovaného z prostriedkov EÚ v rámci nástroja CEF.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon
č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.

1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):

2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

2.2 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
V prípade ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) .
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 3 850 000,00 Eur.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov) alebo adekvátny ekvivalent dokladov vydaný krajinou sídla uchádzača:
3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2017 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač preukáže, že za predchádzajúce tri roky ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk realizoval dodávku v rozsahu:
- dodanie minimálne 1 ks nového nízkopodlažného LNG autobusu podobného navrhovanému LNG autobusu.
Za podobný LNG autobus sa pokladá LNG autobus s dojazdom min. 300 km.
Referenčný LNG autobus musí byť homologizovaný a uvedený do prevádzky.

Odôvodnenie primeranosti:
Referenčný LNG autobus má preukázať že uchádzač má odborné, organizačné a kapacitné predpoklady postaviť v súlade s pravidlami uznanej spoločnosti LNG autobus.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.09.2017 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.09.2017 13:00
Miesto: Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť, Balkán 53, 960 95 Zvolen
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné". Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h.
2.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní.
3.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku prípadne českom jazyku.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať Zmluvu o kúpe dopravného prostriedku a technologickom zdokonaľovaní prevádzky LNG autobusov, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie na predmet zákazky LNG autobusy, ak výsledky administratívnej finančnej kontroly neumožňujú financovanie výdavkov.
6. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: je 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy: dodanie 15 ks nových nízkopodlažných (dvojnápravových) LNG autobusov v zmysle priloženej technickej špecifikácie do 6 mesiacov. V rámci plnenia zákazky bude vykonávať technologické zdokonaľovanie prevádzky LNG autobusov v zmysle priloženej technickej špecifikácie po dobu 30 mesiacov od dodania posledného nového LNG autobusu.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 20 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Verejný obstarávateľ poskytuje predfinancovanie vo výške 24% z ceny 15 ks nových LNG autobusov, ktoré slúži na pokrytie počiatočných nákladov Dodávateľa súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy. Podmienkou predfinancovania je preukázanie poskytnutia neodvolateľnej bankovej záruky verejnému obstarávateľovi Dodávateľom a to v celkovej výške samotného predfinancovania.
9.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona - Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti a dospel k rozhodnutiu, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti z dôvodu, že takého rozdelenia by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným, drahým a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by predstavovala vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.
10.Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
11.Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť
Balkán 53 , 96095 Zvolen

Slovensko
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.08.2017

Redakčné opravy

16747 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 238/2017
V oznámení 12222-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť, Balkán 53, 960 95 Zvolen zverejnenom vo VVO č. 167/2017 zo dňa 24.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.11.2017 00:00 Má byť: 28.02.2018 00:00
3203 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2018
V oznámení 12222-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť, Balkán 53, 960 95 Zvolen zverejnenom vo VVO č. 167/2017 zo dňa 24.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje 2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 28.02.2018 00:00 Má byť: 30.03.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité