Oznámenie 12283 - MST

Obsah

12283 - MST
Vestník č. 168/2017 - 25.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376925915
Email: dagmar.trnakova@unsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unsk.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3011
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodávka výpočtovej techniky, software a súvisiacich služieb
Referenčné číslo: 2017-VS-0012
II.1.2) Hlavný kód CPV
30213000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je nákup a dodávka výpočtovej techniky, software a súvisiacich služieb vrátane dopravy, montáže a zaškolenia počas platnosti rámcovej dohody. Podrobná technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť rámcovej dohody
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 056,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30121100-4
30213100-6
30231000-7
30213200-7
30232100-5
30216110-0
30233141-1
30237000-9
30237130-9
30237200-1
31154000-0
32420000-3
32422000-7
38651000-3
38652120-7
38653400-1
48761000-0
48000000-8
48620000-0
48822000-6
48920000-3
72514000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
pracoviská Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja v Nitre
II.2.4) Opis obstarávania:
Podľa Prílohy č. 1 SP a Rámcovej dohody
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 056,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač môže postupovať podľa § 152 zákona a preukázať sa dokladom o zapísaní v zozname hospodárskych subjektov pričom v zmysle § 187 ods. 7 zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia vyplývajú z § 32, § 38 ods. 1 písm. a) a § 38 ods. 1 písm. d) zákona. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady podľa § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom.
Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Toto vyjadrenie sa môže nahradiť aj vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie o jeho schopnosti plniť si finančné a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním záväzky za obdobie posledných 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti). Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 33 ods.2 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 okrem § 32 ods. 1 písmeno e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písmeno a) až h) a ods. 7 ZVO.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne. V prípade ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods.5:
Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov ako aj o neexistencii žiadnych finančných a ekonomických problémov v podobe nútených výkonov rozhodnutí, ktoré by mu bránili plniť predmet zákazky riadne a včas. Akékoľvek finančné a ekonomické problémy zo strany zhotoviteľa pred splatnosťou faktúr môžu spôsobiť problémy s plnením predmetu zákazky a z časového hľadiska následne jeho narušenie realizácie.
Potreba: vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať finančné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania, ktorý bude uhradený až po splnení predmetu obstarávania bez finančných preddavkov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 34 ods. 1 písmeno a) Zoznam poskytnutých dodávok tovaru uchádzač sa preukazuje zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Uchádzač musí predloženým zoznamom preukázať, že v referenčnom období dodával tovar totožný alebo podobný predmetu obstarávania v množstve minimálne 680.000 € bez DPH. Zoznamom dodávok musí uchádzač zároveň preukázať minimálne jednu dodávku tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo finančnom objeme min. 100 000,00 EUR bez DPH.
§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v nadväznosti na § 35 zákona.
a)Uchádzač predloží platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou potvrdzujúci zavedenie systému riadenia manažérstva kvality v súlade s požiadavkami normy ISO 9001, a to minimálne na činnosti v rozsahu: predaj, inštalácia, servis zariadení IKT.
b)Uchádzač predloží platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou potvrdzujúci zavedenie systému manažmentu IT služieb (IT service managment) v súlade s požiadavkami podľa normy ISO 20 000.
c)Uchádzač predloží platné doklady, ktorými preukáže, že je oprávnený vykonávať servis ním ponúknutých osobných počítačov a prenosných počítačov. Platným dokladom sa rozumie potvrdenie výrobcu alebo priameho zastúpenia výrobcu (organizácia výrobcom riadená alebo organizácia, ktorá je zastúpením výrobcu) o tom, že uchádzač je autorizovaných servisným partnerom výrobcu a že disponuje vyškolenými technickými pracovníkmi na vykonávanie servisu. Takéto potvrdenie uchádzač predloží pre všetky ním ponúknuté osobné počítače a prenosné počítače.

§ 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v nadväznosti na § 36 zákona:
a)Uchádzač predloží platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou potvrdzujúci zavedenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s požiadavkami normy ISO 14 001, a to minimálne na činnosti v rozsahu: predaj, inštalácia, servis zariadení IKT.

§ 34 ods. 1 písm. l) Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač v ponuke predloží doklad, v ktorom uvedie percentuálny podiel všetkých subdodávateľov a predmety subdodávok, ktorými má v úmysle zabezpečiť plnenie Rámcovej dohody.

Podrobné informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosť podmienky § 34 ods. 1 a) vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle § 38 ods.5 :
Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva je primeraná predpokladanému množstvu predmetu obstarávania.
Potreba: Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby

Odôvodnenie primeranosť podmienky § 34 ods. 1 d) vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle § 38 ods.5 :
Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný dodávať predmet zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite, pričom vie zabezpečiť kvalitný servis ním ponúknutých zariadení tak, aby bol v prípade poruchy minimalizovaný čas, kedy verejný obstarávateľ nebude môcť plnohodnotne využívať predmet zákazky. Splnením tejto podmienky účasti uchádzač zároveň preukáže, že vďaka zavedeným systémom riadenia vie zabezpečiť verejným obstarávateľom požadované kvalitatívne parametre dodávky.

Odôvodnenie primeranosť podmienky § 34 ods. 1 h) vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle § 38 ods.5 :
Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k predmetu zákazky vyhodnocuje, či sa uchádzač pri svojej činnosti správa zodpovedne voči životnému prostredí a teda, či vie dodávať predmet zákazky s ohľadom na minimalizáciu environmentálnych dopadov.

Odôvodnenie primeranosť podmienky § 34 ods. 1 l) vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle § 38 ods.5 :
Primeranosť: Predloženie uvedeného dokladu dáva reálny predpoklad o dlhodobej a kvalitnej práci uchádzača, ktorým uchádzač predkladá dôkaz o pravdivosti vyhlásení a potvrdzuje splnenie požiadaviek na tovar podľa platných právnych predpisov.
Potreba: Cieľom je výber schopného dodávateľa. Uchádzač preukazuje kvalitatívnu a technickú spôsobilosť na dodávku tovaru v kvalite a minimálnych štandardov požadovaných verejným obstarávateľom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podľa Rámcovej dohody
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o aukčnej sieni a priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. 3
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.09.2017 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 09:00
Miesto: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, oddelenie pre verejné obstarávanie, Rázusova 2, 949 01 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné a časti ponúk Kritériá je neverejné.
Verejný obstarávateľ v predmetnom obstarávaní v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní použije elektronickú aukciu. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1 . Súťažné podklady budú všetkým záujemcom sprístupnené odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku EU na profile verejného obstarávateľa. O súťažné podklady v editovateľnom formáte je možné požiadať elektronicky na e-mailovej adrese: dagmar.trnakova@unsk.sk.
2 . Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 30.000,00 Eur. Podrobné informácie o spôsobe zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa § 164 a § 170 ZVO
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité