Oznámenie 12158 - WYP

Obsah

12158 - WYP
Vestník č. 166/2017 - 23.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Takáč Markovičová
Telefón: +421 907744938
Fax: +421 255423143
Email: bsk@process-management.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Takáč Markovičová
Telefón: +421 907744938
Email: bsk@process-management.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.region-bsk.sk/
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky synagóga v Senci, novostavba infopaviliónu a úprava areálu synagógy
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212360-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky synagóga v Senci, novostavba infopavilónu a úprava areálu synagógy.
Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy synagógy, výstavba infopavilónu, úprava areálu a vonkajšie prípojky inžinierskych sietí. Rekonštrukcia budovy synagógy má za cieľ stavebnú opravu budovy, záchranu jej pamiatkových hodnôt, vytvorenie variabilného priestoru na realizáciu najrozličnejších kultúrnych podujatí a prezentáciu muzeálnej expozície dejín židovskej kultúry.
Infopavilón je plánovaná novostavba, v ktorej bude koncentrované technologické, obslužné a celé prevádzkové zázemie. Úprava areálu synagógy spočíva vo vytvorení medzipriestoru medzi objektom synagógy a infopavilónom - átria, s funkčným prepojením na obidva objekty (komorné podujatia v exteriéri). Záhrada za infopavilónom bude slúžiť oddychu (zeleň, lavičky) a bude oplotená systémovým oplotením. V zadnej časti záhrady bude vytvorený sklad záhradnej techniky. Časť záhrady za infopavilónom bude vyplnená konzervovanými archeologickými nálezmi, prezentovanými in situ (zvyšky stavieb tehlového rituálno-obytného komplexu, klenbová tehlová pec, studňa, rituálny kúpeľ mikvé). V samotnej záhrade bude uskutočnená výsadba drevín a kríkov v súlade s Rozhodnutím mesta Senec na výrub drevín zo dňa 12.4.2013 Č.j. 8820/656/2013-Sc,KL.
Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 216 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211350-7
45454100-5
45262600-7
45112711-2
77300000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mierové námestie č. 12, Senec
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je bližšie uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 216 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne:
- Pokiaľ je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

- Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.

Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou a požaduje splnenie podmienok účasti v zmysle § 114 ods. 2 zákona.
Podrobný opis podmienok účasti je obsiahnutý v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa §33 zákona uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie ekonomického a finančného postavenia:
(1) Doklady podľa § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Podrobný opis podmienok účasti je obsiahnutý v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky/bánk alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, pričom banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Podrobný opis podmienok účasti je obsiahnutý v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Odôvodnenie:
Zoznam prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s prácami obdobného charakteru ako predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter zákazky.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie:
Certifikát je zárukou spôsobilosti uchádzača. Záujemca preukáže, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác. Tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov EÚ.
3. § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie1:
PU slúži pre overenie schopnosti záujemcu dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii expertov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorí majú nielen platné certifikáty/osvedčenia preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vo svojom odbore, ale aj primerané praktické skúsenosti s realizáciou stavieb a prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Vzhľadom k tomu, že rekonštrukcia pamiatok je technicky aj organizačne náročnejšia ako výstavba nového objektu, navyše realizovaná počas prevádzky, kde vstupuje vplyv investora rekonštrukcie, verejný obstarávateľ stanovil požiadavku na riadiacich expertov s požadovanou praxou, zodpovedných za plnenie zmluvy.
Odôvodnenie 2:
Budova synagógy je národnou kultúrnou pamiatkou, zapísanou v ústrednom zozname pamiatkového fondu v zmysle § 15 a § 22 zákona NR SR č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov. Hmotnou súčasťou budovy synagógy sú umelecko-výtvarné prvky architektúry. V zmysle § 33 ods. (7) zákona NR SR č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov sa obnova (rekonštrukcia) týchto umelecko-výtvarných prvkov považuje za reštaurovanie kultúrnej pamiatky (jej časti). Reštaurovanie smie vykonávať len odborne spôsobilá osoba zapísaná v osobitnom zozname v zmysle zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov v znení zákona č. 136/2010 Z. z.. Rozsah a spôsob reštaurovania musí byť v súlade s predmetným zámerom a návrhom na reštaurovanie, ako aj s podmienkami špecializácie reštaurátora, ktoré na základe nových zistení určí KPÚ.
Podrobný opis podmienok účasti je obsiahnutý v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. § 34 ods. 1. písm. b) Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého al podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 1.200.000,00 EUR; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 600.000,00 EUR
Za stavebné práce sa považujú stavebné práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov, napr. a) Stavebné práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov..., b) Stavebné práce na stavbe verejných budov, slúžiacich na kultúrno-spoločenské využitie (kultúrne domy, divadlá, kiná, konferenčné centrá, a podobne).
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode
K bodu 2. § 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač vo svojej ponuke predloží opatrenia na zabezpečenia kvality, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác. Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad alebo dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. V takom prípade verejný obstarávateľ požaduje predložiť popis tohto ekvivalentného systému manažérstva kvality alebo rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ.
K bodu 3. § 34 ods. 1. písm. g) Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác, a to:
1.certifikátov, dokladov o odbornej spôsobilosti
2.profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác.
RZ č. 1 - Stavbyvedúci: počet min. 1
-doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
- minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
- minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky /t.j. pozemné stavby/ v minimálnej hodnote 600.000 EUR, preukáže životopisom.
RZ č. 2 - reštaurátor
- minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti autorizovaného reštaurátora so špecializáciou:
-M1 (reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry, preukáže životopisom,
- doklad o osobitnej odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentný doklad /o zapísaní do zoznamu členov komory reštaurátorov v zmysle zákona č. 200/1994 Z. z. Komore reštaurátorov v znení zákona NR SR č. 136/2010 Z. z. s vymedzením špecializácie reštaurovania M1; preukáže osvedčením.

Podrobný opis podmienok účasti je obsiahnutý v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
A/Úsp.uchádzač najneskôr k lehote odovzd.staveniska predloží orig./úrad. osved.kópiu:
1.poist. zmluvy na poist. všeob. zodpov. za škodu spôs. pri výkone predm. zákazky, vo výške krytia min. 10 000 000 EUR s DPH, platné a účinné počas ZoD.
2.certif. OHSAS 18001, resp. iného ekviv. dokladu prezent. systém ochrany zdravia a bezpeč. pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekviv. systému alebo rovnocenné osvedčenie.
3.doklad o zabezp. Technicko-kvalitat. podm. (TKP)
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.09.2017 11:30
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 2 uvádza výšku zábezpeky, ktorá je stanovená v sume 30 000,00 € (slovom: tridsaťťtisíc Eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
5. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu.
6. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: Visions Consulting, s. r. o., Štefániková 23, 917 01 Trnava
7. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené ver.obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 2 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm. účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.08.2017

Redakčné opravy

12289 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 168/2017
V oznámení 12158-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 166/2017 zo dňa 23.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: II.1.1) Názov Namiesto: Rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky synagóga v Senci, novostavba infopaviliónu a úprava areálu synagógy Má byť: Rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky synagóga v Senci, novostavba infopavilónu a úprava areálu synagógy OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Má byť: § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.2.2) Podmienky vykonania zákazky Namiesto: A/Úsp.uchádzač najneskôr k lehote odovzd.staveniska predloží orig./úrad. osved.kópiu: 1.poist. zmluvy na poist. všeob. zodpov. za škodu spôs. pri výkone predm. zákazky, vo výške krytia min. 10 000 000 EUR s DPH, platné a účinné počas ZoD. 2.certif. OHSAS 18001, resp. iného ekviv. dokladu prezent. systém ochrany zdravia a bezpeč. pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekviv. systému alebo rovnocenné osvedčenie. 3.doklad o zabezp. Technicko-kvalitat. podm. (TKP) Má byť: A/Úsp.uchádzač najneskôr k lehote odovzd.staveniska predloží orig./úrad. osved.kópiu: 1.poist. zmluvy na poist. všeob. zodpov. za škodu spôs. pri výkone predm. zákazky, vo výške krytia min. vo výške zmluvného plnenia, platné a účinné počas ZoD. 2.certif. OHSAS 18001, resp. iného ekviv. dokladu prezent. systém ochrany zdravia a bezpeč. pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekviv. systému alebo rovnocenné osvedčenie. OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2017 00:00 Má byť: 30.04.2018 00:00 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel: VI.3) Miesto: Doplňujúce informácie Namiesto: Pôvodný text zostáva Má byť: 8. Projektová dokumentácia je v súlade s § 64 ods. 4 zákona č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov na webovej adrese: vucba-my.sharepoint.com/personal/vladimir_pokojny_region-bsk_sk/_layouts/15/guestaccess.aspx

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité