Oznámenie 12160 - WYP

Obsah

12160 - WYP
Vestník č. 166/2017 - 23.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Sereď
IČO: 00306169
Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4249
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Chachula
Telefón: +421 415665268
Email: chachula@eurodotacie.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu v Seredi
Referenčné číslo: CVO-075-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Premetom zákazky sú stavebné práce na budove budovy Mestského úradu v Seredi, zamerané na rekonštrukciu budovy a zníženie energetickej náročnosti budovy. Podrobný popis stavebných prác je uvedený v Opise predmetu zákazky súťažných podkladov a projektovej dokumentácii stavby. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou
súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 365 446,56 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Sereď, Mestský úrad 1176/10, 926 01 Sereď
II.2.4) Opis obstarávania
Premetom zákazky sú stavebné práce na budove budovy Mestského úradu v Seredi, zamerané na rekonštrukciu budovy a zníženie energetickej náročnosti budovy. Podrobný popis stavebných prác je uvedený v Opise predmetu zákazky súťažných podkladov a projektovej dokumentácii stavby. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je súčasťou
súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 365 446,56 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia. Kód NFP: NFP310040K370
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie uvedenej podmienky účasti osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.09.2017 10:30
Miesto: Otváranie obálok ponúk časť OSTATNÉ sa uskutoční na adrese: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01
Žilina. Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 zákona.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstrávateľ oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené dátum, čas a miesto otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ.Otváranie ponúk časť KRITÉRIÁ je verejné v nadväznosti na použitie ustanovení § 52 zákona. Na otváraní ponúk časť KRITÉRIÁ sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola z hodnotenia vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1)Súťažné podklady uverejní verejný obstarávateľ v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. O vydanie súťažných podkladov je možné požiadať aj formou žiadosti doručenej na kontaktné miesto verejného obstarávateľa.
(2)Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
(3)Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke, a to tak, že hlavný obal bude označený heslom verejnej súťaže SÚŤAŽ Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu v Seredi - NEOTVÁRAŤ a súčasťou bude samostatne zabalená časť s označením SÚŤAŽ OSTATNÉ - Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu v Seredi - NEOTVÁRAŤ a samostatne zabalená časť ponuky označená ako SÚŤAŽ KRITÉRIÁ - Zníženie energetickej náročnosti budovy Mestského úradu v Seredi - NEOTVÁRAŤ. Ponuka bude doručená poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.
(4)Žiadosti o nápravu doručí záujemca/uchádzač poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
(5)Zábezpeka sa požaduje vo výške 10 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.08.2017

Redakčné opravy

12968 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 182/2017
V oznámení 12160-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sereď, Námestie republiky 1176/10, 926 01 Sereď zverejnenom vo VVO č. 166/2017 zo dňa 23.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.09.2017 10:00 Má byť: 12.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 25.09.2017 10:30 Má byť: 12.10.2017 13:00
4113 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2018
V oznámení 12160-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Sereď, Námestie republiky 1176/10, 926 01 Sereď zverejnenom vo VVO č. 166/2017 zo dňa 23.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2018 00:00 Má byť: 31.12.2018 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité