II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Dodávka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky
Referenčné číslo: 49233/2017-BA
II.1.2)
Hlavný kód CPV
30213000-5
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - PC staníc, notebookov a tlačiarní pre ústredie a pobočky verejného obstarávateľa na základe zmluvy o dielo a písomných objednávok. Súčasťou predmetu zákazky sú okrem dodávky zariadení kancelárskej výpočtovej techniky aj súvisiace služby, t. j. základná inštalácia operačného systému a ďalšieho licenčného softvéru na dodávané zariadenia z CD nosiča, ktorý na tento účel pripraví verejný obstarávateľ, dodávka, doprava a vykládka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky (PC staníc, notebookov a tlačiarní) do určených priestorov v miestach dodania určených verejným obstarávateľom, zaškolenie obsluhy, dodanie
užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile
verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 850 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Dodávka zariadení výpočtovej techniky - PC stanice
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213300-8
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - PC staníc pre ústredie a pobočky verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečenia súvisiacich služieb, t. j. základná inštalácia operačného systému a ďalšieho licenčného softvéru na dodávané zariadenia z CD nosiča, ktorý na tento účel pripraví verejný obstarávateľ, dodávka, doprava a vykládka výpočtovej techniky - PC staníc, do určených priestorov v miestach dodania určených verejným obstarávateľom, zaškolenie obsluhy, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 438 000,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Dodávka zariadení výpočtovej techniky - notebooky
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30213100-6
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - notebookov pre ústredie a pobočky
verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečenia súvisiacich služieb, t. j. základná inštalácia operačného systému a
ďalšieho licenčného softvéru na dodávané zariadenia z CD nosiča, ktorý na tento účel pripraví verejný obstarávateľ,
dodávka, doprava a vykládka výpočtovej techniky - notebookov, do určených priestorov v miestach dodania určených
verejným obstarávateľom, zaškolenie obsluhy, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 103 500,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Dodávka zariadení výpočtovej techniky - tlačiarne
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
30232110-8
30232150-0
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - tlačiarní pre ústredie a pobočky verejného obstarávateľa, vrátane zabezpečenia súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka a inštalácia zariadení kancelárskej výpočtovej techniky - tlačiarní, do určených priestorov, v miestach dodania určených verejným obstarávateľom, zaškolenie obsluhy, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie
záručného servisu v rozsahu stanovených podmienok.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 308 500,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie