Oznámenie 12456 - MST

Obsah

12456 - MST
Vestník č. 172/2017 - 31.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Breza
Telefón: +421 259393325
Fax: +421 259393325
Email: breza.juraj@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.posta.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávka výpočtovej techniky a súvisiacich služieb pre Enterprise IKT infraštruktúru (servery, diskové polia, aktívne prvky SAN, prvky komunikačnej a bezpečnostnej infraštruktúry)
Referenčné číslo: 004/VS/2017-1
II.1.2) Hlavný kód CPV
48820000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka výpočtovej techniky a súvisiacich služieb na postupnú obnovu a modernizáciu Enterprise IKT infraštruktúry. Pod dodávkou výpočtovej techniky a súvisiacich služieb sa rozumie:
- dodávka Enterprise severov rôznej architektúry a výkonu,
- dodávka prvkov pre dátové úložiská (diskové polia, zálohovacie páskové knižnice ),
- dodávka aktívnych prvkov optickej siete SAN,
- dodávka aktívnych prvkov komunikačnej sieťovej infraštruktúry LAN a WAN,
- dodávka príslušenstva k vyššie uvedeným HW komponentom (montážne stojany - racky, zdroje neprerušiteľného napájania UPS, distribučné rozvody napájania v rámci racku PDU, konzoly, konzolové prepínače potrebné pre administráciu a pod...),
- zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta dodania,
- zabezpečenie základnej inštalácie dodaného predmetu zákazky do infraštruktúry obstarávateľa,
- zabezpečenie zaškolenia obsluhy,
- zabezpečenie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky,
- zabezpečenie softvarových ovládačov (driverov) k predmetu zákazky ,
- poskytnutie bezplatného záručného servisu k predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 721 473,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30231200-9
30233100-2
32422000-7
48960000-5
51611100-9
80533100-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Prevádzky obstarávateľa v rámci celého územia Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania
Od uchádzača sa požaduje dodávka výpočtovej techniky a súvisiacich služieb na postupnú obnovu a modernizáciu Enterprise IKT infraštruktúry. Predpokladané množstvá jednotlivých tovarov a služieb sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 15 721 473,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 66 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky budú predkladané podľa § 49 ods.6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní jednoobálkovo. Verejná súťaž prebehne ako reverzná verejná súťaž. V súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 a § 152 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods, 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Kompletné podmienky účasti sú uvedené v kapitole A 2 Spôsob preukazovania plnenia podmienok účasti uchádzačov
súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa bodu 2.1 kapitoly A 2 súťažných podkladov.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a),
d), g), h), j) a l) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa bodu 3.1 až 3.6 kapitoly A 2 súťažných podkladov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne;
Ďalšie informácie o preukazovaní plnenia podmienok účasti sú v bode 2.2, 2.3, 3.7 až 3.9, 4 a 5 kapitoly A 2 súťažných podkladov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje a je stanovená vo výške 210 000,00 EUR. Podrobnosti týkajúce sa zábezpeky sú v súťažných
podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa viazaných na tento účel. Obstarávateľ
nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby. Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom
na základe faktúry a preberacieho protokolu po splnení dodávky v súlade so samostatnou objednávkou v zmysle
príslušných platných predpisov. Lehota splatnosti faktúr bude 30 dní od doručenia faktúry.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia
Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných
spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Z dokumentácie musí byť jasné a zrejmé ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia skupiny ručia za záväzky skupiny spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uchádzač musí byť pripojený k sieti internet, odporúčané minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 x 968, internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver.7.x, Mozilla Firefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie, prehliadač musí podporovať 256 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom, povolená podpora Javascript a cookies v prehliadači. Podrobnosti v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.10.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2017 10:30
Miesto: Slovenská pošta, a.s., Námestie SNP 35, 814 20 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je z dôvodu konania elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie
zamerané na sociálne aspekty.
Súťažné podklady v elektronickej forme sú zverejnené v profile obstarávateľa, zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie, na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9015. V listinnej forme si ich záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v listinnej forme v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne do podateľne Slovenskej pošty, a.s., Námestie SNP 35,814 20 Bratislava na prízemí v pracovných dňoch od 8:30 do 14:00 hod. V žiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu, telefón, fax a mailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady je možné následne vyzdvihnúť aj osobne na adrese Slovenská pošta, a.s. Námestie SNP 35,814 20 Bratislava u kontaktnej osoby Ing. Juraja Brezu v termíne dohodnutom telefonicky alebo elektronickou poštou (mailom), alebo budú zaslané záujemcom poštou. Prevzatie súťažných podkladov v listinnej forme osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej kontaktnej adrese obstarávateľa. Ak bude uvedená v žiadosti aj e-mailová adresa, obstarávateľ zašle záujemcovi elektronicky aj zmluvu/hodnotiaci formulár (vo formáte Word/Excel). Obstarávateľ vo svojom profile zverejní aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené obstarávateľovi do stanoveného termínu. Prípadné odpovede a vysvetlenia obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil obstarávateľa.
V súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 a § 152 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk komisiou podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a po elektronickej aukcii podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní
Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody na vyzvanie obstarávateľa v lehote určenej obstarávateľom
predloží:
- platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti ISO/IEC 27001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
. zoznam servisných stredísk uchádzača v Slovenskej republike, ktoré budú vykonávať záručný servis tovarov, ktoré sú predmetom zákazky,
- kópiu platnej poistnej zmluvy, preukazujúcu uzatvorenie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone
povolania/ zodpovednosti za škodu podnikateľa na hodnotu minimálne 150 000 EUR.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.08.2017

Redakčné opravy

1616 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 21/2018
V oznámení 12456-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 172/2017 zo dňa 31.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2018 00:00 Má byť: 28.02.2018 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehota viazanosti ponúk sa predlžuje z dôvodu overovania a schvaľovania procesu verejného obstarávania Ministerstvom dopravy a výstavby SR.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité