Oznámenie 12388 - WYT

Obsah

12388 - WYT
Vestník č. 170/2017 - 29.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ALL for business, s.r.o.
IČO: 50258630
Jána Bottu 3, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19407
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO, s.r.o.
IČO: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Podnikanie v oblasti nakladania s iným ako nebezpečným odpadom
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhodnocovanie nie nebezpečných odpadov BRO na palivá prostredníctvom obstarania technológií na ich spracovanie
Referenčné číslo: 01/AFB/2017/T
II.1.2) Hlavný kód CPV
16000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je dodávka 2 ks kĺbových nakladačov, 4 ks návesov s výtlačným čelom, 5 ks traktorov a 1 ks vakovača. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 758 080,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kĺbový nakladač
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43250000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.ú. Ruskovce (Bánovce nad Bebravou)
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom prvej časti zákazky je dodávka 2 ks kĺbových nakladačov. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 357 726,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2016-16
Časť: 2
II.2.1) Názov
Náves s výtlačným čelom
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34223100-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.ú. Ruskovce (Bánovce nad Bebravou)
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom druhej časti zákazky je dodávka 4 ks návesov s výtlačným čelom. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 332 553,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2016-16
Časť: 3
II.2.1) Názov
Traktor
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.ú. Ruskovce (Bánovce nad Bebravou)
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tretej časti zákazky je dodávka 5 ks traktorov. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 952 979,34 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2016-16
Časť: 4
II.2.1) Názov
Vakovač
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16000000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.ú. Ruskovce (Bánovce nad Bebravou)
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom štvrtej časti zákazky je dodávka 1 ks vakovača. Bližšia špecifikácia je obsiahnutá v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 114 820,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2016-16
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní").
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom
obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa
osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo
vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom
obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplyvajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť Jednotnym európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o
verejnom obstarávaní: Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym
hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym
európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa v § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe Súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument v
editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom
obstarávaní požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: BOD 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a jeho finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky
vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopny získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na zabezpečenie predmetu zákazky, ktory bude hradeny bez finančnych preddavkov a musí preto preukázať svoju
schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K BODU I. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí odrážať skutočny stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkovy kalendár, jeho účet nie je predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerych bankách, osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v inych bankách než v tych, ktorych vyjadrenie predložil. Vypis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2.1.Splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno predbežne nahradiť v
zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom: Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom
obstarávaní je dokument, ktorym hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na
preukázanie splnenia podmienok účasti určené osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8
zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase a
spôsobom, určenym osobou podľa §8 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor Jednotného európskeho dokumentu
predkladá osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe Súťažnych podkladov. Jednotny európsky
dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom
obstarávaní požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
2.2.Uchádzač alebo záujemca môže v súlade s § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí
uchádzač alebo záujemca osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy alebo
koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou
uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí
vyplyvať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť
použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti tykajúce sa
osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm.
a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
2.3. Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s § 33 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní požaduje,
aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
2.4. Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov doklady preukazujú v zmysle § 37 zákona o verejnom
obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2017 10:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho
obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo
nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne
podklady.
2. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o
sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca
nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani nevie
zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej
ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko.
3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8
zakona o verejnom obstaravani, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny
obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude zverejnovat vsetky vysvetlenia,
pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to
informacny system UVO umozni.
4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8zakona o verejnom
obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude
akceptovany aj cesky jazyk.
5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie
podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci
verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania.
6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky
doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady
preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo
svojej ponuke.
8. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani
jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie
ako predpokladana hodnota zakazky.
9. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1
Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.08.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité