Oznámenie 12402 - WYP

Obsah

12402 - WYP
Vestník č. 170/2017 - 29.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Odborné učilište internátne Mojmírovce
IČO: 00515485
Mojmírovce 1791, 95115 Mojmírovce

Slovensko
Kontaktná osoba: PaeDr. Janka Stoláriková
Telefón: +421 377798137
Email: ovimojmirovce@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://ouimojmirovce.edupage.org/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1164
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://ouimojmirovce.edupage.org/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Odborné učilište internátne Mojmírovce
IČO: 00515485
Námestie sv. Ladislava 1791/14 , 95115 Mojmírovce

Slovensko
Kontaktná osoba: PaeDr. Janka Stoláriková
Telefón: +421 377798137
Email: ovimojmirovce@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://ouimojmirovce.edupage.org/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zníženie energetickej náročnosti budovy OUI Mojmírovce v elokovanom pracovisku v Palárikove
Referenčné číslo: 01/2017/WYP/OUIM
II.1.2) Hlavný kód CPV
45262650-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovu školy - Odborné učilište internátne, Námestie sv. Ladislava 1791/14, Mojmírovce v elokovonom pracovisku v Palárikove. Budova je umiestnená na parcele č. 708/5 nachádzajúcej sa v katastrálnom území obce Palárikovo. Budova od jej postavenia slúžila pre potreby školy.Stavebné úpravy budú vykonávané za účelom zníženia energetickej náročnosti budovy. Zateplením obvodového plášťa, zateplením podstrešného priestoru, výmenou otvorových konštrukcií, rekonštrukciou vykurovacej sústavy a výmenou tepelného zdroja ako aj výmenou osvetlenia by sa malo dosiahnuť hlavne zlepšenie tepelnotechnických vlastností obvodového plášťu a výrazné zníženie energetickej náročnosti budovy. Druhotnou funkciou obnovy je zlepšenie architektonickej a estetickej stránky objektu. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 015,19 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odborné učilište internátne Mojmírovce, elokované triedy, Námestie Padlých hrdinov 1540/4, 941 11 Palárikovo.
Parcela č. 708/5, nachádzajúca sa v katastrálnom území obce Palárikovo.
II.2.4) Opis obstarávania
Zateplenie obvodového plášťa
Rekonštrukcia strechy
Výmena otvorových konštrukcií
Ostatné
Bezbariérový vstup
Elktroinštalácia
Bleskozvod
Zdravotechnika
Ústredné kúrenie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 015,19 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC432-2017 - 19
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia:
a) Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje aj všetky ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods.5. zákona alebo podľa § 152 zákona.
b) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona.
Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti osobného postavenia: Podmienky vyplývajú z § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti:
a)Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona. Splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení
uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
b)Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Splnenie podmienky preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
c) Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods. 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
d) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k taj časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke:
-Podľa § 34 ods. 1 písm. b):
-V zozname stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky je doporučené
uchádzačovi uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo investora (objednávateľa), názov stavby, charakteristiku stavby (stručný opis), objem (cena) diela bez DPH, termín začatia a ukončenia výstavby , meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname stavebných prác uskutočnené práce v inej mene ako je €, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v €, ktorú prepočíta kurzom NBS ku dňu zverejnenia tejto výzvy (ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO). Zoznam stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať, že za posledných päť rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom v kumulatívnej hodnote minimálne 200 000,00 EUR bez DPH.
-Podľa § 34 ods. 1 písm. g):
-Uchádzač predloží zoznam riadiacich zamestnancov uchádzača s uvedením údajov o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, podpísaný štatutárnym uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Okrem zoznamu riadiacich zamestnancov uchádzača, predloží uchádzač osobitne aj údaje o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác stavbyvedúceho predložením životopisu (aj s uvedením stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré táto osoba ako stavbyvedúci riadila), ku ktorým doloží fotokópiu osvedčenia na výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby, vydaného v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch, pričom túto fotokópiu osvedčenia stavbyvedúci opatrí okrúhlou pečiatkou a svojim podpisom. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 01.01.2009, uchádzač predloží aj potvrdenie z SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie (osvedčenie) vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienok technickej a odbornej spôsobilosti:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek za predchádzajúcich päť rokov v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Predloženie dokladov je požadované za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti a praktických skúseností riadiacich pracovníkov a pracovníkov riadiacich priamo stavebné práce. Preukázanie splnenia požadovaných podmienok účasti v uvedenom rozsahu vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, vo vysokej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Verejný obstarávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s úspešným uchádzačom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom/prijímateľom a úspešným uchádzačom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2017 11:00
Miesto: Odborné učilište internátne Mojmírovce, Námestie sv. Ladislava 1791/14, 1791, 951 15 Mojmírovce.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 10.10.2017 o 11:00 hod. sa uskutoční otváranie častí ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta uvedenú v prílohe A.I). Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf.
Uchádzači/záujemcovia môžu použiť elektronický formulár JED zverejnený na: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
6. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v prílohe A.II).
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
8. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
9. Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
10. Verejný obstarávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s úspešným uchádzačom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom/prijímateľom a úspešným uchádzačom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.08.2017

Redakčné opravy

13354 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 189/2017
V oznámení 12402-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Odborné učilište internátne Mojmírovce, Mojmírovce 1791, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 170/2017 zo dňa 29.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.10.2017 10:00 Má byť: 31.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.10.2017 11:00 Má byť: 31.10.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Dňa 10.10.2017 o 11:00 hod. sa uskutoční otváranie častí ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Má byť: Dňa 31.10.2017 o 11:00 hod. sa uskutoční otváranie častí ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
7775 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2018
V oznámení 12402-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Odborné učilište internátne Mojmírovce, Mojmírovce 1791, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 170/2017 zo dňa 29.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2018 00:00 Má byť: 31.12.2018 00:00
18036 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 248/2018
V oznámení 12402-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Odborné učilište internátne Mojmírovce, Mojmírovce 1791, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 170/2017 zo dňa 29.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Doplnenie bod 11. Má byť: 11. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje od termínu 19.10.2018 výhradne prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja - systému ELENA na portáli www.e-lena.sk. Momentom doručenia/odoslania akéhokoľvek dokumentu pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov, prostredníctvom elektronického nástroja - systému ELENA na portál www.e-lena.sk, ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa alebo uchádzača. Bližšie podmienky sú určené súťažných podkladoch.
18714 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 254/2018
V oznámení 12402-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Odborné učilište internátne Mojmírovce, Mojmírovce 1791, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 170/2017 zo dňa 29.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2018 00:00 Má byť: 31.07.2019 00:00
21425 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 156/2019
V oznámení 12402-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Odborné učilište internátne Mojmírovce, Mojmírovce 1791, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 170/2017 zo dňa 29.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.07.2019 00:00 Má byť: 30.11.2019 00:00
34601 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 246/2019
V oznámení 12402-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Odborné učilište internátne Mojmírovce, Mojmírovce 1791, 951 15 Mojmírovce zverejnenom vo VVO č. 170/2017 zo dňa 29.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.11.2019 00:00 Má byť: 31.03.2020 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité