Oznámenie 12395 - WYP

Obsah

12395 - WYP
Vestník č. 170/2017 - 29.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4778
Hlavná adresa(URL): http://www.banskabystrica.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia mosta Iliaš
Referenčné číslo: BB_FD_MI_2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45221110-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a zhotovenie diela: "Rekonštrukcia mosta Iliaš" v zmysle zmluvných podmienok FIDIC žltá kniha.
Bližšia špecifikácia je v podkladovej dokumentácii, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 303 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71200000-0
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA01-9 - Projektovanie a výstavba
71320000-7
71330000-0
45000000-7
45111300-1
45262120-8
45112700-2
45262400-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie a zhotovenie diela: "Rekonštrukcia mosta Iliaš" v zmysle zmluvných podmienok FIDIC žltá kniha.
Bližšia špecifikácia je v podkladovej dokumentácii, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena stavebných prác v EUR s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 303 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 500
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.
343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom
obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO vrátane § 32 ods. 2,4,5 ZVO, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 ZVO. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §152 ods.4 ZVO. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného vhodného dokumentu, z ktorého budú jednoznačne vyplývať overené informácie požadované verejným obstarávateľom na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 33 ods. 2 ZVO: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova ekonomická situácia alebo finančná kapacita hospodárskeho subjektu. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 5 000 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác na mostoch a pozemných komunikáciách.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov,
3. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác,
4. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality,

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (stavebné práce na mostoch). Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 2 000 000,00 €/ bez DPH v Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uchádzač ako potenciálny budúci zhotoviteľ musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu aj kvality prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zadávanej zákazky.
K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre inžinierske stavby s minimálne 5 ročnou praxou a s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác;
Kľúčový odborník č. 2
Projektant v oblasti predmetu zákazky s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané príslušným orgánom v krajine sídla osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác;
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje pre riadne plnenie zákazky len základné požiadavky na osoby poverené riadením stavebných prác a projekčnými prácami, majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu.
K bodu 3.: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na komplexné zabezpečenie predmetu zákazky a to: minimálne 2x rýpadlo a 3x nákladné auto.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné strojové vybavenie na uskutočnenie požadovaných stavebných prác.
K bodu 4.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu podľa STN EN 1090-2, stupeň min. EXC 4 vydaného nezávislou inštitúciou.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite so splnením noriem.
Na základe Nariadenia európskeho parlamentu a rady EU č. 305/2011, musia výrobcovia skupiny stavebných výrobkov, spadajúcich do skupiny - Konštrukčné kovové výrobky a doplnky (konštrukčné stavebné dielce, zostavy a konštrukcie), vo svojej výrobe dodržiavať normy STN EN 1090-2.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 13:00
Miesto: Mestský úrad
Československej armády 26
974 01 Banská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli
https://www.ezakazky.sk/
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa
zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného
obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude
zamedzený prístup k súťažným podkladom.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
b) Klikne na názov zákazky.
c) Klikne na Žiadosť o účasť.
d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí
prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu
kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.
g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.
Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Počas lehoty viazanosti ponúk je uchádzač viazaný svojou ponukou. Viazanosť ponúk zabezpečuje verejný obstarávateľ zábezpekou. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk v prípade uplatnenia žiadosti o nápravu resp. konaní o preskúmanie úkonov kontrolovaného, ako aj iných dôvodov, ktoré nebolo možné predvídať v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
Zábezpeka je stanovená vo výške 35.000,00- EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
25.08.2017

Profil Obstarávateľa


Dôležité