Oznámenie 12439 - WYP

Obsah

12439 - WYP
Vestník č. 171/2017 - 30.08.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Službyt, spol. s r.o.
IČO: 34101772
Hviezdoslavova 473, 90501 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.ezakazky.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): spoločnosť s ručením obmedzeným
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa a údržba bytového fondu
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia sekundárnych rozvodov ÚK a TÚV - OST 1 - Službyt, s.r.o.
Referenčné číslo: SB_08_2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45231110-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia vonkajších podzemných tepelných sieti na Robotníckej
a Hviezdoslavovej ulici v Senici, rekonštrukcia je vyvolaná havarijným stavom existujúcich rozvodov. Jedná sa
o sekundárne tepelné rozvody zásobujúce teplom / rozvody UK / a teplou úžitkovou vodou / rozvody TUV /
z odovzdávacej stanice /OST 1 / jednotlivé objekty.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 055,59 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44164000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Senica
II.2.4) Opis obstarávania
Vetva č.1 - bytový dom Robotnícka č. 54, 55,115,116, Hviezdoslavova č.314, Priemyselná č.261, objekt MŠ
Vetva č.2 - bytový dom Robotnícka č.59, 60, Hviezdoslavova č.312, 313
Vetva č.3 bytový dom Bytservis
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena v Eur bez DPH
Relatívna váha: 90
Názov: Lehota realizácie
Relatívna váha: 10
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 055,59 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: OPKZP-PO4-SC451-2017-20
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO vrátane § 32 ods. 2,4,5 ZVO, čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 ZVO. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §152 ods.4 ZVO. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1 Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
1.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3 Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, vyplývajú z § 32 a § 38 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú a lebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky (výstavba, rekonštrukcia teplovodov) . Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom minimálna súhrnná hodnota musí byť nad 190 000,00 €/ bez DPH v Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uchádzač ako potenciálny budúci zhotoviteľ musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu aj kvality prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zadávanej zákazky.
K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
Kľúčový odborník 1
Kľúčový odborník 2
Kľúčový odborník 3
spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže:
a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom:
- meno a priezvisko kľúčového odborníka,
- dosiahnuté vzdelanie,
- akademický titul,
- súčasná pracovná pozícia,
- kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky,
- prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania,
- vlastnoručný podpis kľúčového odborníka.
b) predložením čestného vyhlásenia kľúčového odborníka, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie,
c) ďalšie osobitné dokumenty, resp. dokladu pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie.
Kľúčový odborník č.1
Stavbyvedúci pre inžinierske stavby.
Kľúčový odborník č. 2
Osoba s oprávnením zváračského technika podľa STN EN ISO 9606-1 alebo 287-1. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.
Kľúčový odborník 3
Osoba s oprávnením na zváranie plastov- podľa STN EN ISO 13067. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: stanovené podmienky účasti majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky a to s prihliadnutím na charakter a rozsah požadovaného predmetu zákazky.
Bližšie informácie sú z dôvodu obmedzenosti počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.09.2017 11:00
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
b) Klikne na názov zákazky.
c) Klikne na Žiadosť o účasť.
d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.
g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.
Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO.
Faktúry budú splatné do 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán.
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Počas lehoty viazanosti ponúk je uchádzač viazaný svojou ponukou. Viazanosť ponúk zabezpečuje verejný obstarávateľ zábezpekou. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk v prípade uplatnenia žiadosti o nápravu resp. konaní o preskúmanie úkonov kontrolovaného, ako aj iných dôvodov, ktoré nebolo možné predvídať v čase vyhlásenia tohto Zábezpeka je stanovená vo výške 5 000,00 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.08.2017

Redakčné opravy

13356 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 189/2017
V oznámení 12439-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Službyt, spol. s r.o., Hviezdoslavova 473, 905 01 Senica zverejnenom vo VVO č. 171/2017 zo dňa 30.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.09.2017 10:00 Má byť: 06.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.09.2017 11:00 Má byť: 06.10.2017 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité