Oznámenie 12469 - MSP

Obsah

12469 - MSP
Vestník č. 172/2017 - 31.08.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Vojenské lesy a majetky SR - štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31577920
Lesnícka 23, 96263 Pliešovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/2597/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.vlm.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/2597_4508_20170827.nsf
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/2597_4508_20170827.nsf
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PP & P Co., s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35933852
Záhradnícka 36 , 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselská
Telefón: +421 244888875
Fax: +421 244888875
Email: pppco@pppco.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/2597/zakazky
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vlm.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 1 písm. a) zákona
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Lesné hospodárstvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Projekt protipovodňovej ochrany v povodí toku Ľubice
Referenčné číslo: OPKZP-PO2-SC211-2017-21
II.1.2) Hlavný kód CPV
45246000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Riešené protipovodňové opatrenia predstavujú výstavbu prietočných poldrov umiestnených na jednotlivých vodných tokoch. Z technického hľadiska sú rozčlenené na 6 stavebných objektov: SO1 polder č. 1 na Ruskinovskom potoku; SO2 polder č. 2 na bezmennom prítoku Ruskinovského potoka; SO3 polder č. 3 naOstrom potoku; SO4 polder č. 4 na Ľubickom potoku; SO5 polder č. 5 na Ľubickom potoku; SO7 polder č. 7na Kúpeľnom potoku. Stavby budované v riešenom území budú slúžiť v prevažnej miere na protipovodňovú ochranu a následne na podružné funkcie stabilizačných, protieróznych a environmentálne prospešných opatrení a ich technologické a prevádzkové vybavenie bude pozostávať len pre účely zabezpečenia tejto funkcie pri riešení transformácie povodňových, resp. zvýšených prietokov na vodných tokoch. Súčasťou opatrení je aj zabezpečenie objektu poldra pred zanesením prietočných objektov najmä dnového priepustu pred plaveninami vo forme lapača plavenín umiestneného nad hranicou maximálneho rozsahu zaplaveného územia a rovnako vo forme ochrannej konštrukcie kovovej zábrany priamo pred vtokom do dnového priepustu. Potenciálne zátopové územie bude vybavené prístupovou komunikáciou a spevnenou plochou umožňujúcou pravidelné čistenie od usadených splavenín. Transformáciou povodňovej vlny dôjde k zníženiu maximálnych prietokov a pozdržaniu vody v krajine, čo má nielen protipovodňový efekt, ale aj efekt eliminácie rizika iných environmentálnych škôd. Protipovodňové opatrenia majú takto aj funkciu znižovania rizika erózie okolitých najmä lesných porastov ale aj celkový pozitívny vplyv na eróziu a stabilitu územia. Podružnou funkciou objektov je umožnenie pravidelného zvýšeného prietoku na úrovni Q1 v území, čo má pozitívne dopady na vlhkomilné rastlinstvo v blízkosti tokua zároveň sa takto stabilizuje údolie toku z pohľadu vegetačného spevnenia brehov. Celkovým efektom je tak nielen ochrana obyvateľov žijúcich v blízkosti vodného toku pod projektovanými objektami, ale predovšetkým ochrana celého povodia z pohľadu jeho celkovej environmentálnej štruktúry a zlepšenie jeho hospodárskej využiteľnosti z pohľadu obhospodarovania trávnatých a lesných pozemkov.
Predmet zákazky sa delí na 4 samostatné časti: (1) Projektovo technická činnosť vo výstavbe; (2) Vyčistenie plôch a príprava staveniska; (3) Osadenie cestných panelov; (4) Výstavba poldrov.
Podrobne bude uvedené v Súťažných podkladoch, projektovej dokumentácii a výkaze výmer stavby.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 441 037,03 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Vyplňte
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazku kombináciou časti č. 1 a časti č. 4 predmetu zákazky.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Projektovo-technická činnosť vo výstavbe.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71300000-1
71240000-2
71320000-7
71351000-3
45120000-4
71355200-3
71248000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Ruskinovce, Ľubica, Ľubické kúpele, okres Kežmarok, Prešovský kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 1 predmetu zákazky je projektovo-technická činnosť vo výstavbe pre projekt protipovodňovej ochrany v povodí toku Ľubice, a to: (i) prieskumné práce, geologický prieskum, inžiniersko-geologický a geotechnický; (ii) prieskumné práce, geologický prieskum hydrogeologický; (iii) prieskumné práce, špeciálne prieskumy - hydraulické modelovanie pre potreby RDS; (iv) prieskumné práce, špeciálne prieskumy - ichtyológia pre potreby RDS; (v) geodetické práce vykonávané pred výstavbou;(vi) geodetické práce vykonávané v priebehu výstavby; (vii) geodetické práce vykonávané po výstavbe;(viii) projektové práce, stavebná časť (stavebné objekty vrátane ich technického vybavenia), náklady na vypracovanie realizačnej dokumentácie (RDS); (ix) projektové práce, dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby a manipulačný poriadok stavby; (x) projektové práce, náklady na inžiniersko-technickú pomoc bez rozlíšenia; (xi) inžinierska činnosť, autorský dozor projektanta.
Z technického hľadiska sú služby a práce rozčlenené na 6 stavebných objektov: SO1 polder č. 1 na Ruskinovskom potoku; SO2 polder č. 2 na bezmennom prítoku Ruskinovského potoka; SO3 polder č. 3 na Ostrom potoku; SO4 polder č. 4 na Ľubickom potoku; SO5 polder č. 5 na Ľubickom potoku; SO7 polder č. 7 na Kúpeľnom potoku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 479 605,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO2-SC211-2017-21
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky podľa bodu II.2.7) tejto časti Oznámenie je 48 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo, pričom verejný obstarávateľ určuje parciálne lehoty uskutočnenia prác:
(i) realizačná dokumentácia stavby - lehota zhotovenia do 6 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo;
(ii) inžinierska činnosť (Autorský dozor projektanta a technické konzultácie) - priebežne počas celej doby výstavby Diela;
(iii) geodetické práce počas výstavby a po výstavbe - lehota zhotovenia počas celej doby výstavby Diela;
(iv) geodetické práce pred výstavbou, prieskumné práce, geologický prieskum, inžiniersko-geologický a geotechnický prieskum, geologický prieskum hydrogeologický, špeciálne prieskumy - hydraulické modelovanie pre potreby RDS a špeciálne prieskumy - ichtyológia pre potreby RDS do 4 mesiacoch odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo (pred výstavbou).
Časť: 2
II.2.1) Názov
Vyčistenie plôch a príprava staveniska.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45111210-3
77211400-6
45112300-8
45112700-2
45112500-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Ruskinovce, Ľubica, Ľubické kúpele, okres Kežmarok, Prešovský kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 2 predmetu zákazky je vyčistenie plôch a príprava staveniska pre výstavbu poldrov v projekte protipovodňovej ochrany v povodí toku Ľubice, a to najmä: (i) odstránenie travín a tŕstia s príp. premiestnením a uložením na hromady do 50 m; (ii) odstránenie krovín a stromov s koreňom s priemerom kmeňa do 100 mm; (iii) drvenie orezaných vetiev, s odvozom drevnej drviny do 20 km a so zložením priemeru vetiev do 100 mm; (iv) odstránenie listnatých stromov do priemeru 300 mm, motorovou pílou; (v) odstránenie listnatých stromov do priemeru 500 mm, motorovou pílou; (vi) odstránenie pňov na vzdial. 50 m priemeru nad100 do 300 mm; (vii) odstránenie pňov na vzdial. 50 m priemeru nad 300 do 500 mm; (viii) odstránenie lesnej hrabanky, akákoľvek hrúbka vrstvy nad 1 000 m2; (ix) vodorovné premiestnenie konárov nad 100 do 300 mm do1 000 m; (x) vodorovné premiestnenie kmeňov nad 100 do 300 mm do 1 000 m; (xi) vodorovné premiestnenie kmeňov nad 300 do 500 mm do 1 000 m; (xii) vodorovné premiestnenie pňov nad 100 do 300 mm do 1 000 m;(xiii) vodorovné premiestnenie pňov nad 300 do 500 mm do 1 000 m; (xiv) vodorovné premiestnenie pňov do 3000 m.
Z technického hľadiska sú služby a práce rozčlenené na 6 stavebných objektov: SO1 polder č. 1 na Ruskinovskom potoku; SO2 polder č. 2 na bezmennom prítoku Ruskinovského potoka; SO3 polder č. 3 naOstrom potoku; SO4 polder č. 4 na Ľubickom potoku; SO5 polder č. 5 na Ľubickom potoku; SO7 polder č. 7 na Kúpeľnom potoku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 280,47 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO2-SC211-2017-21
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky podľa bodu II.2.7) tejto časti Oznámenie do 3 mesiacov odo dňa odovzdania DRS za podmienok stanovených platnými právnymi predpismi. Zhotoviteľ je povinný realizovať stavebné práce mimo vegetačného obdobia v zmysle platných právnych predpisov, na základe pokynu projektanta DRS.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Osadenie cestných panelov.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223800-4
44212000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Ruskinovce, Ľubica, Ľubické kúpele, okres Kežmarok, Prešovský kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 3 predmetu zákazky je osadenie cestných panelov vrátane ich dodávky pre výstavbu poldrov v projekte protipovodňovej ochrany v povodí toku Ľubice, a to najmä:
(i) zhotovenie spevnenej plochy z cestných panelov osadených do lôžka z kameniva hr. 50 mm; (ii) betónové prefabrikáty IZD 120100, cestné panely jedna výstuž, rozm. 3 000 x 2 000 x 150 mm; (iii) presun panelov; (iv) príplatok za každých aj začatých 5 000 m.
Z technického hľadiska sú služby a práce rozčlenené na 6 stavebných objektov: SO1 polder č. 1 na Ruskinovskom potoku; SO2 polder č. 2 na bezmennom prítoku Ruskinovského potoka; SO3 polder č. 3 na Ostrom potoku; SO4 polder č. 4 na Ľubickom potoku; SO5 polder č. 5 na Ľubickom potoku; SO7 polder č. 7 na Kúpeľnom potoku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 981,19 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO2-SC211-2017-21
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania zákazky podľa bodu II.2.7) tejto časti Oznámenie do 12 mesiacov odo dňa pokynu projektanta RDS, možnosť zhotovenia samostatne pre jednotlivé stavebné objekty. Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie riadnej súčinnosti zhotoviteľovi stavby v časti č. 4 predmetu zákazky.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Výstavba poldrov.
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45246400-7
45246000-3
45247270-3
45221220-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Ruskinovce, Ľubica, Ľubické kúpele, okres Kežmarok, Prešovský kraj.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom stavby je výstavba suchých poldrov: SO1 polder č. 1 na Ruskinovskom potoku; SO2 polder č.2 na bezmennom prítoku Ruskinovského potoka; SO3 polder č. 3 na Ostrom potoku; SO4 polder č. 4 na Ľubickom potoku; SO5 polder č. 5 na Ľubickom potoku; SO7 polder č. 7 na Kúpeľnom potoku. Vyššie uvedené objekty predstavujú suché nádrže poldre, ktoré budú pretekané jestvujúcimi vodnými tokmi. Zrealizujú sa prehradením tokov na najvhodnejších miestach, so zádržným územím hlavne na zamokrených nevyužívaných zaplavovaných plochách.
Hlavné požiadavky na poldre a to:
A. Protipovodňová ochrana nižšie položených území (transformácia a sploštenie povodňových vĺn).
B. Zabezpečenie akumulácie splavenín.
C. Možnosť údržby dnových priepustov.
D. Biologická priechodnosť.
Vo všetkých prípadoch sa jedná o výstavbu tzv. suchých poldrov. Ich hlavnou úlohou je zadržiavanie prívalových vôd tečúcich hlavne v čase mimoriadnych zrážok a zmiernenie prívalovej povodňovej vlny po kapacitu toho ktorého poldra. Bežné ročné priemerné prietoky až do výšky jednoročnej maximálnej vody pretekajú klasickým spodným prietočným otvorom priepustom, ktorý je dimenzovaný na tieto prietoky. Súčasťou stavebných prác je aj budovanie menších kombinovaných drôtokamenno-železobetónových stupňov a stabilizačných prahov. Ich úlohou je stabilizovanie dna vodného toku v miestach zvýšenej erózie a zabezpečujú aj druhotnú funkciu vo forme spomalenia prúdenia vody a zachytenia splavenín.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 492 170,37 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO2-SC211-2017-21
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
2. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo
verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia
podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom (i) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, (ii) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Zoznam uskutočnených prác má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s uskutočňovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vybudovaný a udržiavaný fungujúci systém manažérstva kvality, zaoberá sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby odberateľov za primeranú cenu.
3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Konkrétny dôkazný prostriedok, ktorý sa na preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača vyžaduje, musí svojim obsahom potvrdiť požadované údaje o vzdelaní, odbornej praxi, resp. odbornej kvalifikácii. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky.
4. podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo
záujemca použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Medzinárodná norma ISO 14001 (EN ISO 14001:2004) špecifikuje
požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať
environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch.
5. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uplatniť ustanovenie § 34 ods. 3 Zákona.
6. Podľa § 34 ods. 4 Zákona verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú
spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
8. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia
podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
9. Podrobné odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 Zákona verejný obstarávateľ zverejňuje v Súťažných podkladoch a v profile verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/2597/zakazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre bod 1:
1.1. pre časť č.1 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie min.1 zákazky na vypracovanie projektovej dokumentácie v oblasti vodných stavieb podľa § 52 zák. ods. 1 písm. a), b), c) zák. č. 364/2004 Z. z o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), resp. podľa obdobného právneho predpisu platného v krajine EÚ vrátane vykonania geologického prieskumu, inžiniersko-geologického prieskumu a geodetických prác,
1.2. pre časť č. 4 predmetu zákazky týmto spôsobom uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. vodné stavby podľa § 52 zák. ods. 1 písm. a), b), c) zák. č. 364/2004 Z. z o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), resp. podľa obdobného právneho predpisu platného v krajine EÚ v min. úhrnnej hodnote zákaziek vo výške 8000000,00 EUR bez DPH.
Pre bod 2 (platí pre každú časť predmetu zákazky):
Certifikát uchádzača na systém riadenia kvality minimálne podľa ISO9001:2008, resp. preukázanie iných dôkazov
preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie kvality spôsobom podľa § 35 Zákona.
Pre bod 3: Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnuté osoby spĺňajú nasledujúce min. požiadavky:
3.1. pre časť č. 1 predmetu zákazky: a) Hlavný expert č.1 - zápis vzozname osôb definovaných v § 2, bod 1. ods a) zákona č. 382/2004 Z. z. (požadované je odvetvie 460201 - Rybárstvo arybnikárstvo), resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ; b) Hlavný expert č.2 - odborné skúsenosti sdistribuovaným zrážko-odtokovým modelovaním
nad povodím, smodelovaním nerovnomerného neustáleného prúdenia povodňových prietokov cez objekty na vodných tokoch a skúsenosti sdvojrozmerným modelovaním priebehu záplavových čiar podľa metodiky použitej na tvorbu máp povodňového ohrozenia; c) Zodpovedný projektant preukázateľné skúsenosti ako zodpovedný projektant pri zákazke na vypracovanie projektovej dokumentácie v oblasti vodných stavieb.
3.2. pre časť č. 4 predmetu zákazky: a) Hlavný stavbyvedúci - preukázateľné skúsenosti ako hlavný stavbyvedúci v oblasti výstavby alebo rekonštrukcie vodných stavieb (t. j. vodné stavby podľa § 52 zák. ods. 1 písm. a), b), c) zák. č. 364/2004 Z. z o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), resp. podľa obdobného právneho predpisu platného v krajine EÚ) pri min. 1 vodnej stavbe s investičným nákladom stavby vyšším ako 2000000 EUR bez DPH, odborná spôsobilosť podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre vodohospodárske stavby alebo inžinierske stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ, b) Stavbyvedúci - preukázateľné skúsenosti ako hlavný stavbyvedúci v oblasti výstavby alebo rekonštrukcie vodných stavieb (t. j. vodné stavby podľa § 52 zákona ods. 1 písm. a), b), c) zák. č. 364/2004 Z. z o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), resp. podľa obdobného právneho predpisu platného v krajine EÚ) pri min. 1 vodnej stavbe s investičným nákladom stavby vyšším ako 1000000EUR bez DPH, odborná spôsobilosť podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre vodohospodárske stavby alebo inžinierske stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ.
Splnenie predmetnej podmienky účasti uchádzač preukáže predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne predložením profesijných životopisov a osvedčení.
Pre bod 4 (platí pre každú časť predmetu zákazky):
Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa 14001, resp. preukázanie iných dôkazov
preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri
realizácii predmetu zákazky.
Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ v predmete zákazky č. 4 predmetu zákazky je povinný k dátumu odovzdania / prevzatia Diela predložiť Zábezpeku na záručné opravy vo forme neodvolateľnej bankovej záruky vo výške 1 % zmluvnej ceny Diela bez DPH. Zábezpeka musí obsahovať záväzok Zhotoviteľa odstrániť vady, ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby Diela/časti Diela.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom systému Elektronické verejné obstarávanie (EVO) na www.evo.gov.sk; ponuky vyhodnocujú na základe nákladov použitím prístupu nákladovej efektívnosti najmä nákladov počas životného cyklu.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 163-335380
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.10.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.10.2017 11:00
Miesto: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v
súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk sa uskutoční na adrese PP & P Co., s.r.o., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. JED je vo formáte .rtf (Rich Text Format proprietárny formát na ukladanie dokumentov) dostupný pre účely
vyplňovania a predkladania v zadávaní zákazky dostupný aj na stránke:
https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Pod uvedenou linkou je dostupný aj manuál pre JED.
2. Elektronická verzia JEDu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/filter?lang=sk.
3. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk v rozsahu poskytovania súťažných podkladov, vysvetľovania, predkladania ponúk, otvárania a vyhodnotenia ponúk.
4. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému EVO.
5. Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO http://evo.gov.sk/evo/tender/11910_7902_20161107.nsf a v profile
verejného obstarávateľa na https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/2597/zakazky. Súťažné podklady sú verejne
prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného
nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
7. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 písm. a)
zákona o verejnom obstarávaní, a to nasledovne (a) pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 20000,00 EUR, resp. ekvivalent v inej mene, (b) pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 10000,00 EUR, resp. ekvivalent v inej mene, c) pre časť č. 3 predmetu zákazky vo výške 10000,00 EUR, resp. ekvivalent v inej mene, d) pre časť č. 4 predmetu zákazky vo výške 400000,00 EUR, resp. ekvivalent v inej mene.
8. Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Profile verejného obstarávateľa na webovej stránke / elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými. Osobné údaje možno v profile zverejniť v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, e-mailovú adresu a telefónne číslo.
9. Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik je v súlade s § 8 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní osoba povinná postupovať v tomto verejnom obstarávaní podľa zákona o verejnom obstarávaní. Preto všetky odkazy na Subjekt alebo verejného obstarávateľa v tomto Oznámení, Súťažných podkladoch alebo inej dokumentácii si treba vysvetľovať v súlade s uvedenou skutočnosťou.
10. Odkaz na pojem Zákon alebo zákon o verejnom obstarávaní sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zo zmluvy je predmetné verejné obstarávanie s aspektami zeleného verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Konanie o preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa sa riadi ustanoveniami štvrtej hlavy zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.08.2017

Redakčné opravy

13540 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2017
V oznámení 12469-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Vojenské lesy a majetky SR - štátny podnik, Lesnícka 23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 172/2017 zo dňa 31.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie: Namiesto: 5. Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO evo.gov.sk/evo/tender/11910_7902_20161107.nsf a ... Má byť: 5. Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO evo.gov.sk/evo/tender/2597_4508_20170827.nsf a ... VI.3) Doplňujúce informácie: Namiesto: 9. Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik je v súlade s § 8 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní ... Má byť: 9. Vojenské lesy a majetky SR, štátny podnik je v súlade s § 8 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní ... IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 05.10.2017 10:00 Má byť: 07.11.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 05.10.2017 11:00 Má byť: 07.11.2017 11:00
15832 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 221/2017
V oznámení 12469-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Vojenské lesy a majetky SR - štátny podnik, Lesnícka 23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 172/2017 zo dňa 31.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 07.11.2017 10:00 Má byť: 21.12.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.11.2017 11:00 Má byť: 21.12.2017 11:00
17827 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2017
V oznámení 12469-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Vojenské lesy a majetky SR - štátny podnik, Lesnícka 23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 172/2017 zo dňa 31.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 21.12.2017 10:00 Má byť: 31.01.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.12.2017 11:00 Má byť: 31.01.2018 11:00
2022 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 25/2018
V oznámení 12469-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Vojenské lesy a majetky SR - štátny podnik, Lesnícka 23, 962 63 Pliešovce zverejnenom vo VVO č. 172/2017 zo dňa 31.08.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 31.01.2018 10:00 Má byť: 08.03.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2018 11:00 Má byť: 08.03.2018 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ predlžuje lehoty na predkladanie a otváranie ponúk z dôvodu dočasnej technickej poruchy systému EVO a nemožnosti vkladať žiadosti o vysvetlenie ponúk a ponuky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité