Oznámenie 12520 - WYP

Obsah

12520 - WYP
Vestník č. 173/2017 - 01.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ľubovnianske múzeum - hrad v Starej Ľubovni
IČO: 37781235
Zámocká 22 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: vo@arrpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3850
Hlavná adresa(URL): http://www.hradlubovna.sk/sk/home-sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.arrpsk.sk/index.php/verejne-obstaravanie
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: vo@arrpsk.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: vo@arrpsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
PALÁC ĽUBOMIRSKÝCH- obnova objektu- rekonštrukcia
Referenčné číslo: 2017/42
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212313-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je PALÁC ĽUBOMIRSKÝCH- obnova objektu- rekonštrukcia v rozsahu:
- realizácie kompletného interiéru stavby paláca, vrátane sanácie vlhkosti, reštaurátorských prác a nových rozvodov inžinierskych sietí;
- kompletná výmena elektrických vnútroareálových káblových rozvodov vrátane hlavného rozvádzača v podbrání paláca;
- zrealizovaná bude aj nová ochrana pred účinkami blesku;
- realizácia kompletného exteriéru stavby paláca: reštaurátorských prác (kamenné články, omietky, kovové prvky) fasád, výmena strešného plášťa (dreveného šindľa), rekonštrukcia drevených exteriérových prvkov (ochodza a schodisko, predĺženie strechy);
- otvorenie arkády podbránia na základe výsledkov pamiatkových výskumov;
- kompletná úprava nádvoria sprístupňujúceho prízemie paláca, odvedením dažďových vôd a s realizáciou drenáže, výmenou vnútroarelálového vodovodu v tejto časti nádvoria.
Podrobná špecifikácia je uvedená v PD a vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 429 667,38 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hrad Stará Ľubovňa- Palác Ľubomirských
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je PALÁC ĽUBOMIRSKÝCH- obnova objektu- rekonštrukcia v rozsahu:
- realizácie kompletného interiéru stavby paláca, vrátane sanácie vlhkosti, reštaurátorských prác a nových rozvodov inžinierskych sietí;
- kompletná výmena elektrických vnútroareálových káblových rozvodov vrátane hlavného rozvádzača v podbrání paláca;
- zrealizovaná bude aj nová ochrana pred účinkami blesku;
- realizácia kompletného exteriéru stavby paláca: reštaurátorských prác (kamenné články, omietky, kovové prvky) fasád, výmena strešného plášťa (dreveného šindľa), rekonštrukcia drevených exteriérových prvkov (ochodza a schodisko, predĺženie strechy);
- otvorenie arkády podbránia na základe výsledkov pamiatkových výskumov;
- kompletná úprava nádvoria sprístupňujúceho prízemie paláca, odvedením dažďových vôd a s realizáciou drenáže, výmenou vnútroarelálového vodovodu v tejto časti nádvoria.
Podrobná špecifikácia je uvedená v PD a vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota výstavby
Relatívna váha: 20
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 429 667,38 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa požaduje vo výške 40.000,- EUR.
Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecnozáväznými právnymi predpismi.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky/ bánk alebo pobočky zahraničnej banky/ bánk, v ktorej má uchádzač vedený/é účet/účty, o schopnosti plniť svoje finančné záväzky voči banke , zároveň predloží čestné vyhlásenie uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Uchádzač ich preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Vyjadrenie banky/bánk slúži na overenie solventnosti uchádzača a jeho
schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33 ods. 1 písm. a) Vo vyjadrení banky/ zahraničnej banky musí byť uvedená informácia o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača za obdobie rokov 2015, 2016 a 2017 alebo za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začiatku podnikateľskej činnosti / zriadenia účtu.
Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží:
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác v požadovanom rozsahu.
V zmysle §34 ods.1 písm. c) zákona: Uchádzač musí preukázať, že bude mať k dispozícii osobu zodpovednú za riadenie reštaurátorských prác so zodpovedajúcou kvalifikáciou a oprávnením. Uvedené, preukáže predložením platného osvedčenia minimálne so špecializáciou:
a) S6 pre reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a
nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry;
alebo iným ekvivalentným dokladom vydaným inštitúciami krajín Európskeho spoločenstva.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k preukázaniu schopnosti a spôsobilosti vykonávania reštaurátorských prác, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: min. 3 stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, z toho aspoň jedna musí byť v minimálnej výške predpokladanej hodnoty zákazky bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ
považovať uskutočnenie rekonštrukcie na národnej kultúrnej pamiatke zapísanej v registri nehnuteľných kultúrnych
pamiatok vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky zriadeným podľa zákona č. 29/2 002 Z. z. o ochrane
pamiatkového fondu, alebo inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.04.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 10:10
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné", podľa § 52 ods. 1 ZVO. Otváranie časti Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO. Otváranie časť Kritériá sa uskutoční na adrese: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
2.Úspešný uchádzač bude povinný na základe výzvy Objednávateľa zložiť depozit vo výške 10% z ponúkanej ceny diela s DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy o dielo, v zmysle podmienok uvedených v tejto Zmluve. Za depozit sa považuje aj banková záruka. Podmienky zloženia a účel depozitu je uvedený v súťažných
podkladoch.
3. Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby: Uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
4. Uchádzač ako náležitosti predkladanej ponuky predloží a) záväzný návrh organizácie výstavby, ktorý musí byť v
súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných
podkladoch a v súlade s ponukou uchádzača; b) Realizačný harmonogram stavebných prác s vyznačenou kritickou
cestou, ktorý musí byť súlade so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou
uchádzača.
5. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: vo@arrpsk.sk. Súťažné podklady budú doručované na základe žiadosti uchádzačov e-mailom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.08.2017

Redakčné opravy

13352 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 189/2017
V oznámení 12520-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ľubovnianske múzeum - hrad v Starej Ľubovni, Zámocká 22, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 173/2017 zo dňa 01.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.09.2017 09:00 Má byť: 06.10.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.09.2017 10:10 Má byť: 06.10.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité