Oznámenie 12521 - WYP

Obsah

12521 - WYP
Vestník č. 173/2017 - 01.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Nižná Slaná
IČO: 00328596
Námestie SNP 54, 04923 Nižná Slaná

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Fax: +421 587883121
Email: obecnizna.slana@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/404277
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ABIZ s.r.o.
IČO: 46659579
Hraničná 4716 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/404277
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
BUDOVA ĽUDOVEJ ŠKOLY NIŽNÁ SLANÁ; Zvýšenie energetickej účinnosti formou inteligentného riadenia energie
Referenčné číslo: 7/PVO/2017/NS
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zvýšenie energetickej účinnosti stavby. Zvýšenie energetickej účinnosti si vyžiada zateplenie
obvodových konštrukcií vrátane podlahy a stropu ako aj výmenu všetkých výplní otvorov na fasáde budovy.
Architektonické riešenie sa bude meniť čiastočne a to doplnením šambrány okolo okien a novotvarom strešných okien z pôvodne trojuholníkového tvaru na tvar obdĺžnika. Stavebno-technické riešenie formou inteligentného riadenia energie si vyžiadalo nové rozvody tepla a el. energie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 739,70 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto uskutočnenia stavebných prác je intravilán obce Nižná Slaná, parcela č. EN C 403, k.ú. Nižná Slaná, okres
Rožňava.
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebné práce a zariadenia v celkovom množstve a rozsahu vyplývajúc zo súťažných podkladov, podľa projektovej
dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Termín dodania predmetu zákazky vyjadrený v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 182 739,70 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: operačný program: Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 ZVO vo výške 5 000,00 EUR. Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce za osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 ZVO resp. ods. 4. a ods. 5.ZVO alebo podľa §152 ZVO.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa ustanovenia § 187 ods. 7 zákona je zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností, t.j.takýto zápis preukazuje iba skutočnosti v ňom zapísané. Ostatné skutočnosti v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 343/2015 Z. z. uchádzač preukáže zvlášť alebo doplní do zoznamu hospodárskych subjektov zákonom požadované informácie (v tomto prípade odporúčame postupovať v zmysle metodického usmernenia UVO č. 6131-5000/2016).

Uchádzač alebo osoba prostredníctvom, ktorej uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 33, § 34 ZVO môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO;
2. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 ZVO; dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO;
3. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO;
4. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
K bodu 2: Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že uzavrie Zmluvu s uchádzačom, ktorý disponuje certifikátmi a licenciami preukazujúcimi jeho odbornosť a kvalitu prác pri realizácii predmetu zákazky.
K bodu 3: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre
plnenie predmetu zmluvy na kvalitatívne vysokej úrovni.
K bodu 4: podmienka vyplýva z plnenia príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky a slúži k
preukázaniu riadneho nakladania s odpadom, toku odpadu a k preukázaniu jeho ekologickej likvidácie v súlade s platnou legislatívou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1: Min.3 stavby rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, pričom ich celk.sumárna realiz.hodnota musí byť aspoň 182 739,70 EUR bez DPH (PHZ) alebo ekviv.tejto hodnoty v inej mene prepoč.ku dňu zverej.tejto Výzvy. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutoč. stav. prácach uviesť kontakt. údaje na os., kt. vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutoč. stav. prácach.
2: VO vyžaduje predložiť:
A) platné certif. EN ISO 9001, OHSAS 18001 alebo ekvivalent. vydané v EU, pre oblasť predmetu zákazky;
B) platnú licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontakt. systémov, kt. sú predmetom obstar., vydanú uchádzačovi, kt. oprávňuje jej držiteľa vykonávať práce pri zhotovovaní vonkaj.tepelnoizolačných sys. v zm.§43g zák.č. 50/1976 Zb.o úz.plánovaní a staveb.poriadku v zn.nesk.predp., vydanú akredit. inšp. org.a aktuálne platnú ku dňu odovzdania a prebratia staveniska alebo ekviv. vydanú v EU, pre oblasť pred. zákazky. Lic.je potrebné predložiť vrátane prílohy-podmienok platnosti a zoznamu komponentov tepelnoizolačného sys.;
C) platnú správu z inšp.kvality vykonávaných prác pri zhotovovaní tepelnoizolačných kontaktných sys., kt. sú predmetom obstar., pričom ak bude obsahovať vyjadrenie inšpek.org.o nevyhovení požiadavkám na udelenie lic., návrh na zruš. alebo dočasné pozastavenie platnosti lic., bude sa to posudzovať ako nesplnenie podm. účasti;
D) platnú licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštruk. do stavby podľa zák.č. 50/1976 Zb. v zn.nesk.predp. a STN 73 3134 alebo ekviv.vydanú v EU.
3: Min. 1os., ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stav. prác stavbyvedúci.
Stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné min.požiadavky:
-odbornú spôsob. na výkon činnosti stavbyvedúceho s odbor. zameraním: Pozemné stavby, t.j.osvedčenie SKSI o
vykonaní odbor. skúšky podľa zák.č.138/1992 Zb.o autoriz.arch.a autoriz.inž.v zn.nesk.predp.
-min.10rokov praxe pri stavbách pozemných objektov
-min.5rokov praxe vo funkcii stavbyvedúceho
-min.2 zrealizované zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii stavbyvedúceho stavby za predchádzajúcich 10 rokov, pričom zmluvná cena každej zákazky bola min. v hodn. ako je PHZ. Pod predch.10rokmi sa myslí 10rokov predchádzajúcich dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Dôkaz. prostriedky:
a.) Štruktúr. inf. obsahujúca údaje o vzdel.a odborná prax vo funkcii riaditeľa/manažéra stavby resp. stavbyvedúceho (roky), viažucej sa k podmienke účasti.
b) Osvedč.vydané SKSI alebo ekvivalent.doklad vydaný mimo územia SR.
c) Čestné vyhlásenie riaditeľa/manažéra stavby resp. stavbyvedúceho, že ako riaditeľ/manaž.stavby resp.stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať danú funkciu na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnan.pomere) je voči uchádzačovi.
4: VO vyžaduje predložiť platný certif.syst.environmentálneho manaž.podľa STN EN ISO 14001. Ver. obstarávateľ uzná aj iné rovnocenné certif.vydané prísluš. orgánmi krajín EU, resp. iné dôkazy predložené uchádzačom, kt. sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certif.. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s požadovaným certif., teda mali by spĺňať min. požiadavky, kt. zaručujú uvedené vydané osvedčenie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP.
Za účelom zabezpečenia prípadných dodatočných finančných nákladov súvisiacich s odstránením chýb, verejný
obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky (kaucie) vo výške 20 000,00 EUR.
Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne v hodnote zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo.
Doklady preukazujúce uvedené skutočnosti budú prílohou zmluvy o dielo.
Ostatné požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v projektovej dokumentácii a súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.09.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2017 10:00
Miesto: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, osobne, alebo emailom. Adresa získania súťažných podkladov: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad, abizsro@gmail.com.
Súťažné podklady budú odosielané výhradne elektronicky - emailom.Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: abizsro@gmail.com žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.
2. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om. JED v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Pravidlá komunikácie sú nastavené v súlade s § 187 ods. 8 ZVO.
4. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. Splatnosť faktúr je 30 dní.
5. Uchádzač ako súčasť ponuky predloží prílohy zmluvy, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného
sektora alebo ktorého subdodávateľ, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy a spĺňa podmienky pre zápis v zmysle príslušných právnych predpisov nie je zapísaný v
registri partnerov verejného sektora.
7. Verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v
súlade s § 116 ods. 1 písm. d) ZVO.
8.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
9.Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité