Oznámenie 12573 - MSS

Obsah

12573 - MSS
Vestník č. 175/2017 - 05.09.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Rybárová
Telefón: +421 456945151
Email: lenka.rybarova@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3510
Hlavná adresa(URL): https://portal.svp.sk/public/Obstaravanie/Forms/AllItems.aspx
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3510
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm d) zákona číslo 343/2015 Z.z.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poistenie v podmienkach SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku
Referenčné číslo: CS SVP PR 4085/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom nadlimitnej zákazky je zabezpečenie poistnej ochrany SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU, štátneho podniku a jeho odštepných závodov.
Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti:
Časť 1/ Poistenie majetku,
Poistenie informačných rizík zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti so spracovaním osobných údajov,
Poistenie zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu,
Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú členmi orgánov spoločnosti
Časť 2/Povinné zmluvné poistenie za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Časť 3/Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou plavidla.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky resp. jej častí tvorí Príloha A. Opis predmetu zákazky a Príloha B. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 500 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66515200-5
66516000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je
1. Poistenie majetku proti všetkým rizikám (All Risks) vrátane poistenia strojov a zariadení (Lom stroja) a poistenia elektroniky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na aktualizáciu hodnoty majetku, ktorý vstúpi do poistenia. Majetok vstupujúci do poistenia v priebehu platnosti rámcovej dohody, bude zaradený do platnej čiastkovej poistnej zmluvy a bude poistený za rovnakých podmienok ako bude dohodnuté v rámcovej dohode.
2. Poistenie informačných rizík zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti so spracovaním osobných údajov.
Poistenie sa bude vzťahovať na zodpovednosť verejného obstarávateľa za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti so spracúvaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
3. Poistenie zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu,
4. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú členmi orgánov spoločnosti.
Sadzby pre výpočet poistného uvedené v poistnej zmluve budú záväzné po celú dobu poistenia. Pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu požaduje verejný obstarávateľ po ukončení každého poistného obdobia zmluvy zhodnotiť škodový priebeh poistenia dojednaného zmluvou a vyplatiť poistenému bonifikáciu zo zaplateného zaslúženého poistného za predchádzajúce poistné obdobie. V prípade zmien poistných súm jednotlivých predmetov poistenia v priebehu poistného obdobia, budú tieto zmeny akceptované bez vystavenia dodatku k poistnej zmluve, ak súhrnne nepresiahnu výšku 10% z dojednanej celkovej poistnej sumy za celý majetok.Poistné bude hradené v štvrťročných splátkach, pričom poisťovateľ nebude uplatňovať prirážku za štvrťročnú splátku poistného. Uchádzač nemôže znížiť požadovaný rozsah poistenia uvedený v prílohe A Časť 1 Opis predmetu zákazky svojimi Všeobecnými poistnými podmienkami a zmluvnými dojednaniami.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky resp. jej častí tvorí Príloha A. Časť 1 Opis predmetu zákazky a Príloha B. Časť 1 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 050 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky v sume 500 000,- EUR.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Povinné zmluvné poistenie za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66516100-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
00
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika a alebo cudzí štát, s ktorým Slovenská kancelária poisťovateľov uzavrela dohodu o vzájomnom vyrovnaní nárokov na náhradu škody spôsobenej prevádzkou motorového vozidla
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom poistenia bude povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, súboru vozidiel, ktorých držiteľom alebo vlastníkom je verejný obstarávateľ.
Minimálne limity poistného plnenia :
-pre škody na zdraví alebo usmrtení 5 000 000 EUR
-pre vecné škody, ušlý zisk a náklady právneho zastúpenia 2 000 000 EUR.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na aktualizáciu zoznamu motorových vozidiel, ktoré vstúpia do poistenia ku dňu nadobudnutia účinnosti čiastkovej zmluvy. Motorové vozidlá vstupujúce do poistenia v priebehu platnosti čiastkovej poistnej zmluvy, budú zaradené do čiastkových poistných zmlúv a budú poistené za rovnakých podmienok ako bude uvedené v rámcovej dohode.
Poisťovateľ vydá verejnému obstarávateľovi na každé vozidlo súboru potvrdenie o poistení zodpovednosti a zelenú kartu najneskôr deň pred nadobudnutím účinnosti čiastkovej poistnej zmluvy. Biele a zelené karty budú doručené na adresu konkrétneho poisteného. Sadzby pre výpočet poistného budú záväzné po celú dobu poistenia. Poistné bude hradené v štvrťročných splátkach, pričom poisťovateľ nebude uplatňovať prirážku za štvrťročnú splátku poistného. Poistenie sa dojedná bez spoluúčasti. Uchádzač nemôže znížiť požadovaný rozsah poistenia uvedený v prílohe A. Časť 2 Opis predmetu zákazky svojimi Všeobecnými poistnými podmienkami a zmluvnými dojednaniami.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky resp. jej častí tvorí Príloha A. Časť 2 Opis predmetu zákazky a Príloha B. Časť 2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 340 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky v sume 65 000,- EUR
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou plavidla
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66514150-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
00
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika a Európa
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom poistenia je poistenie zodpovednosti za škodu vyplývajúcu z prevádzky plavidla - súboru plavidiel, ktorých prevádzkovateľom je verejný obstarávateľ.Zoznam plavidiel je vždy neoddeliteľnou súčasťou poistnej zmluvy.
Rozsah poistenia je stanovený podľa zákona č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom a účinnom znení, ako poistenie zodpovednosti za škody spôsobené prevádzkou plavidla (vrátane škôd spôsobených prevádzkovaním vodnej dopravy). Poistenie zodpovednosti za škody spôsobené prevádzkou plavidla sa vzťahuje na poistenie posádky, cestujúcich, tovaru a škôd spôsobených tretím osobám.Poistením sú kryté aj škody spôsobené na nadzemných alebo podzemných vedeniach. Poistenie sa vzťahuje aj na regresné nároky Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní z titulu pracovných úrazov zamestnancov poisteného. Toto rozšírenie poistného krytia sa vzťahuje len na regresné nároky z titulu škody na zdraví vzniknutej ako následok škodovej udalosti, ktorá nastala po 1. 1. 2017. Poistenie sa nevzťahuje na regresné nároky vznesené voči poistenému po skončení doby poistenia. Uchádzač nemôže znížiť požadovaný rozsah poistenia uvedený v prílohe A Časť 3 Opis predmetu zákazky svojimi Všeobecnými poistnými podmienkami a Zmluvnými dojednaniami. Štruktúra delenia plavidiel podľa jednotlivých skupín je záväzná po celú dobu poistenia.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky resp. jej častí tvorí Príloha A. Časť 3 Opis predmetu zákazky a Príloha B. Časť 3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 110 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky v sume 3000,- EUR.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti uvedené v § 32 ods.1 zákona číslo 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej v celom oznámení len Zákon).
Ich splnenie preukáže uchádzač originálom alebo úradne osvedčenou fotokópiou dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 Zákona, pričom podmienku uvedenú v § 32 ods. 1 písm. a) Zákona uchádzač preukáže výpisom z trestného registra právnickej osoby (uchádzača) a výpisom z trestného registra fyzickej osoby (štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista).
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
-Jednotným Európskym dokumentom podľa § 39 Zákona. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným Európskym dokumentom predkladá uchádzač verejnému obstarávateľovi podľa § 39 ods. 6 Zákona. Vzor Jednotného Európskeho dokumentu je v editovateľnej forme zverejnený na webovom sídle UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný Európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Ak Jednotný Európsky dokument podpíše osoba splnomocnená konať za uchádzača, prílohou Jednotného Európskeho dokumentu bude originál splnomocnenia, na základe ktorého splnomocnená osoba podpísala Jednotný Európsky dokument.
alebo
-spôsobom podľa § 152 Zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa Zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 Zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa Zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) Zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 Zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služby (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných troch predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo vestníku verejného obstarávania) potvrdzujúce poskytnutie služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby týkajúce sa:
- pre Časť 1 - poistenia majetku, poistenia informačných rizík zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti so spracovaním osobných údajov, poistenia zodpovednosti za škodu a poistenia zodpovednosti za environmentálnu škodu, poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú členmi orgánov spoločnosti,
- pre Časť 2 - povinného zmluvného poistenie za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla,
- pre Časť 3 - poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou plavidla.
Zoznam poskytnutých služieb musí pre Časť 1 obsahovať aspoň 3 zákazky/referenciu potvrdzujúcu poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zmluvná cena referencie/referencií alebo ekvivalentného/ekvivalentných dokladu/dokladov musí byť v minimálnej súhrnnej hodnote 4.000.000,00 EUR a aspoň 1 referencia musí byť v minimálnej hodnote 400.000,00 EUR.
Zoznam poskytnutých služieb musí pre Časť 2 obsahovať aspoň 3 zákazky/referenciu potvrdzujúcu poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zmluvná cena referencie/referencií alebo ekvivalentného/ekvivalentných dokladu/dokladov musí byť v minimálnej súhrnnej hodnote 330.000,00 EUR a aspoň 1 referencia musí byť v minimálnej hodnote 33.000,00 EUR.
Zoznam poskytnutých služieb musí pre Časť 3 obsahovať aspoň 3 zákazky/referenciu potvrdzujúcu poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zmluvná cena referencie/referencií alebo ekvivalentného/ekvivalentných dokladu/dokladov musí byť v minimálnej súhrnnej hodnote 27.000,00 EUR.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre obmedzujúci počet znakov nie je možné v úplnom znení uviesť podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti ako aj minimálnu požadovanú úroveň štandardov. Tieto informácie sú v úplnom znení uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe G .

Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejným obstarávateľom stanovená podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania minimálnych praktických skúseností uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo obdobného charakteru pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Celková hodnota požadovaných referencií vychádza z predpokladanej hodnoty zákazky a náročnosti obstarávaných a ponúkaných služieb na trhu. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. s obdobnými odbornými skúsenosťami a sú oprávnení a schopní ho poskytnúť.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 09.10.2017
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2017 10:00
Miesto: Verejné otváranie ponúk sa uskutoční v zasadacej miestnosti na adrese SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 Zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti. Uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na celý predmet zákazky na všetky 3 časti alebo len na jednu časť predmetu zákazky alebo na viacero častí predmetu zákazky.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky, ktorá je bližšie špecifikovaná v oddiely II.2.14) pre Časť 1), Časť 2), Časť 3). a v súťažných podkladoch.
3. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena v EUR uvedená v ponuke uchádzača pre Časť 1., Časť 2. a Časť 3, pričom každá časť ponuky bude vyhodnotená verejným obstarávateľom samostatne.
4.Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka.
5.Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu (GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu.
6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo skrátiť lehotu uloženia zásielky.
7.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúčia z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž
8. Komunikácia súvisiaca s vyžiadaním SP, zaslaním SP, s vysvetlením SP, inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk podľa zákona sa uskutoční predovšetkým elektronicky prostredníctvom e-mailu. Žiadosť o SP musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosť o SP musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa, sídla, adresa doručovania v prípade, ak je iná ako adresa sídla, kontaktný email), uvedený predmet žiadosti. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať.
9. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o zaslanie SP požiadali . V prípade, že záujemca nepožiada o SP verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
10. SP sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa.
11. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
12.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval napríklad ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky stanovená v bode 7 SP, ak dôjde k zmene finančného krytia zákazky a pod.
13. Verejný obstarávateľ neuzatvorí Zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí podľa § 11 ods. 1 zákona majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.08.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité