Oznámenie 12561 - WYP

Obsah

12561 - WYP
Vestník č. 175/2017 - 05.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Suché
IČO: 00325848
Suché 150 , 07101 Suché

Slovensko
Kontaktná osoba: Jarmila Lopatová
Telefón: +421 566422091
Email: suche@minet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obecsuche.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5804
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
INITED s.r.o.
IČO: 47420545
Gorkého 7 , 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Bajužíková
Telefón: +421 907903482
Email: office@inited.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Obec Suché
IČO: 00325848
Suché 150 , 07101 Suché

Slovensko
Kontaktná osoba: Jarmila Lopatová
Telefón: +421 566422091
Email: suche@minet.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obecsuche.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia kultúrneho domu pre komunitnú (spolkovú) činnosť
Referenčné číslo: PL-P2/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich dodávok - rekonštrukcia jestvujúcej časti objektu rieši dispozičné zmeny (prispôsobenie dispozície požiadavkám prevádzky KD, čím sa vytvoria chýbajúce priestory), zateplenie obvodového muriva, výmena vonkajších a vnútorných výplní otvorov, sanácia proti vlhkosti, rekonštrukcia interiérových a exteriérových povrchov, realizácia novej strechy, výmena všetkých rozvodov inžinierskych sietí (elektrina, plyn, voda, kanalizácia, teplej úžitkovej vody, ústredného kúrenia), rekonštrukcia kotolne, inštalácia slaboprúdových rozvodov, terénne a sadové úpravy vrátane vybudovania terasy, Podrobne uvedené v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby a výkazu výmer (zadanie), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov.
Objektová skladba:
SO 01Hlavný objekt kultúrny dom
1.3. Elektroinštalácia
1.4. Ústredné vykurovanie objektu
1.5. Zdravotechnická inštalácia
SO 02Elektrické odberné zariadenie - zmena
SO 03Bleskozvod
SO 04Vodovodná prípojka
SO 05Kanalizačná prípojka
SO 06Sadové úpravy a spevnené úpravy
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 241 025,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212000-6
45200000-9
45400000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
kú. obce Suché - objekt kultúrneho domu
II.2.4) Opis obstarávania
v rozsahu podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 241 025,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: PRV 2014-2020 (Podopatrenie 7.4)
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zmluvy verejný obstarávateľ plánuje financovať z fondov EÚ, preto je úspešný uchádzač/zhotoviteľ povinný
strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zákazky. Zároveň verejný obstarávateľ uplatňuje inštitút
odkladacej klauzuly pre nadobudnutie účinnosti zmluvy.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b), c),d,) e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnomobstarávaní t.j.:
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti:
I. dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), d), e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní t.j:
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v
rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením
alebo
II. dokladom v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

2.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť
predložením dokladov podľa:
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený
potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných
podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného
charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného
obstarávania (uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných
prác.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
- obchodné meno a sídlo objednávateľa,
- zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
- popis uskutočnených stavebných prác,
- celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena),
- meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v referencii/potvrdení.

Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky na daný rok, ku ktorému sa referencia/potvrdenie viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka referencie/potvrdenia v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť referencie/potvrdenia daného obdobia. Prepočet ceny takejto referencie/potvrdenia sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.

Predložením zoznamu stavebných prác a referenciami/potvrdeniami musí uchádzač preukázať, že v období
predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval najmenej jednu zákazku, ktorej
predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako požadovaný predmet zákazky a ktorej cena je v hodnote min. 200 000 € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene.
Uvedená hodnota zákazky musí zohľadňuvať alikvotný rozsah len pre požadované rozhodné obdobie (ak je to uplatniteľné), len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), alikvotný podiel realizovaných stavebných prác uchádzača v skupine dodávateľov resp. ako subdodávateľa (ak je to uplatniteľné) a je správne vyčíslená vo väzbe na menu EUR.
V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladom - referencia verejného obstarávateľa alebo
obstarávateľa podľa zákona o VO a je zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO postačuje uviesť link na referenciu v predloženom Zozname stavebných prác. Ak bola referencia vyhotovená v období, keď UVO neviedol Evidenciu referencií na portáli www.uvo.gov.sk;, splnenie podmienky účasti je možné preukázať dôkazom o uspokojivom plnení, potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.09.2017 13:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa - Obecný úrad, Suché 150, 071 01
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako Ostatné je neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8) zák. č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ uverejňuje súťažné podklady v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO
(www.uvo.gov.sk;), čím zabezpečuje princíp transparentnosti t. j. že každý hospodársky subjekt má prístup k
dokumentom potrebným na preukázanie splnenia podmienok účasti a k ostatnej sprievodnej dokumentácii pre
vypracovanie a predloženie ponuky bez obmedzenia.
Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným
informáciám potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO
(www.uvo.gov.sk;) počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle. Zároveň verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania oznámili kontaktnej osobe na email: office@inited.sk; z dôvodu vytvorenia komunikačnej linky za účelom poskytnutia informácie o zverejnení vysvetlenia a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO s uvedením údajov: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná emailová adresa.
Doplňujúce informácie, týkajúce sa podmienok účasti:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické
a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch -
časť A2. súťažných podkladov - Podmienky účasti.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ (podľa uverejneného manuálu v časti III. JED jednotlivé subjekty verejného obstarávateľa)
uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV. Podmienky účasti oddiel A
až D) odpoveďou na jednu otázku, a to s odpoveďou áno alebo nie (ako globálny údaj pre všetky podmienky účasti) t. j. že hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa osobného a technickej alebo
odbornej spôsobilosti.
Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný
európsky dokument obsahuje informácie aj o tejto osobe, t.j. predkladá samostatný JED za túto osobu.
Predmetné verejné obstarávanie je:
- obstarávanie zamerané na sociálny aspekt - stanovením podmienky pri plnení predmetu zmluvy, z ktorej vyplýva pre úspešného uchádzača povinnosť a to, že v prípade potreby navýšenia svojich kapacít pre realizáciu tejto zákazky zamestná osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky (obec, okres, VÚC).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.09.2017

Redakčné opravy

12681 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 177/2017
V oznámení 12561-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Suché, Suché 150, 071 01 Suché zverejnenom vo VVO č. 175/2017 zo dňa 05.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: .....preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Má byť: .....preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, čím sa vytvorí predpoklad pre riadne plnenie predmetu zákazky. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, sa považujú stavebné práce realizované (pričom realizáciou sa rozumie výstavba/rekonštrukcia/modernizácia) na stavbách nebytových budov (napr. budovy pre administratívu, budovy pre školstvo a vzdelávanie, budovy určené pre zhromažďovanie osôb a pod..)

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité