Oznámenie 12558 - WYP

Obsah

12558 - WYP
Vestník č. 174/2017 - 04.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Kuzmice
IČO: 00331643
Hlavná 286/126 , 07612 Kuzmice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Martin Vincej
Telefón: +421 566685491
Email: obec@kuzmice.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kuzmice.eu
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6336
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
INITED s.r.o.
IČO: 47420545
Gorkého 7 , 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Bajužíková
Telefón: +421 907903482
Email: initedvo@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Obec Kuzmice
IČO: 00331643
Hlavná 286/126 , 07612 Kuzmice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Vincej
Telefón: +421 566685491
Email: obec@kuzmice.eu
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výstavba materskej školy v obci Kuzmice
Referenčné číslo: PL-P1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Výstavba Materskej školy bude na danej parcele 645/1, na pozemku kde je umiestnená základná škola. Pozemok je mierne svahovitý, orientovaný spádom z východu na západ. Výstavba je riešená v areály základnej školy, kde sa nachádzajú dve budovy školy a budova telocvične. Z južnej strany sú navrhnuté hlavné vstupy do navrhovanej stavby, po spevnenej ploche. Vedľajší vstup je situovaný zo severnej strany. K budove sa môžeme dostať po verejnej miestnej komunikácií z východnej strany. Budovu je možné napojiť na všetky inžinierske siete a má prístup k napojeniu na verejnú komunikáciu. Hlavným objektom je Materská škola, ktorá je umiestnená na tejto parcele ako samostatný objekt, postavený na doraz k budove základnej školy.
Podrobnejšie uvedené v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby a výkazu výmer (zadanie), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 407 068,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
kú. Kuzmice par. č. 645/1
II.2.4) Opis obstarávania
Objektová skladba
SO 01 HLAVNÝ OBJEKT PREDŠKOLSKÉ ZARIADENIE
SO 02 SPEVNENÉ PLOCHY
SO 03 OPLOTENIE
SO 04 ÚPRAVA JESTVUJÚCEJ KANALIZÁCIE
SO 05 EXTERIÉROVÉ HRACIE PLOCHY
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 407 068,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: v prípadne uplatnenia ust. § 57 zákona o verejnom obstarávaní
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Ľudské zdroje - kód výzvy - OPLZ-PO6- SC612- 2016-1a
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b), c),d,) e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j.:
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
I. dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), d), e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní t.j:
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v
rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením
alebo
II. dokladom v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

2.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3.Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií.
4.V zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je uverejnený na webovom sídle ÚVO http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť
predložením dokladov podľa:
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený
potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných
podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
- obchodné meno a sídlo objednávateľa,
- zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
- popis uskutočnených stavebných prác,
- celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena),
- meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v referencii/potvrdení.
Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky na daný rok, ku ktorému sa referencia/potvrdenie viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka referencie/potvrdenia v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť referencie/potvrdenia daného obdobia. Prepočet ceny takejto referencie/potvrdenia sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Celkový súčet cien musí byť rovný alebo vyšší ako 1 000 000 EUR bez DPH. Pre účely jednoznačného posúdenia a
výpočtu súčtu cien referencií/potvrdení pre posúdenie splnenia minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej referencie/potvrdenia jednoznačne vyčíslená hodnota, ktorá
- zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované obdobie (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje alikvotný podiel realizovaných stavebných prác uchádzača v skupine dodávateľov resp. ako subdodávateľa (ak je to uplatniteľné),
- je správne vyčíslená vo väzbe na menu EUR.
Predložený zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru musí obsahovať preukázanie, že uchádzač uskutočnil - realizoval stavebné práce minimálne na jednej stavbe rovnakého alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a ktorej cena uskutočnených prác bola vo výške minimálne 400 000
EUR bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru pre účely predloženej referencie/ií/potvrdení sa rozumejú
stavebné práce realizované (pričom realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia, modernizácia) na stavbách nebytových (budova na školstvo a vzdelávanie, budovy na administratívu a pod.).
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s realizáciou uskutočnením stavebných prác rovnakého
alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, čím sa vytvorí predpoklad pre riadne plnenie
predmetu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predmet zmluvy verejný obstarávateľ plánuje financovať z fondov EÚ, preto je úspešný uchádzač/zhotoviteľ povinný
strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zákazky.
Zároveň verejný obstarávateľ uplatňuje inštitút odkladacej klauzuly pre nadobudnutie účinnosti zmluvy- bližšie v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2017 13:00
Miesto: sídlo verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako Ostatné je neverejné. Na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pri komunikácii a výmene informácií verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8) zák. č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ uverejňuje súťažné podklady v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk;), čím zabezpečuje princíp transparentnosti t. j. že každý hospodársky subjekt má prístup k dokumentom potrebným na preukázanie splnenia podmienok účasti a k ostatnej sprievodnej dokumentácii pre vypracovanie a predloženie ponuky bez obmedzenia.
Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným
informáciám potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO
(www.uvo.gov.sk;) počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle. Zároveň verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania oznámili kontaktnej osobe na email: initedvo@gmail.com z dôvodu vytvorenia komunikačnej linky za účelom poskytnutia informácie o zverejnení vysvetlenia a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO s uvedením údajov: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná emailová adresa.
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky pre účely viazanosti ponuky a to vo výške 10 000 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo jej vrátenia sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie, týkajúce sa podmienok účasti:
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické
a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch -
časťA2. súťažných podkladov - Podmienky účasti.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ (podľa uverejneného manuálu v časti III. JED jednotlivé subjekty verejného obstarávateľa)
uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV. Podmienky účasti oddiel A
až D) odpoveďou na jednu otázku, a to s odpoveďou áno alebo nie (ako globálny údaj pre všetky podmienky účasti) t. j. že hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa osobného a technickej alebo
odbornej spôsobilosti.
Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný
európsky dokument obsahuje informácie aj o tejto osobe, t.j. predkladá samostatný JED za túto osobu.
Predmetné verejné obstarávanie je:
- obstarávanie zamerané na sociálne aspekty vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač povinne zamestnal minimálne dve až päť osôb počas celej doby zhotovenia diela. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo,
- zelené verejné obstarávanie uplatnením "zelených" zmluvných požiadaviek na plnenie zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.09.2017

Redakčné opravy

12635 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 176/2017
V oznámení 12558-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Kuzmice, Hlavná 286/126, 076 12 Kuzmice zverejnenom vo VVO č. 174/2017 zo dňa 04.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.09.2017 10:00 Má byť: 04.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.09.2017 13:00 Má byť: 04.10.2017 13:00 III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Celkový súčet cien musí byť rovný alebo vyšší ako 1000000 EUR bez DPH. Pre účely jednoznačného posúdenia a výpočtu súčtu cien referencií/potvrdení pre posúdenie splnenia minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej referencie/potvrdenia jednoznačne vyčíslená hodnota, ktorá-zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované obdobie (ak je to uplatniteľné),- zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),- zohľadňuje alikvotný podiel realizovaných stavebných prác uchádzača v skupine dodávateľov resp. ako subdodávateľa (ak je to uplatniteľné),- je správne vyčíslená vo väzbe na menu EUR. Predložený zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru musí obsahovať preukázanie, že uchádzač uskutočnil-realizoval stavebné práce minimálne na jednej stavbe rovnakého alebo podobného charakteru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a ktorej cena uskutočnených prác bola vo výške minimálne 400000 EUR bez DPH. Má byť: Predložením zoznamu stavebných prác a referenciami/potvrdeniami musí uchádzač preukázať, že v období predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval najmenej jednu zákazku, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako požadovaný predmet zákazky a ktorej cena je v hodnote min. 350 000 € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Uvedená hodnota zákazky musí zohľadňovať alikvotný rozsah len pre požadované rozhodné obdobie (ak je to uplatniteľné), len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), alikvotný podiel realizovaných stavebných prác uchádzača v skupine dodávateľov resp. ako subdodávateľa (ak je to uplatniteľné) a je správne vyčíslená vo väzbe na menu EUR. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Predmetné verejné obstarávanie je: - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač povinne zamestnal minimálne dve až päť osôb počas celej doby zhotovenia diela. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo, Má byť: Predmetné verejné obstarávanie je: - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač povinne zamestnal minimálne dve osoby počas celej doby zhotovenia diela. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo, VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladom - referencia verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa podľa zákona o VO a je zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO postačuje uviesť link na referenciu v predloženom Zozname stavebných prác. Ak bola referencia vyhotovená v období, keď UVO neviedol Evidenciu referencií na portáli www.uvo.gov.sk;, splnenie podmienky účasti je možné preukázať dôkazom o uspokojivom plnení, potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
13382 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 190/2017
V oznámení 12558-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Kuzmice, Hlavná 286/126, 076 12 Kuzmice zverejnenom vo VVO č. 174/2017 zo dňa 04.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.10.2017 10:00 Má byť: 20.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.10.2017 13:00 Má byť: 20.10.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov doručiť v lehote do 11.10.2017.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité