Oznámenie 12549 - WYP

Obsah

12549 - WYP
Vestník č. 174/2017 - 04.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Krajský súd v Bratislave
IČO: 00215759
Záhradnícka 10, 81366 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Hilda Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://obcan.justice.sk/infosud/-/infosud/detail/sud/101
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/832
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Justícia
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Výmena okien – Justičný palác
Referenčné číslo: 2017/11/KSBA
II.1.2) Hlavný kód CPV
45421100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zadávania podlimitnej zákazky na stavebné práce je výmena okien predných sekcií uličných fasád objektu Krajského súdu v Bratislave: 1.- 4. nadzemné podlažie (NP), sekcie: D - Lavé krídlo Čelo, E-Lavý Hlavný bok, F1 Hlavné priečelie Vľavo, G - Hlavné priečelie (vstup), H1 Hlavné priečelie Vpravo, I - Pravý Hlavný bok, J - Pravé krídlo Čelo (bez okien na 1. Prízemnom podlaží (PP). Predmet zákazky sa netýka zadných sekcií: A - Lavý koniec, B - Lavé krídlo zdrav., C - Lavé krídlo bok, K - Pravé krídlo - bok (koniec) a okien na 1PP.
Predmetom zákazky je komplexná dodávka plastových okien vrátane zamerania, výroby, dodania, demontáže pôvodných drevených okien, systémovej montáže nových plastových okien (včítane tesniacich pások), ich utesnenia PUR-penou, murárskych vysprávok, upratania a odvozu vymenených drevených okien na skládku.
Podrobnejšie informácie sú uvedené v kapitole Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 166 541,79 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45450000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa - Krajský súd v Bratislave, Záhradnícka10, 813 66 Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky na stavebné práce je výmena okien predných sekcií uličných fasád objektu Krajského súdu v Bratislave: 1.- 4. nadzemné podlažie (NP), sekcie: D - Lavé krídlo Čelo, E-Lavý Hlavný bok, F1 Hlavné priečelie Vľavo, G - Hlavné priečelie (vstup), H1 Hlavné priečelie Vpravo, I - Pravý Hlavný bok, J - Pravé krídlo Čelo (bez okien na 1. Prízemnom podlaží (PP).
Predmetom zákazky je komplexná dodávka plastových okien vrátane zamerania, výroby, dodania, demontáže pôvodných drevených okien, systémovej montáže nových plastových okien (včítane tesniacich pások), ich utesnenia PUR-penou, murárskych vysprávok, upratania a odvozu vymenených drevených okien na skládku.
Presná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Najnižšia cena celkom v EUR bez DPH za uskutočnenie stavebných prác
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota uskutočnenia stavebných prác uvedená v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 166 541,79 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 120
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Z vecného hľadiska ide o ucelený komplex úkonov s funkčnými a technickými väzbami. Z právneho hľadiska sa aplikuje zmluva o dielo s poskytnutím záručnej doby na dielo ako celok. Z ekonomického hľadiska sa akcentuje princíp hospodárnosti a efektívnosti, zohľadňuje rentabilita funkčného riešenia s cieľom dosiahnuť najlepšiu kvalitu za peniaze.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
1.6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.

1.12.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili nasledujúce doklady: podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis/y z registra trestov člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov a uchádzača ako právnickej osoby; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov.

1.13.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO (body 1.1. až 1.6, 1.9,1.10).

1.14.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a odbornej a
technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 5 k SP).

1.15.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o technikov alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
2.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
3.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
4.Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.AD 1) uchádzač predloží údaje o technikovi, ktorý bude zabezpečovať činnosti v zmysle § 3 ods.1 a § 6 Nariad.vlády č.396/2006 Z.z., - meno, priezvisko, úradne osvedčené oprávnenie na výkon činnosti podľa § 6 ods. 1 nariadenia (uchádzač má možnosť predložiť ekvival. doklad podľa predpisov v krajine jeho sídla).
Odôvodnenie: Overenie min. spôsobilosti a pripravenosti pre zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia na stavenisku, v súlade s prísluš. predpismi.
2.AD 2) uchádzač predloží certif. ISO 9001 pre oblasť manažérstva kvality, certif. ISO 18001 pre oblasť ochrany zdravia bezpečnosti práce. Verejný obstarávateľ (VO) uzná rovnocenné osvedčenia vydané prísluš. orgánmi člen.štátov. VO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek noriem zabezpečenia kvality.
Odôvodnenie: Overenie minimálnej spôsobilosti a pripravenosti z hľadiska aplikácie systémov riadenia kvality vo vzťahu k predmetu zákazky.
3.AD 3) uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbor. praxi al. o odbor. kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: 2.1 profesij. životopisu, 2.2 platného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, 2.3 zoznamu zmlúv/opisov odbor. praxe týchto osôb. Životopis obsahuje: meno, priezvisko, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, doložené platným dokladom, zoznam/opis odbornej praxe (napr. prac. pozícia, opis prac. náplne/opis odbor. skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), podpis tejto osoby a jej vyhlásenie o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Splnenie požiadaviek preukáže minim. osoba: Stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb s odbor. spôsob. podľa z.č. 138/1992 Zb. v z.n.p. (alebo podľa ekvival. právnej normy platnej v krajine sídla/pôvodu uchádzača/osoby), za ktorého predloží úradne osvedčenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti (alebo ekvival. dokladu vydaného v krajine EÚ) a preukáže min. 1-ročnú odbornú prax stavbyvedúceho a aspoň jednu profesijnú skúsenosť so stavbami rovnakými alebo obdobnými ako je predmet zákazky. Profes. životopis, zoznam zmlúv/opisov odbornej praxe, vyhlásenie osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii musia byť podpísané danou osobou.
Odôvodnenie: overenie min. odbornej pripravenosti a garancie riadenia realizácie predmetu zákazky odborne spôsobilou
osobou.
4.AD 4) predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorý potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmen. manažérstva uchádzačom, a to podľa § 36 ZVO. VO uzná rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi z členských štátov. VO prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné opatreniam environmen. riadenia podľa požiadaviek v rámci príslušného systému environ. manažérstva alebo príslušnej normy.
Odôvodnenie: overenie z hľadiska dodržiavania štandardov v oblasti environmentálnych vplyvov.
5.Doklady sa predkladajú v origin. vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie.
6.Ak budú v dokladoch uvedené údaje v iných menách, prepočet na EUR sa uskutoční priemer. ročným kurzom určen. ECB na daný rok, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti. Doklady vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
7.Uchádzač môže na preukázanie technickej, odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
8.Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia, odbornej, technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED).
9.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.09.2017 13:00
Miesto: E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava, zasadačka č, 105, 1.poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude na mieste a v čase oznámenom uchádzačom podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača) bude podľa § 41 ZVO upravené v
zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. Podrobnejšie informácie sú v SP.
2.Verejný obstarávateľ (VO) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších
subdodávateľoch v zmysle ust. § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP.
3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v podľa § 47a zák. č. 40/1964 Zb. Obč.z.
4.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.
5.Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v platnom znení plán užívania stavby ako verejnej práce.
6.Vyžaduje sa záručná lehota min. 6 rokov pre stavebné dielo a zádržné 5% z ceny predmetu zmluvy.
7.VO vyžaduje, aby úspešný uchádzač zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z.
8.Úspešný uchádzač spracuje plán organizácie výstavby, ktorý bude prílohou k zmluve, v ktorom zohľadní charakter činnosti VO s požiadavkou minim.obmedzenia výkonu práce podľa požiadaviek uvedených v SP.
9.Vyžaduje sa dodržiavanie planých predpisov, napr. stavebný zákon, zákon o BOZP, zákon o životnom prostredí, nakladanie s odpadmi podľa platných predpisov.
10.VO poskytne techn.miestnosti na uloženie náradia a drob.materiálu, k dispozícii soc.zariadenia a prezliekarne a napojenie na zdroj elektr.energie a prívod vody na vlastné náklady.
11.Špeciálne stavebné práce (§ 43g z.č. 50/1976 Zb. v z.n.p.) - zabudovanie otvorových konštrukcií do stavby zhotoviteľ zabezpečí v súlade s požiadavkami na udelenie licencie alebo osvedčenia alebo iným rovnocenným postupom,ktorý vyhovuje požiadavkám na udelenie licencie/osvedčenia, na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby, vydanú/vydané/preukázaný príslušným akreditovaným orgánom členského štátu.Požadované doklady predloží úspešný uchádzač. Podrobnosti v SP.
12.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP.
13.VO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
14.Verejné obstarávanie bude realizované prostredníctvom systému EVO, okrem predkladania a vyhodnocovania
ponuky, ktorú uchádzač doručí v lehote na predkladanie ponúk v listinnej podobe osobne cez podateľňu
alebo poštou na adresu kontaktného miesta VO. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených na web stránke ÚVO http://www.evo.gov.sk. Prístup k SP v systéme EVO získa záujemca registráciou k danej zákazke č. 45.01.Po schválení registrácie obdrží informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. Schválením registrácie získava záujemca prístup k SP v EVO. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VO. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom EVO.
15.Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov.
16.Ostatné informácie sú v SP.
Verejné obstarávanie zohľadňuje environmentálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.08.2017

Redakčné opravy

13376 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 190/2017
V oznámení 12549-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Krajský súd v Bratislave, Záhradnícka 10, 813 66 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 174/2017 zo dňa 04.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.09.2017 12:00 Má byť: 23.10.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.09.2017 13:00 Má byť: 23.10.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Lehota na predkladanie ponúk sa predlžuje z dôvodu opravy Výkazu výmer v súlade s § 21 ods. 4 ZVO.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité