Oznámenie 12662 - MSS

Obsah

12662 - MSS
Vestník č. 177/2017 - 07.09.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žiar nad Hronom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321125
Š. Moysesa 46, 96519 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Vájová
Telefón: +421 456787136
Fax: +421 45456787155
Email: iveta.vajova@ziar.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://josephine.proebiz.com
Hlavná adresa(URL): https://josephine.proebiz.com
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Mestská autobusová doprava
Referenčné číslo: 3664/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
60112000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je zámer verejného obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby za určené základné cestovné.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 454 378,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žiar nad Hronom, Š. Moysesa 46, 965 19 Žiar nad Hronom
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je zámer verejného obstarávateľa zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby za určené základné cestovné, ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti územia a zohľadniť sociálne a environmentálne faktory a ciele regionálneho rozvoja, ak nie sú zabezpečené dopravcami pravidelnej dopravy na komerčnom základe. Služba bude zabezpečovaná piatimi autobusmi.
Obstarávané služby sú v zmysle zákona č. 56/2012 Z. z. službami vo verejnom záujme.
Podrobnosti sú uvedené v priloženej dokumentácii- v súťažných podkladoch a zmluve o službách vo verejnom záujme a zabezpečení mestskej autobusovej dopravy osôb v meste Žiar nad Hronom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 454 378,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2018
Dátum ukončenia: 31.12.2025
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia v súlade so
zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: V zmysle § 34 ods.1 písm. a) žiadame predložiť zoznam poskytnutých služieb, ktorou uchádzač preukáže, že v posledných troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol zabezpečoval hromadnú autobusovú dopravu pri ktorej najazdil minimálne 85 000 km.

Zoznam poskytnutých služieb bude obsahovať cenu služby, lehotu dodania a odberateľa.

V zmysle § 34 ods.1 písm. j) uchádzač preukáže, že disponuje minimálne 5 trojdverovými autobusmi, ktoré musia mať aspoň 23 miest na sedenie a minimálnu obsaditeľnosť (sedenie+státie) 80 osôb.

V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač preukáže, že disponuje 5 vodičmi s platným vodičským oprávnením na
autobusovú dopravu. Uchádzač predloží menoslov vodičov, kartu vodiča a vzťah vodiča k uchádzačovi (napr.
zamestnanec uchádzača, fyzická osoba podnikateľ a podobne).
Odôvodnenie použitia podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti:

Zoznam dodávok priamo súvisí s poskytovaným predmetom zákazky, pričom verejný obstarávateľ požaduje preukázanie služby v rozsahu km iba za 1 rok poskytovania služby (zmluva sa uzatvára na 8 rokov).

Predmet služby je poskytovaný prostredníctvom autobusov, ktorých dispozíciu verejný obstarávateľ požaduje preukázať. Požiadavka na preukázanie dispozície s vodičmi úzko súvisí s poskytovaním dopytovanej služby autobusovej dopravy. Požiadavky na všetky podmienky účasti neprekračujú rozsahom dodávanú službu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.10.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.10.2017 13:00
Miesto: Mestský úrad, Š. Moysesa 46, 965 19 Žiar nad Hronom, I.poschodie- zasadačka č.dverí 13
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť len uchádzač , ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ použije postup jednoobálkovej reverznej verejnej súťaže podľa §66 ods. 7 a §49 ods.6 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia s verejným obstarávateľom bude prebiehať výlučne prostredníctvom komunikačného rozhrania JOSEPHINE, s výnimkou §170 zákona o verejnom obstarávaní. Odporúčame všetkým záujemcom, aby sa čo najskôr zaregistrovali v systéme JOSEPHINE, podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. UPOZORNENIE: ponuky sa budú predkladať výhradne elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk je ECPV - Ekonomická cena prepravného výkonu za rok 2018 (pri predpokladanom počte najazdených tarifných kilometrov ročne 162 779 km a tržbách a výnosoch vo výške 85 547,25 EUR)

Rozhodovacie kritériá použije komisia iba v prípade, ak dôjde k zhode ponúk na predbežnom prvom až treťom mieste. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody ceny ECPV:
V prípade zhodnej ceny za ECPV získa vyššie poradie tá ponuka, ktorá ponúkne rýchlejšie dodanie ekologických autobusov (s pohonom CNG/LPG/vodík alebo elektrina) od okamihu poskytovania služby. V takomto prípade komisia spočíta koľko mesiacov budú nasadené ekologické autobusy, pričom za každý autobus je možné získať maximálne 96 bodov (t.j. 1 bod za každý mesiac a každý mesiac). Získané body za všetky autobusy sa sčítajú a uchádzač s vyšším počtom bodov získa vyššie umiestnenie. Na účely zjednodušenia sa budú počítať len celé mesiace poskytovania služby ekologickými autobusmi.
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Ponuky budú vyhodnocované na základe stanovených kritérií v týchto súťažných podkladoch a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o
verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty
dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do
systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo b.) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité