Oznámenie 12650 - WYP

Obsah

12650 - WYP
Vestník č. 177/2017 - 07.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Generálny investor Bratislavy (GIB)
IČO: 00698393
Záporožská 5, 85292 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. René Bábela
Telefón: +421 905472006
Fax: +421 259356724
Email: obstaravatel@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1701
Hlavná adresa(URL): http://www.gib.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/1701
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná a inžinierska činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvýšenie bezpečnosti pohybu chodcov ul. Kazanská, mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Referenčné číslo: VO 04/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zlepšenie bezpečnosti chodcov na ul. Kazanská v mestskej časti Vrakuňa Bratislava spočívajúce v odstránení existujúcich nadchodov, obnovy trakčného trolejového vedenia, terénnych úprav, obnovy krytu vozovky a modernizácie verejného osvetlenia podľa projektovej dokumentácie. Podrobne je predmet zákazky opísaný v oddiele B.1 súťažných podkladov poskytovaných záujemcom v tomto postupe verejného obstarávania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 612 948,48 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45111000-8
45111300-1
45112700-2
45233223-8
45233253-7
45233222-1
45316100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Bratislavský kraj, Okres: Bratislava,Mesto: Bratislava, Miesto: ul. Kazanská, Mestská časť Bratislava - Vrakuňa.
II.2.4) Opis obstarávania
Povaha a množstvo prác a požiadavky verejného obstarávateľa sú v charaktere a rozsahu uvedenom v projektovej dokumentáciii a súťažných podkladoch. Jedná sa najmä o odstránenie dvoch nadchodov, preložku trolejového vedenia pri nadchodoch a úpravu verejného osvetlenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota realizácie stavebných prác vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 612 948,48 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade nutnosti zrušiť postup zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj ZVO), resp. pri neuzavretí, alebo predčasnom ukončení zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, s následkom nerealizácie predmetu zákazky.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk Cena zahŕňa cenu za celý predmet zákazky vyjadrenú v eurách s DPH. 2.Uvedená dĺžka trvania zákazky 60 dní predstavuje maximálnu lehotu dodania predemtu zákazky odo dňa odovzdania staveniska úspešnému uchádzačovi (zhotoviteľovi). Záväzná zmluvná lehota dodania predmetu zákazky bude identická s lehotou navrhnutou úspešným uchádzačom v jeho predloženej ponuke.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. (ďalej
len "zákon") vrátane § 32 ods. 2,4,5, čo preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona. Podmienky účasti je možné
preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 zákona. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa §152 ods.4 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) musí uchádzač preukázať že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce na dopravných stavbách. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED sa nachádza v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje zodpovednosť uchádzača plniť si finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2014, 2015 a 2016), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti :
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1:
1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje skúsenosti uchádzača s realizáciou zákaziek rovnakých, resp. obdobných ako je požadovaný predmet zákazky.
2. písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality systémov kvality uchádzačom vo vzťahu k predmetu zákazky a zavedenie systému riadenia bezpečnosti prác vo väzbe na zabezpečenie kvalitného a bezpečného plnenia predemtu zákazky.
3. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov;
Odôvodnenie: preukázanie disponibility kvalifikovaným a odborne skúseným personálom, zodpovedným za plnenie zmluvy.
4. písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva vo väzbe na elemináciu environmentálnych záťaží pri dodaní predemtu zákazky.
5. písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle
zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k § 41 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa §34 ods.1 ZVO písm.:
1. b) sa požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 600 000 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky sa považuje uskutočnenie stavebných prác uskutočnenie stavebných prác spojených s odstránením nadchodov pre chodcov, mostov, nadjazdov a následná rekonštrukcia súvisiacich ciest, chodníkov. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
2. d) sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy STN EN ISO 9001 pre riadenie oblasti kvality a certifikát podľa normy STN OHSAS 18001 pre riadenie oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
3. g) sa požaduje predložiť:
a) doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorým je osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov ( ďalej len SKSI) pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním:
a1) 20 Inžinierske stavby so zameraním na dopravné stavby (21),
a2) 20 Inžinierske stavby so zameraním na mosty a tunely (22),
b) oprávnenie vydané Technickou inšpekciou Slovenskej republiky v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č.508/2009 Z. z., ktoré oprávňuje jeho držiteľa na montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky skupiny elektrických zariadení ( pre VTZ elektrické) v rozsahu E2;
c) oprávnenie právnickej osoby udelené bezpečnostným orgánom podľa zákona č. 513/2009 Z.z. o dráhach a o doplnení niektorých zákonov na vykonávanie určených činností podľa Vyhlášky MDPT SR č. 205/ 2010 Z.z. montáž a skúšky trakčného vedenia trolejbusových dráh;
d) osvedčenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie revízií určených technických zariadení elektrických pre trakčné vedenia trolejbusových dráh udelené bezpečnostným orgánom podľa zákona č. 513/2009 Z.z.,
e) osvedčenie bezpečnostného technika podľa § 23 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov vydané Národným inšpektorátom práce.
4. sa požaduje predložiť certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom preukazujúcim zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov podľa normy STN EN ISO 14001 pre oblasť environmentálneho riadenia.
Vo vzťahu k požadovaným dokladom, ak je to relevantné, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivaletných dokladov preukazujúcich splnenie určených podmienok na získanie príslušného dokladu v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zmluva o dielo bude uzavretá na dobu určitú. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom ktorý nie je, alebo ktorého subdodávatelia nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Začiatok realizácie diela je v deň odovzdania staveniska úspešnému uchádzačovi. V prípade, že úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať stavenisko, môže verejný obstarávateľ od zmluvy jednostranne odstúpiť. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity uchádzač používa na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy uzavretej na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky spoločne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch, a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2017 10:30
Miesto: Zasadacia miestnosť, Generálny investor Bratislavy, Záporožská 5, Bratislava, Slovensko.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 114 ods. 10. ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Požiadavku uvedenú v oddiele III.2.3 tejto výzvy uchádzač splní uvedením požadovaných údajov vo vzťahu k požiadavkám určeným pre stavbyvedúceho, resp. stavbyvedúcich. 2. Pre časť III.1.3)Technická a odborná spôsobilosť, Minimálna požadovaná úroveň štandardov platí, že uchádzač môže predložiť aj rovnocenný ako požadovaný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov štátu jeho pôvodu a/alebo doklad o uznaní hosťovania, resp. usadenia sa na Slovensku zahraničných osôb vydaný SKSI v súlade so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2005/36/ES zo 7. septembra 2005 o uznávaní odborných kvalifikácií ako aj zákonom č. 293/2007 Z. z. o uznávaní odborných kvalifikácií. Ak bolo požadované osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, v ktorom bude uvedené požadované odborné zameranie. 3.Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 18.000 EUR (slovom: osemnásťtisíc EUR). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/gib, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v tejto výzve. 5. Podmienky účasti je možné preukázať aj spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu ( ďalej len JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov poskytovaných záujemcom v tomto postupe zadávania zákazky. 6.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, z ktorého bude jednoznačne vyplývať splnenie určených požadovaných podmienok. 7. Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční na základe dohody s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa, ktorou je Ing. Gabriela Klubertová , telefón: + 421 2 593 56 738, + 421 2 59356 700, mobil: 0903980491, e-mail: gabriela.klubertova@gib.sk. Účasť na obhliadke miesta dodania predmetu zákazky je potrebné dohodnúť s kontaknto osobou najneskôr jeden pracovný deň pred jej požadovaným uskutočnením.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.09.2017

Redakčné opravy

12730 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 178/2017
V oznámení 12650-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálny investor Bratislavy (GIB), Záporožská 5, 852 92 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 177/2017 zo dňa 07.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.1) Názov: Referenčné číslo: Namiesto: VO 04/2017 Má byť: VO 33/2017
13677 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 194/2017
V oznámení 12650-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálny investor Bratislavy (GIB), Záporožská 5, 852 92 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 177/2017 zo dňa 07.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Dátum a čas Namiesto: 02.10.2017 10:30 Má byť: 03.10.2017 10:30
17430 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 249/2017
V oznámení 12650-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálny investor Bratislavy (GIB), Záporožská 5, 852 92 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 177/2017 zo dňa 07.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2017 00:00 Má byť: 30.03.2018 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzači, ktorí zabezpečili predloženú ponuku spôsobom poskytnutia bankovej záruky uchádzača sú povinní v relevantnom prípade zabezpečiť a verejnému obstarávateľovi doručiť dokument preukazujúci predĺženie zábezpeky ponuky formou bankovej zábezpeky do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité