Oznámenie 12697 - WYP

Obsah

12697 - WYP
Vestník č. 177/2017 - 07.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Krajský súd v Banskej Bystrici
IČO: 00215775
Skuteckého 7, 97487 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloslav Šidla
Telefón: +421 488860279 / 915838343
Fax: +421 484124976
Email: milosla.sidla@justice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obnova budovy Okresného súdu Lučenec 1. ETAPA
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Obnova je zameraná v budove, ktorá je kultúrnou pamiatkou na výmenu výplní otvorov a obnovu fasády reštaurátorským spôsobom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 573 970,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45216112-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Okresný súd Lučenec, ul. Dr. Herza 14, 984 37 Lučenec
II.2.4) Opis obstarávania
Obnova je zameraná v budove, ktorá je kultúrnou pamiatkou na výmenu výplní otvorov a obnovu fasády reštaurátorským spôsobom. podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 573 970,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:

-§ 32 ods. 1 písm. a)
nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
doloženým výpisom z registra trestov všetkých členov štatutárneho orgánu, dozorného orgánu ako aj prokuristov, nie starším ako tri mesiace,
-§ 32 ods. 1 písm. b)
nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo
v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
doloženým potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne /zdravotných poisťovní, nie starším ako tri mesiace,
-§ 32 ods. 1 písm. c)
nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu, nie starším ako tri mesiace,
-§ 32 ods. 1 písm. d)
nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je
v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
doloženým potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace,
-§ 32 ods. 1 písm. e)
je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce
-§ 32 ods. 1 písm. f)
nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
doloženým čestným prehlásením,
-§ 32 ods. 1 písm. g)
nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
(uchádzač nepreukazuje)
-§ 32 ods. 1 písm. h)
nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
(uchádzač nepreukazuje)
Podnikateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Ostatné podmienky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a)
vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky,
uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet v iných bankách, ako v tých, ktorých vyjadrenie predkladá vo svojej ponuke
vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že uchádzač nebol v predchádzajúcich dvoch rokoch (2015 a 2016) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 3 mesiace odo dňa stanoveného ako termín na predkladanie ponúk. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Doklady budú predložené ako originály, alebo úradne overené kópie.

Verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru uchádzačovi alebo ekvivalentný doklad. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálnu výšku poskytnutého úveru pre predmet zákazky 600.000,- EUR.

Ostatné podmienky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: -§ 34 ods. 1 písm. b)
zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
-§ 34 ods. 1 písm. g)
údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
-§ 34 ods. 1 písm. i)
uchádzač predloží údaje o priemernom počte zamesnancov a počte riacich zamestnancov za posledné tri roky
-§ 34 ods. 1 písm. g)
uchádzač predloží údaje o strojovom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na stavebných prác
-§ 34 ods. 1 písm. l)
uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K §§ 34 ods. 1 písm. b)


Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží zoznam dodávok stavebných prác s cenou realizácie, kde min. 1 zákazka bola v hodnote 300.000,- Eur bez DPH, kde predmetom dodávky bola rovnaká alebo obdobná stavebná práca (t. j. stavby, resp. rekonštrukcia stavieb trieda 1 Budovy, skupina 12 Nebytové budovy, oddiel 121, 122 a 123 v zmysle Opatrenia ŠÚ č. 128/2000 Z. z., ktorou sa vyhlasuje Klasifikácia stavieb).
V zozname dodávok uchádzač uvedie:
názov alebo obchodné meno odberateľa a adresu jeho sídla,
predmet zmluvy,
zmluvnú cenu za dodávku predmetu zákazky bez DPH,
lehotu uskutočnenia prác,
miesto uskutočnenia prác,
kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií (meno zodpovednej osoby, jej funkcia a telefonický kontakt),
zoznam stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou konať v mene uchádzača.
Predmetný zoznam musí byť doplnený potvrdeniami podľa predchádzajúcich pokynov. V prípade predloženia vyhlásenia o uskutočnení predmetných stavebných prác musí uchádzač doložiť opodstatnené odôvodnenie, pre ktoré nebolo možné zabezpečiť potvrdenie odberateľa.

Uchádzač preukáže realizáciu aspoň jednej zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. reštaurátorské práce pri obnove pamiatok na historických omietkach a murivách v interieroch a exterieroch historickej architektúry) na pamiatkovo chránenom objekte zapísanom v Ústrednom zozname pamiatkového fondu, ktorý vedie Pamiatkový úrad SR podľa osobitného predpisu, alebo v inom rovnocennom zozname nehnuteľných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajne EU, resp. v inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide o kultúrnu pamiatku. Predmetné skutočnosti musia z predloženého zoznamu jednoznačne vyplývať vo výške finančných nákladov minimálne 300 000,00 EUR bez DPH.
Doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiach.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky je preukázanie, či je uchádzač personálne a odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu za predchádzajúcich päť rokov v rovnakom alebo obdobnom charaktere ako predmet zákazky je preukázanie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.

Ostatné podmienky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.10.2017 13:00
Miesto: Krajský súd v Banskej Bystrici, Skuteckého 7, 974 87 Banská Bystrica, zasadačka m.č. 204, 1. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk " Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk " Kritéria" bude na mieste a v čase oznámenom uchádzačom podľa § 52 ods.2 a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Potrebné informácie o podmienkach účasti sa nachádzajú v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa na portály Ministerstva spravodlivosti SR. Zverejnená je len textová časť súťažných podkladov bez projektovej dokumentácie a neoceneného výkazu výmer o ktoré si záujemca musí požiadať na e-mailovú adresu ksbb_VO@justice.sk alebo na e-mailovú adresu kontaktnej osoby, obratom bude projektová dokumentácie a neoceneného výkaz výmer na CD nosiči zaslaný záujemcovy. Na CD nosiči bude i návrh zmluvy o dielo vo Worde.
Verejný obstarávateľ zašle kompletné súťažné podklady všetkým záujemco ,ktorý doručia žiadosť elektronickou poštou prípadne klasickou poštou. Súťažné podklady si na základe žiadosti môžu prevziať i osobne v sídle verejného obstarávateľa.Z každej žiadosti musí byť zrejmé k akej súťaži sa žiadosť vzťahuje( identifikácia zákazky podľa názvu tejto výzvy), identifikačné údaje záujemcu( obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača)
2.Ohliadka miesta plnenia je doporučená . Uskutoční sa dňa 21.10.2017 . Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3.Verejný obstarávateľ stanovil zábezpeku vo výške 10 000,- EUR.Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4.Objednávateľ neuzavrie zmluvuodielo s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do ragistra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene niektorých zákonov a nije zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
5.Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených bod d).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.09.2017

Redakčné opravy

13110 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 184/2017
V oznámení 12697-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Krajský súd v Banskej Bystrici, Skuteckého 7, 974 87 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 177/2017 zo dňa 07.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 2.Ohliadka miesta plnenia je doporučená. Uskutoční sa dňa 21.10.2017. Má byť: 2.Ohliadka miesta plnenia je doporučená. Uskutoční sa dňa 21.09.2017.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité