Oznámenie 12742 - WYP

Obsah

12742 - WYP
Vestník č. 179/2017 - 11.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dlhé Klčovo
IČO: 00332356
Dlhá 173/84, 09413 Dlhé Klčovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Andrej Kulik, starosta
Telefón: +421 574882491
Email: obec@dlheklcovo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://http://uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): obec - samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
14 b. j. nájomné byty + technická vybavenosť Dlhé Klčovo
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211340-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Navrhnutý bytový dom má jednoduchý, obdĺžnikový pôdorysný tvar o rozmeroch 34,11 m x 11,16 m. Výška hrebeňa sedlovej strechy je 10,51 m od terénu. Objekt možno charakterizovať ako jednoduchý, klasickej murovanej konštrukcie s priečnym nosným systémom, s monolitickými železobetónovými stropmi a s prestrešením jednoduchým dreveným krovom sedlovej strechy s valbami. Práce budú realizované podľa platnej projektovej dokumentácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 662 375,53 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
obec Dlhé Klčovo
II.2.4) Opis obstarávania
Celkový rozsah prác je podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 662 375,53 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2017 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, resp. formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona.
Obstarávajúci odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 písm. d) zákona preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
2.1.) podľa § 33 ods. 1 písm. d) uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky prehľadom o dosiahnutom obrate za
posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou
oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárskej roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné 3 hospodárske roky, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Obstarávajúci bude akceptovať aj informáciu uchádzača, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk). V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na miestne pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO).
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona. Obstarávajúci prijme aj adekvátny doklad/dokument vystavený v niektorej z členských krajín EÚ.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: požiadavka predložiť prehľad o obrate v požadovanej výške je založená na predpoklade schopnosti úspešného uchádzača s primeraným finančným pozadím zabezpečiť potrebné finančné toky pre realizáciu zákazky. Požiadavka na výšku obratu predmetu zákazky v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona nepresahuje dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, keďže je trvanie zmluvy na predmetné verejné obstarávanie dlhšie ako 12 mesiacov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti dosiahol celkový obrat vo výške 2 400 000,- € bez DPH.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1.) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení podľa obchodných
podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti: pri stanovení podmienky účasti obstarávajúci vychádzal z predpokladu, že uchádzač
vzhľadom na predmet zákazky, musí mať náležité skúsenosti s realizáciou obdobných stavieb, čo do rozsahu a
charakteru realizovaných prác.
3.2.) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie: Preverenie odborného oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky a potrebných skúseností na
zabezpečenie kvality a bezpečnosti obstarávaných stavebných prác.
3.3.) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) vo väzbe s § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie: Preukázanie uchádzačom, že je schopný zabezpečiť kvalitu procesov a následne aj kvalitu a spoľahlivosti plnenia predmetu zákazky vo vzťahu k životnému prostrediu.
3.4.) Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie: Preverenie strojovej a technickej odbornej spôsobilosti uchádzača, potrebnej na zabezpečenie kvality
obstarávaných stavebných prác.
3.5.) Podľa § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom.
Odôvodnenie: Preverenia pripravenosti uchádzača, potrebnej na zabezpečenie spoľahlivého vykonávania stavebných prác.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávajúci prijme aj adekvátny doklad/dokument vystavený v niektorej z členských krajín EÚ.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1.) Uchádzač musí požadovaným zoznamom stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval najmenej tri zákazky, ktorých predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v minimálnej hodnote jednej zákazky 600 000,- € bez DPH, alebo ekvivalent v inej mene. Uchádzač musí požadovaným zoznamom stavebných prác a referenciami preukázať vždy svoj podiel na realizácii referenčnej zákazky, v prípade ak ju realizoval ako skupina dodávateľov alebo v subdodávke. Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác pre jednotlivé časti predmetu zákazky sa myslí realizácia bytoviek resp. realizácia viac bytových domov.
3.2.) Uchádzač musí predložiť: a) doklad o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu - osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci so zameraním pozemné stavby. Predloží úradne overenú kópiu osvedčenia a čestné vyhlásenie tohto stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy.
b) doklad o odbornej kvalifikácii osoby zodpovednej za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v zmysle zákona č.
124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov alebo adekvátny ekvivalent. Predkladá sa úradne overená kópia osvedčenia o odbornej spôsobilosti a čestné vyhlásenie tejto osoby, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy.
c) doklad o kvalifikácii právnickej osoby zodpovednej za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v zmysle zákona č.
124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov. Uchádzač predloží certifikát pre systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci min. podľa normy OHSAS 18001 vydaný nezávislou inštitúciou (stavebné práce alebo ekvivalent), pričom verejný obstarávateľ uzná aj iný ekvivalent osvedčenia alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev resp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu.
3.3.) Obstarávajúci požaduje predloženie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14 001 v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalent a rovnocenný certifikát vydaný orgánmi z iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3.4.) Zoznam strojového a technického vybavenia musí obsahovať minimálne tieto údaje - výrobca, typ, rok výroby, vlastník - a musí obsahovať minimálne nasledovné stroje a mechanizmy:
a) Výkopové stroje na zemné práce rôznych druhov 2 ks (z dôvodu kontinuity prác v prípade výpadku stroja ako aj možnosti paralelného vykonávania rôznych činností na jednotlivých strojoch).
b) Nákladné vozidlá stredne veľké s nosnosťou aspoň 10 t v počte 2 ks (na odvoz zeminy a materiálov).
c) Náhradný zdroj elektrickej energie v počte 1 ks (kvôli potrebe rýchlej realizácie prác pri výpadku el. energie).
d) Kovové fasádne lešenie s výmerou aspoň 500 m2 (vonkajšie zateplenie a fasáda).
e) Stroj na hutnenie zeminy v počte 1 ks (hutnenie zásypov a násypov).
f) Nákladné auto s hydraulickou rukou v počte 1 ks (na dovoz a vykládku stavebných materiálov).
Dispozičné právo uchádzač preukáže kúpnymi zmluvami, alebo nájomnými zmluvami.
3.5.) Pre využitie subdodávateľov obstarávajúci vyžaduje podľa § 41 ods. 1 zákona, aby:
a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,
b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.10.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.10.2017 14:30
Miesto: obec Dlhé Klčovo, obecný úrad
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť Ostatné je neverejné, otváranie ponúk časť Kritériá bude verejné a informáciu o oprávnených osobách, mieste a čase otvárania ponúk obdržia uchádzači primerane včas v súlade so zákonom.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Obstarávajúci požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou vo výške 17 000,- €. Podrobnosti o zložení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
b) Súťažné podklady sú dostupné všetkým záujemcom na profile obstarávajúceho, kde budú súťažné podklady zverejnené v elektronickej forme po zverejnení tejto výzvy na predkladanie ponúk, a kde budú zverejňované informácie v prípade potreby doplniť alebo vysvetliť súťažné podklady.
c) Ponuka uchádzača bude predložená v súlade s ustanovením § 49 ods. 5 v členení na osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako Kritériá, a na osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako Ostatné. Podrobnosti o obsahu jednotlivých častí ponúk budú uvedené v súťažných podkladoch.
d) V bode IV.2.7 je uvedená lehota otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré je neverejné.
e) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona.
f) Obstarávajúci si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku a oznamuje, že uplatňuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona. Obstarávajúci uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej zabezpečí stanovenie postupu potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú komunikáciu obstarávajúci preferuje/stanovuje pri podaní žiadosti o účasť, vysvetľovaní súťažných podkladov, pri oznámení o vylúčení, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa v situáciách, kedy sa vyžaduje listinná forma, napr. pri doručení ponúk, pri zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov a podobne.
g) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi
finančných prostriedkov, lebo financovanie zákazky bude riešené cez štátny fond.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.09.2017

Redakčné opravy

13296 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 188/2017
V oznámení 12742-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Dlhé Klčovo, Dlhá 173/84, 094 13 Dlhé Klčovo zverejnenom vo VVO č. 179/2017 zo dňa 11.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 662 375,53 EUR bez DPH Má byť: 721 534,05 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 662 375,53 EUR bez DPH Má byť: 721 534,05 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.10.2017 14:00 Má byť: 05.10.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.10.2017 14:30 Má byť: 05.10.2017 14:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité