Oznámenie 12741 - WYT

Obsah

12741 - WYT
Vestník č. 179/2017 - 11.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Róbert Švejda SPEKTRUM
IČO: 37463888
Stavbárov 17, 97101 Prievidza

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Macháč
Telefón: +421 907741442
Fax: +421 46465424911
Email: office@prome.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/19391/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): maloobchod
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technologické vybavenie na výrobu a expedíciu piva
II.1.2) Hlavný kód CPV
42200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Cieľom verejného obstarávateľa je obstaranie technologického zariadenia, ktoré spoločnosti umožní kontinuálnu výrobu miestneho piva a pivných špeciálov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 360 960,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42213000-2
42222000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nitrianske Pravno
II.2.4) Opis obstarávania
Technologické zariadenie na výrobu piva - 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 360 960,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia VO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP Vai-MH/DP/2016/3.3.1-04
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať
službu. Na preukázanie uvedenej podmienky sa vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné
práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Hospodársky subjekt môže predbežne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom nahradiť podľa § 39 jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
(1)
Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

(2)
Odôvodnenie podmienky účasti: Požadované doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
uchádzač predloží ako dôkaz, že je / bol z hľadiska svojho technického alebo odborného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu na dodanie rovnakých alebo podobných tovarov ako je predmet zákazky. Minimálnu úroveň
štandardov verejný obstarávateľ stanovil tak, aby zodpovedala predpokladanej hodnote zákazky. Z dôvodu taxatívnosti
znenia § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať a akceptovať len doklady preukazujúce skúsenosti uchádzačov za predchádzajúce tri roky.

(3)
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač (hospodársky subjekt) preukázať predložením jednotného európskeho
dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ umožňuje vyplnenie iba globálneho údaju v časti IV. Podmienky účasti JEDu, t.j. v časti IV. JEDu
nemusí uchádzač okrem globálneho údaju o splnení všetkých podmienok účasti vypĺňať ostatné údaje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre podmienku na predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie dodania tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (Technologické zariadenia na výrobu piva a/alebo pivných špeciálov) v minimálnom celkovom finančnom objeme 350 000,00 EUR bez DPH.
Akceptované budú iba tovary, ktoré boli dodané za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.

Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú
prepočítané kurzom ECB platným ku dňu odoslania tohto oznámenia do Vestníka VO (07.09.2017).
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.09.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.09.2017 12:15
Miesto: Róbert Švejda SPEKTRUM, Stavbárov 17, 971 01 Prievidza
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" bude neverejné a zúčastní sa na ňom výlučne komisia verejného
obstarávateľa bez prítomnosti uchádzačov. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" bude verejné a môžu sa ho zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a bolo im zaslané oznámenie o otváraní tejto časti ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese office@prome.sk (odporúčaný spôsob) alebo doručením žiadosti v listinnej forme na adrese Prome, s.r.o., Dunajská 18, 931 01 Šamorín. Súťažné podklady sú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa vo formáte .pdf.
2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči
verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
3. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu.
4. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa pri zadávaní tejto zákazky bude uskutočňovať podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácií ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité