Oznámenie 13003 - MSS

Obsah

13003 - MSS
Vestník č. 183/2017 - 18.09.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Dopravný úrad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42355826
Letisko M. R. Štefánika , 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marta Gajdošíková
Telefón: +421 248777507 / 248777535
Email: marta.gajdosikova@nsat.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nsat.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/15013/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Vytvorenie, dodanie a nasadenie diela (upgrade a prepojenie dátových centier Dopravného úradu) a zabezpečenie údržby a podpory počítačov, serverov a informačnej infraštruktúry v správe Doprav.úradu
Referenčné číslo: 18032/2017/OESM
II.1.2) Hlavný kód CPV
72700000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmet zákazky je vytvorenie diela spočívajúceho v upgrade a prepojení dátových centier Dopravného úradu v lokalitách Prístavná 10, Bratislava a Letisko M. R. Štefánika, Bratislava a zabezpečenie údržby a podpory počítačov, serverov a informačnej infraštruktúry v správe Dopravného úradu, s plnením na všetkých jeho pracoviskách, to jest v Bratislave /Letisko M.R. Štefánika, 823 05 Bratislava, Prístavná 10, 821 09 Bratislava/, Komárne /Ostrov sv. Alžbety 3098, 945 01 Komárno/, Žiline /Horný Val 65/28, 010 01 Žilina/, Košiciach /Slnečná 24, 040 01 Košice, Štefánikova ulica 60, 041 50 Košice/ a Štúrove /Nám. Slobody 12, 943 01 Štúrovo do 31.12.2019 za podmienky neprečerpania týchto finančných limitov:
na rok 2017/na 12 mesiacov (upozornenie: použiť je možné už len výdavky na zvyšné mesiace do konca roka 2017): 137 635,83 EUR bez DPH
na rok 2018: 137 635,83 € bez DPH,
na rok 2019: 137 635,83 € bez DPH,
inak len do dňa, kedy by došlo alebo mohlo dôjsť k akémukoľvek prečerpaniu daného limitu
v konkrétnom roku.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 688 179,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72700000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dopravný úrad, v lokalite Letisko M. R. Štefánika, 823 05 Bratislava, Prístavná 10,821 09 Bratislava a všetky pracoviská Dopravného úradu (Bratislava, Komárno, Košice, Štúrovo, Žilina)
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zadávanej zákazky je:
1. vytvorenie, dodanie a nasadenie diela: upgrade a prepojenie dátových centier Dopravného úradu v lokalitách Prístavná 10, Bratislava a Letisko M. R Štefánika, Bratislava a
2. údržba a podpora počítačov, serverov a informačnej infraštruktúry v správe Dopravného úradu všetky pracoviská Dopravného úradu (Bratislava, Komárno, Košice, Štúrovo, Žilina) na roky 2017, 2018 a 2019.
Zákazka je financovaná:
a) z kapitálových výdavkov vo výške: 275 271,60 EUR bez DPH / na rok 2017
b) z bežných výdavkov vo výške: 412 907,50 EUR bez DPH/36 mes.,
z toho:
na rok 2017: 137 635,83 € bez DPH (upozornenie: použiť je možné už len výdavky na
zvyšné mesiace do konca roka 2017)
na rok 2018: 137 635,83 € bez DPH
na rok 2019: 137 635,83 € bez DPH
Presná špecifikácia bude uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 688 179,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 26
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon).
1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 zákona.
1.2.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. a) zákona a v prípade, ak vo svojej organizačnej štruktúre má člena/členov dozorného orgánu a/alebo prokuristu/prokuristov preukáže nasledovne:
1.2.1. podľa § 32 ods.2 písm. a) zákona predložením výpisu z registra trestov nie starším ako tri mesiace, alebo
1.2.2. podľa § 152 zákona (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona).
1.3.Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie podmienok účasti podľa § 32 písm. b) a písm. c) zákona preukáže nasledovne:
1.3.1.podľa § 32 ods.2 písm. b) a písm. c) zákona predložením potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace a potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, alebo
1.3.2. podľa § 152 zákona (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona).
1.4. Uchádzač, hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR.
1.5.Uchádzač, hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby môže preukázať splnenie podmienky účasti uvedenej v bode 1.4. tejto časti oznámenia nasledovne:
a.)predložením originálneho dokladu - výpisu z registra trestov za právnickú osobu nie starším ako 3 mesiace
alebo
b.)podľa § 152 zákona (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 zákona).
1.6.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.7.Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.8. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.9. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa písm. b) a c) 1.1 bodu tohto oznámenia, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.10. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.11. Splnenie podmienky účasti podľa § 37 ods. 3 zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.12. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 33 zákona.
2.1.Uchádzač v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie,
ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
2.1.1. V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač
otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov od
vyhlásenia verejného obstarávania, (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie z banky.
2.1.2. Čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) podľa bodu 2.1.1. tejto časti oznámenia.
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 2.1. tohto oznámenia verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 1 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 38 ods. 5 zákona:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1. Zoznamom minimálne troch dodávok tovaru a služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (servre, diskové polia, virtualizacia, implementačné práce) za predchádzajúce roky 2014, 2015 a 2016 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
3.2. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
3.3. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/objednávky bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytnutie služieb, tovaru preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne.
3.5. V súlade s § 187 ods.6 zákona, ak bola referencia vyhotovená do 1.marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa §34 ods.1 písm. a) zákona, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
3.6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO.
3.7. Verejný obstarávateľ prijme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží:
Za účelom uplatnenia princípu hospodárnosti a efektívnosti a preukázania čo najvyššej miery disponibility personálu uchádzača pre riadne plnenie predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, a tým aj splnenie predmetnej podmienky účasti preukázal nasledovným minimálnym počtom expertov, technikov, špecialistov, resp. odborníkova s nasledovnými minimálnymi požiadavkami
a údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality dodávky, a to:
1. Dvaja experti pre serverovú virtualizáciu:
- vyžaduje sa preukázaná certifikácia aspoň jedného experta pre dodávanú virtualizačnú platformu (platformy);
2. Dvaja experti pre serverový OS Microsoft,:
- vyžaduje sa preukázaná certifikácia každého experta pre dodávanú platformu serverovských OS;
3. Dvaja experti pre zálohovanie Netvault:
- vyžaduje sa min. preukázaná certifikácia typu NetVault Backup aspoň jedného experta;
4. Jeden expert pre centrálny storage systém HDS:
- vyžaduje sa min. preukázaná certifikácia experta pre dodávanú platformu centrálneho úložiska;
5. Jeden technik (špecialista) s odbornou spôsobilosťou v elektrotechnike:
- vyžaduje sa min. preukázaná odborná spôsobilosť v elektrotechnike podľa § 23 vyhl. č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač preukázal splnenie podmienok kópiami certifikátov (osvedčení) v ponuke.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač disponoval všetkými osobami uvedenými v bodoch 1 až 4, pričom bude považovať splnenie tejto časti odbornej alebo technickej spôsobilosti uchádzačom aj v prípade, že jeden vyššie uvedený a požadovaný expert preukáže požadovanú minimálnu úroveň štandardov v jednej fyzickej osobe.
Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Verejným obstarávateľom stanovená predmetná podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania minimálnych praktických skúseností uchádzača s poskytnutím služieb, tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je tento predmet zákazky. Splnenie tejto podmienky účasti by malo zaručiť, že uchádzač ovláda problematiku nevyhnutnú na dodanie tohto predmetu zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.10.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.10.2017 10:00
Miesto: Dopravný úrad, Letisko M. R. Štefánika, 823 05 Bratislava, zasadacia miestnosť v budove č. 3 na prízemí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné bude neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia verejne len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť (5) pracovných dní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby marta.gajdosikova@nsat.sk) v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. V žiadosti žiadame uviesť telefonický kontakt, e-mail záujemcu.
2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/15013/zakazky.
3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa oddelenia č. III. tohto oznámenia môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona aj Jednotným európskym dokumentom, spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že:
a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie,
b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED.
4. V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov, resp. ich úradne overených kópií od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
6. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred.
7. Verejný obstarávateľ umožní obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky záujemcom za podmienok uvedených v súťažných podkladoch, v bode 13 v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov.
8. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
9. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy
a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
10. Uchádzač predkladá ponuku v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v papierovej forme a na CD nosiči, ktorého obsah musí byť totožný s papierovou formou ponuky v súlade so súťažnými podkladmi.
11) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti vzhľadom na povahu predmetu zákazky. Rozdelenie zákazky na časti by technicky a funkčne verejnému obstarávateľovi spôsobovalo neprimerané problémy.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité