Oznámenie 13076 - MSS

Obsah

13076 - MSS
Vestník č. 184/2017 - 19.09.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Kupka
Telefón: +421 259782893
Fax: +421 259782899
Email: tomas.kupka@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1703
Hlavná adresa(URL): https://www.mzv.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1703
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Zahraničná politika
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poskytovanie služieb prevádzkovej podpory, údržby a rozvoja „Elektronického informačného systému na správu registratúry
Referenčné číslo: 029076/2017-OBAR-0052875
II.1.2) Hlavný kód CPV
72212000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je podpora, údržba a rozvoj informačného systému "Elektronického informačného systému na správu registratúry (ďalej len "ESSR") na platforme Fabasoft. Predmet zákazky zahŕňa nasledovné služby: Hot-Line, profylaktika aplikačnej vrstvy, servisný zásah, rozvoj a rozšírenie. Podrobné informácie sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časti B.3 Obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 565 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212311-2
72260000-5
72261000-2
72267000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa Hlboká cesta 2, Bratislava.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmet zákazky zahŕňa nasledovné služby: Hot-Line, profylaktika aplikačnej vrstvy, servisný zásah, rozvoj a rozšírenie. Predpokladaný rozsah poskytovaných služieb je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 565 400,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev,
trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny,
trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem
účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo
trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie
v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v
štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa
osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania
závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich
sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky v prípade situácie
podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, postupuje podľa tohto ustanovenia.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych
subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu,
resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom.
Upozornenie: Dňa 1.7.2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o
zmene a doplnení niektorých zákonov. Zmeny vyplývajúce z novej právnej úpravy sú uvedené na
http://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=99
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť:
1. podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa preukázať údaje o odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby od uchádzača predložením profesijných životopisov podpísaných dotknutou osobou a dokladmi, ktoré sú uvedené pri jednotlivých členoch tímu.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie:
Podmienkou podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ vytvára predpoklad, že plnenie zmluvy na poskytovanie predmetných služieb bude zabezpečované spôsobilým a spoľahlivým zmluvným partnerom, ktorý získal a má skúsenosti s realizáciou zákaziek obdobného charakteru a ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zákazky v súlade s potrebami verejného obstarávateľa.
Podmienkou účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ vytvára predpoklad, že uchádzač zabezpečí plnenie zmluvy na poskytovanie predmetných služieb na požadovanej odbornej úrovni osobami so zodpovedajúcimi skúsenosťami, odbornou kvalifikáciou a praxou.
Navrhované podmienky účasti uchádzača sú vzhľadom na charakter a rozsah požadovaných činností primerané, splniteľné, nediskriminačné, zodpovedajúce účelu, náročnosti a významu zákazky.
Uchádzač musí ovládať problematiku elektronickej registratúry predovšetkým z hľadiska legislatívy, aby bol schopný nastavovať procesy a upravovať jednotlivé funkcionality podľa schválených štandardov.
Minimálnu úroveň štandardov verejný obstarávateľ stanovil tak, aby bola primeraná predmetu zákazky a predpokladanej
hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že za predchádzajúce tri roky poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (za služby rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje poskytnutie služieb v oblasti implementácie alebo podpory informačných systémov), pričom celkový súhrnný objem predložených zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru bol za predchádzajúce 3 roky (t.j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) v celkovej minimálnej výške 300 000,- EUR bez DPH, pričom plnenie v min. hodnote 150 000,- EUR bez DPH musí preukazovať poskytnutie služieb v oblasti implementácie alebo aplikačnej podpory systémov zabezpečujúcich elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov.
2. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že pri plnení predmetu zákazky bude disponovať
a) minimálne jeden kľúčový expert - Expert č. 1 (projektový manažér, špecialista v oblasti projektového riadenia a projektových závislostí) má znalosti procesov a postupov pri príprave a realizácii projektov, ktoré preukáže nasledovne:
1. minimálne 2 roky praxe pri realizácii projektov ako projektový manažér; túto podmienku preukáže životopisom,
2. skúsenosti s riadením tímu pri minimálne 3 projektoch v oblasti implementácie SW riešenia, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na implementáciu alebo podporu SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov; túto podmienku preukáže zoznamom projektov/zmlúv (uvedený zoznam môže byť i súčasťou životopisu),
b) minimálne jeden kľúčový expert - Expert č. 2 (IT Architekt riešenia, špecialista v oblasti navrhovania a tvorby architektúry systémov, vytvárania funkčných a technických špecifikácií) má skúsenosti z činnosti aplikačného architekta SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov; ktoré preukáže nasledovne:
1. minimálne 2 roky praxe pri realizácii projektov ako architekt riešenia v oblasti IT; túto
podmienku preukáže životopisom,
2. skúsenosti z minimálne 3 projektov v oblasti implementácie SW riešenia, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na implementáciu alebo podporu SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov. Túto podmienku preukáže zoznamom projektov/zmlúv (uvedený zoznam môže byť i súčasťou životopisu),
c) minimálne jeden kľúčový expert - Expert č. 3 (Procesný metodik, špecialista v oblasti analýzy a optimalizácie procesov) má skúsenosti z tvorby alebo implementácie metodiky elektronického spracovania spisov a procesných postupov:
1. minimálne 2 roky praxe v oblasti tvorby a implementácie metodiky elektronického spracovania spisov a procesných postupov; túto podmienku preukáže životopisom,
2. skúsenosti z minimálne 3 projektov v oblasti implementácie SW riešenia, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na implementáciu alebo podporu SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov; túto podmienku preukáže zoznamom projektov/zmlúv (uvedený zoznam môže byť
súčasťou životopisu).
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.10.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.10.2017 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Verejný obstarávateľ na svojom profile podľa bodu I.3 tohto oznámenia zverejní aj všetky prípadne otázky a
odpovede na vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 48 zákona o verejnom
obstarávaní.
b) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky vo výške 15 000 Eur. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené včasti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov.
c) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania
uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
d) Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní.
e) Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na
preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (uvedené v časti IV: Podmienky účasti) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky podmienky účasti stanovené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača
o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese:
http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
f) Verejný obstarávateľ odporúča pri predkladaní ponúk predložiť na preukázanie splnenia podmienok účasti len JED.
Jeho predložením bez preukazovania podmienok účasti inými dokumentmi alebo dokladmi dôjde k menšej byrokracii a zrýchleniu procesov vo verejnom obstarávaní.
g) Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty alebo e-mailom v súlade s § 20 v nadväznosti na § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité