Oznámenie 12975 - WYP

Obsah

12975 - WYP
Vestník č. 182/2017 - 14.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Brezno
IČO: 00313319
Nám. M.R.Štefánika 1, 97701 Brezno

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mária Borbélyová, Záhradnícka 1, 903 01 Senec
Telefón: +421 948520495
Email: maria.borbelyova@porte.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.brezno.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4782
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komunitné centrum Zadné Halny, Brezno
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zhotovenie stavby Komunitné centrum Zadné Halny. Nová budova komunitného centra bude postavená na základoch pôvodnej budovy, ktorá sa v minulosti využívala ako komunitné centrum, avšak bola zničená požiarom tak, že nebolo možné ju opraviť, ani rekonštruovať a v súčasnej dobe nemá súpisné číslo. Z pôvodnej budovy zostali len časti obvodových múrov, ktoré budú zhotoviteľom odstránené a použité budú len pôvodné základy, na ktorých bude vystavaná budova nového komunitného centra.
Návrh objektu komunitného centra vychádza z priestorových daností pôvodného pôdorysu a dispozícií, ktorých úpravou sa dosiahnu lepšie úžitkové vlastnosti pre novú funkciu. Novovybudovaný objekt bude troj-trakt prístupný z viacerých vchodov. Bude spĺňať štandardy komunitného centra s maximálnymi požiadavkami na priestory.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 386 752,31 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45110000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
areál bývalej materskej školy, Brezno, časť Zadné Halny, parc. č. 5502, 5504/1
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zhotovenie stavby Komunitné centrum Zadné Halny. Nová budova komunitného centra bude postavená na základoch pôvodnej budovy, ktorá sa v minulosti využívala ako komunitné centrum, avšak bola zničená požiarom tak, že nebolo možné ju opraviť, ani rekonštruovať a v súčasnej dobe nemá súpisné číslo. Z pôvodnej budovy zostali len časti obvodových múrov, ktoré budú zhotoviteľom odstránené a použité budú len pôvodné základy, na ktorých bude vystavaná budova nového komunitného centra.
Návrh objektu komunitného centra vychádza z priestorových daností pôvodného pôdorysu a dispozícií, ktorých úpravou sa dosiahnu lepšie úžitkové vlastnosti pre novú funkciu. Novovybudovaný objekt bude troj-trakt prístupný z viacerých vchodov. Bude spĺňať štandardy komunitného centra s maximálnymi požiadavkami na priestory.
V 1. NP budú vytvorené dve spoločenské miestnosti - klubovne, recepcia pri hlavnom vchode, sociálne zariadenia, sklady, stredisko osobnej hygieny, v ktorom budú sprchy, umývadlá a šatne oddelene pre ženy a pre mužov, kancelárie pre komunitných pracovníkov, vytvorená a zariadená bude kuchyňa pre praktické tréningy varenia, všeobecná učebňa aj dielňa pre výučbu základných remeselných zručností. Celkovo bude vytvorený priestor s úžitkovou plochou v 1. NP 413,56 m2.
2. NP je v podstate súčasťou strešnej konštrukcie, podkrovným priestorom, ktorý je nevyhnutné vybudovať. Podľa navrhnutej projektovej dokumentácie bude zrealizovaná príprava pre zdravotechniku, kúrenie a elektriku. Prípravou sa rozumie zabezpečenie vertikálneho stúpacieho potrubia zdravotechniky, kúrenia a elektriky, ktoré budú ukončené tesne nad úrovňou podlahy 2. NP. V tejto fáze realizácie nebude riešené budovanie priečok, omietok, obkladov, ani žiadnych rozvodov v 2. NP. Budovu bude možné skolaudovať aj bez sfunkčnenia 2. NP, nakoľko funkčnosť, účelnosť a bezpečnosť objektu bude zachovaná.
Budova je komplexne riešená ako bezbariérová v úrovni 1. NP, v ktorom bude umiestnené WC pre hendikepovaných a všetky priestory, vrátane vchodu budú bezbariérové.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 386 752,31 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód projektu v ITMS2014+: 312061D760
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Ľudské zdroje, prioritná os: 6. Technická vybavenosť v obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít, špecifický cieľ: 6.1.3 Zlepšiť prístup ľudí z MRK k sociálnej infraštruktúre, kód výzvy: OPLZ-PO6-SC613-2016-2
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov preukazuje osobné postavenie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 187 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: osobné postavenie ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia
podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED je zverejnený na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: .
A. Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka") o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, v ktorom banka uvedie, že uchádzač nie je v prebiehajúcom roku 2017 v nepovolenom debete, jeho účet nie je predmetom exekúcie v rozsahu ohrozujúcom finančnú stabilitu uchádzača, je schopný plniť si svoje finančné záväzky a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár.
Vyjadrenie predkladá uchádzač zo všetkých bánk, kde má vedené účty.
Okrem vyjadrenia banky/bánk predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani záväzky.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

B. Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len "banka") o poskytnutí úveru vo výške 385 000 € (slovom: tristoosemdesiatpäťtisíc) alebo doklad o tom, že disponuje vlastnými finančnými zdrojmi v danom objeme.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

C. Uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predloží prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. K prehľadu pripojí uchádzač výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri uzatvorené hospodárske roky.
Uchádzač, ktorého účtovné závierky za sledované obdobie sú uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok a sú verejne prístupné na www.registeruz.sk, výkazy nepredkladá, v prehľade o celkovom dosiahnutom obrate uvedie presný odkaz na svoj záznam v registri (http://www.registeruz.sk/cruzpublic/domain/accountingentity/show/...).
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienky účasti.
V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR, ktorú stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie tejto podmienky účasti ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: .
A. Minimálna požadovaná úroveň: neuplatňuje sa.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia sleduje cieľ vybrať takého dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky riadne a včas. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a je potrebná z dôvodu riadneho a bezproblémového plnenia zmluvných záväzkov uchádzača, čoho predpokladom je aj plnenie finančných záväzkov uchádzača.

B. Minimálna požadovaná úroveň: určená v podmienke účasti.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia sleduje cieľ získať dodávateľa, ktorý je schopný zabezpečiť finančné toky pri plnení predmetu zákazky. Stanovenou podmienkou účasti sa vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Minimálna požadovaná úroveň je určená primerane predmetu zákazky a jej predpokladanej hodnote.

C. Minimálna požadovaná úroveň: celkový dosiahnutý obrat za posledné tri hodpodárske roky musí dosiahnuť spolu 2 310 000 € bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý v predchádzajúcich troch hospodárskych rokoch vykazuje uspokojivé a stabilné finančné zázemie potrebné na riadne plnenie zákazky. Požiadavka na minimálny celkový dosiahnutý obrat je primeraná vo vzťahu k druhu, rozsahu a zložitosti predmetu zákazky a bola stanovená v súlade s § 38 ods. 6 zákona.

Všeobecné požiadavky:
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: finančné a ekonomické postavenie predloží skupina spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Z písomnej zmluvy musí tiež vyplývať záväzok uchádzača a osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, že za plnenie zmluvy budú zodpovedať spoločne. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: .
A. Uchádzač svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní preukáže zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, ak bola referencia vyhotovená do 01.03.2014, splnenie tejto podmienky účasti, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.

B. Uchádzač svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní preukáže opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.

C. Uchádzač svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

D. Uchádzač svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní preukáže uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.

Všeobecné požiadavky:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti: technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je určené inak.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť predloží skupina spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. písomnej zmluvy musí tiež vyplývať záväzok uchádzača a osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, že za plnenie zmluvy budú zodpovedať spoločne. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: .
A. Minimálna úroveň: uchádzač predloženým zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a referenciami, resp. potvrdeniami preukáže, že v predchádzajúcich piatich rokoch na pozemných stavbách úspešne vykonal stavebné práce rovnaké alebo obdobné ako predmet zákazky, keď uchádzač na nich realizoval:
- dodávku a montáž zateplenia
- montáž/výmenu okien
- montáž vykurovania s vlastným kotlom a výrobou TÚV
- vybudovanie/rekonštrukciu sociálnych zariadení: WC a sprchy oboje s členením zvlášť pre mužov, ženy a WC pre hendikepované osoby
- vybudovanie bezbariérového prístupu do objektu a bezbariérového pohybu vo vnútri objektu.
Z predložených dokladov musia kumulatívne vyplývať všetky vyššie uvedené požiadavky, t.j. realizáciu uvedených požiadaviek môže uchádzač preukázať jednou alebo viacerými realizovanými stavbami alebo rekonštrukciami stavieb (napr. jedna zákazka s rekonštrukciou sociálnych zariadení a s vybudovaním bezbariérového prístupu/pohybu; jedna zákazka so zateplením, montážou/výmenou okien a dodávkou a montážou vykurovania všetko v rozsahu vyššie uvedených požiadaviek). Aspoň jedna realizovaná stavba alebo rekonštrukcia stavby musí byť v cene minimálne 385 000 € bez DPH.
Informácie o odberateľoch musia obsahovať: obchodné meno a adresu odberateľa, meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť.
V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, uvedie ceny v pôvodnej mene a uvedie aj ceny v EUR, ktoré stanoví kurzom ECB k ultimu príslušného hospodárskeho roku.

Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom získať kvalifikovaného dodávateľa vybraného v čestnej hospodárskej súťaži. Požiadavka na realizované stavebné práce je primeraná, zodpovedá stavebným prácam, ktoré budú vykonané pri stavbe komunitného centra, a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho dodať na profesionálnej úrovni v požadovanom rozsahu a kvalite.

B. Minimálna úroveň: Uchádzač predloží:
- certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný dôkaz o vykonaných rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu
- certifikát systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) podľa normy OHSAS 18001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný dôkaz o vykonaných rovnocenných opatreniach na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona zadefinoval v súbehu s § 35 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu, že cieľom verejného obstarávateľa je vybrať takého uchádzača, ktorý má zavedené procesy kvality a BOZP, ktorý svoje zavedené procesy stabilizuje, zaoberá sa ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov.

C. Minimálna úroveň: Uchádzač zoznamom osôb, ktoré budú zodpovedné za zabezpečenie plnenia predmetu zákazky, a predložením profesijných životopisov týchto osôb a osvedčeniami preukáže, že disponuje nasledovnými osobami zodpovednými za plnenie predmetu zákazky:
stavbyvedúci
- minimálne 10-ročná odborná prax na pozícii stavbyvedúceho; túto podmienku účasti preukáže uchádzač profesijným životopisom osoby
- profesionálne praktické skúsenosti na pozícii stavbyvedúceho s realizáciou projektov/zmlúv obdobných ako predmet zákazky (pozemné stavby s dodávkou a montážou zateplenia, s montážou/výmenou okien, s montážou vykurovania s vlastným kotlom a výrobou TÚV, s vybudovaním/rekonštrukciou sociálnych zariadení (WC, sprchy),

pokračovanie v bode VI.3 tejto výzvy
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Zhotoviteľ bude povinný:
-strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu
-sprístupniť všetky dokumenty, ktoré sú relevantné pre špecifické vzniknuté výdavky a platby na účel vykonania kontroly osobám a orgánom, ktoré majú právo tieto dokumenty kontrolovať
-poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť
-rešpektovať podmienky poskytovania finančných prostriedkov objednávateľovi systémom dohodnutým v zmluve o NFP, a to bez nároku na úroky z omeškania.

2. Zhotoviteľ bude povinný po celý čas realizácie predmetu zmluvy obsadiť min. 2 pracovné miesta na ustanovený týždenný pracovný čas (nie na kratší pracovný čas podľa § 49 Zákonníka práce) takými príslušníkmi marginalizovanej rómskej komunity, ktorí sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2017 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.10.2017 13:00
Miesto: na adrese kontaktnej osoby uvedenej v bode I.1 tejto výzvy
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponuky "Ostatné" je neverejné, t.j. bez účasti uchádzačov.
Otvárania časti ponúk "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a
ktorých ponuka nebola vylúčená. Verejný obstarávateľ týmto uchádzačom miesto a čas otvárania časti ponúk "Kritériá"
oznámi písomne.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Lehota na zhotovenie diela je 12 mesiacov od výzvy verejného obstarávateľa, najneskôr však do 31.03.2019, podľa toho, čo nastane skôr.

2. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov podľa § 46 ods. 1 zákona zábezpeku vo výške 11 500 €.

3. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme. Súťažné podklady sú bez obmedzenia a bez
poplatkov prístupné v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO na adrese uvedenej v bode I.3 tejto výzvy a na webovom sídle verejného obstarávateľa (zmluva, návrh na plnenie kritéria a rozpočet aj vo worde/exceli) na adrese https://www.brezno.sk/podlimitne-zakazky/. Rovnakým spôsobom budú prístupné aj všetky prípadné vysvetlenia súťažných podkladov a podmienok účasti.

4. Verejný obstarávateľ uplatňuje v tomto postupe zadávania zákazky pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi
prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 zákona.

5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie zelené VO so sociálnymi aspektmi.

__________________________
pokračovanie bodu III.1.3 tejto výzvy:
s vybudovaním bezbariérového prístupu do objektu a bezbariérového pohybu vo vnútri objektu vymenované požiadavky môže stavbyvedúci preukázať kumulatívne viacerými projektmi/zmluvami), aspoň jeden projekt/zmluva obdobná ako predmet zákazky musí byť realizovaný v cene minimálne 385 000 € bez DPH; túto podmienku účasti preukáže uchádzač profesijným životopisom osoby
- autorizačné osvedčenie podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. ekvivalent obdobného osvedčenia vydaného v krajine Európskej únie; túto podmienku účasti uchádzač preukáže platným osvedčením osoby - uchádzač predloží fotokópiu dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie vydané.
Z predloženého životopisu bude zrejmé:
- pozícia, pre ktorú preukazuje podmienku účasti
- meno a priezvisko osoby
- kontaktné údaje
- údaje o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a odbornej kvalifikácii (inštitúcia, od - do, získaný titul/osvedčenie)
- prehľad zamestnaní/odbornej praxe s uvedením zamestnávateľa/odberateľa, trvania pracovného pomeru/trvania uskutočnených prác a pozície, ktorú príslušná osoba zastávala
- praktické skúsenosti príslušnej osoby (názov funkcie/pozície zastávanej osobou na projekte, obchodné meno a adresa dodávateľa, obchodné meno a adresa odberateľa, názov projektu, opis projektu, doba realizácie projektu (od - do), meno, priezvisko, funkcia, telefónne číslo a e-mailová adresa osoby odberateľa, kde si možno tieto údaje overiť),
- dátum a podpis osoby.
Z predloženého životopisu a osvedčenia musí vyplývať splnenie všetkých vyššie uvedených požiadaviek na osobu stavbyvedúceho.
Odôvodnenie primeranosti: Zaradenie podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača podľa § 34 ods. 1 písm. g) sleduje cieľ vybrať takého dodávateľa, ktorý disponuje osobou s kvalifikáciou a skúsenosťami potrebnými na kvalifikované plnenie predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a minimálna požadovaná úroveň zodpovedá obstarávanému predmetu zákazky.

D. Minimálna úroveň: Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný dôkaz o vykonaných rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona zadefinoval v súbehu s § 36 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu, že cieľom verejného obstarávateľa je vybrať takého uchádzača, ktorý má zavedené procesy environmentálneho manažérstva, ktorý svoje zavedené procesy stabilizuje, zaoberá sa ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.09.2017

Redakčné opravy

13765 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 197/2017
V oznámení 12975-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Brezno, Nám. M.R.Štefánika 1, 977 01 Brezno zverejnenom vo VVO č. 182/2017 zo dňa 14.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.10.2017 12:00 Má byť: 31.10.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.10.2017 13:00 Má byť: 31.10.2017 13:00
15258 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 213/2017
V oznámení 12975-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Brezno, Nám. M.R.Štefánika 1, 977 01 Brezno zverejnenom vo VVO č. 182/2017 zo dňa 14.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.10.2017 12:00 Má byť: 08.12.2017 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.10.2017 13:00 Má byť: 08.12.2017 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Podľa § 114 ods. 8 zákona o VO vysvetlenie informácií uvedených v súťažných podkladoch verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejnému obstarávateľovi bola dňa 26.10.2017 doručená žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov. Záujemca nepožiadal o vysvetlenie dostatočne vopred. Na predmetnú žiadosť z objektívnych dôvodov nie je možné poskytnúť vysvetlenie bezodkladne a ani najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ pripravuje vysvetlenie, ktoré záujemcom poskytne najneskôr 12.11.2017. V súlade s § 21 ods. 4 písm. b) zákona o VO verejný obstarávateľ primerane predlžuje lehotu na predkladanie ponúk.
15788 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 220/2017
V oznámení 12975-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Brezno, Nám. M.R.Štefánika 1, 977 01 Brezno zverejnenom vo VVO č. 182/2017 zo dňa 14.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 386 752,31 EUR bez DPH Má byť: 390 156,15 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité