Oznámenie 13172 - MSP

Obsah

13172 - MSP
Vestník č. 186/2017 - 21.09.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SPAAC, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45863288
Cukrovarská 49, 97901 Rimavská Sobota

Slovensko
Kontaktná osoba: Zsolt Sproho
Telefón: +421 47903801265
Email: zsoltsproho@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.spaac.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19382
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Viera Sotníková
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.spaac.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
SPAAC, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45863288
Cukrovarská 49 , 97901 Rimavská Sobota

Slovensko
Kontaktná osoba: Zsolt Sproho
Telefón: +421 0905317598
Email: zsoltsproho@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.spaac.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Súkromný sektor
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zariadenie na triedenie a prípravu na opätovné použitie nie nebezpečného odpadu-rekonštrukcia
Referenčné číslo: 01/2017/MSP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45222110-3
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia nasledovných objektov:
objekt č.1 - VÝROBNÁ HALA
objekt č.2 - VÝROBNÁ HALA
objekt č.3 - SKLADOVÝ PRIESTOR
objekt č.4 - SKLADOVÝ PRIESTOR
objekt č.5 - VRÁTNICA
objekt č.6 - GARÁŽ PRE NAKLADAČ
objekt č.7 - SKLADOVÝ PRIESTOR
objekt č.8 - VOĹNÝ PRÍSTREŠOK
objekt č.9 - DREVENÉ OPLOTENIE S OCEĽ. BRÁNOU
objekt č.10 - SPEVNENÉ PLOCHY A NÁDVORIA
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 803 558,20 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Banskobystrický kraj, okres Rimavská Sobota, mesto Hnúšťa, katastrálne územie Hnúšťa,
číslo parciel: 1144/160, 1144/25, 1144/26, 1144/27, 1144/28, 1144/29, 1144/30.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia nasledovných objektov:
objekt č.1 - VÝROBNÁ HALA
objekt č.2 - VÝROBNÁ HALA
objekt č.3 - SKLADOVÝ PRIESTOR
objekt č.4 - SKLADOVÝ PRIESTOR
objekt č.5 - VRÁTNICA
objekt č.6 - GARÁŽ PRE NAKLADAČ
objekt č.7 - SKLADOVÝ PRIESTOR
objekt č.8 - VOĹNÝ PRÍSTREŠOK
objekt č.9 - DREVENÉ OPLOTENIE S OCEĽ. BRÁNOU
objekt č.10 - SPEVNENÉ PLOCHY A NÁDVORIA
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OpOPKZP-PO1-SC111-2016-16 - 16.
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zábezpeku vo výške: 30 000,00 EUR.
Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti osobného postavenia
podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia nasledovnými dokladmi (§ 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní):
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
3.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia vyššie uvedenými dokladmi, resp. dokladmi podľa § 32 ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
2. Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods. 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k taj časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní môže skupina dodávateľov využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
-Uchádzač predloží zoznam riadiacich zamestnancov uchádzača s uvedením údajov o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, podpísaný štatutárnym uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Okrem zoznamu riadiacich zamestnancov uchádzača, predloží uchádzač osobitne aj údaje o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác stavbyvedúceho predložením životopisu (aj s uvedením stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré táto osoba ako stavbyvedúci riadila), ku ktorým doloží fotokópiu osvedčenia na výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby, vydaného v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch, pričom túto fotokópiu osvedčenia stavbyvedúci opatrí okrúhlou pečiatkou a svojim podpisom. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 01.01.2009, uchádzač predloží aj potvrdenie z SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie (osvedčenie) vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa ustanovenia § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Predloženie dokladov je požadované za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti a praktických skúseností riadiacich pracovníkov a pracovníkov riadiacich priamo stavebné práce. Preukázanie splnenia požadovaných podmienok účasti v uvedenom rozsahu vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, vo vysokej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom. službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní si v rámci záväzkového vzťahu s úspešným uchádzačom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom/prijímateľom a úspešným uchádzačom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.11.2017 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.11.2017 14:00
Miesto: SPAAC, s. r. o., Cukrovarská 49, 979 01 Rimavská Sobota.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 30.11.2017 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené osobou podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v bode III.1 tohto oznámenia.
V súlade s § 36 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní môže osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. JED musí byť
podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
6. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
7. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať.
8. V danom prípade predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nejde o obstarávanie inovácií a nejde ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
9. Úspešný uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
10. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní si v rámci záväzkového vzťahu s úspešným uchádzačom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi verejným obstarávateľom/prijímateľom a úspešným uchádzačom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
11. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
12. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje zábezpeku vo výške: 30 000,00 EUR.Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.09.2017

Redakčné opravy

13541 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2017
V oznámení 13172-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SPAAC, s. r. o., Cukrovarská 49, 979 01 Rimavská Sobota zverejnenom vo VVO č. 186/2017 zo dňa 21.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.4) Stručný opis: Namiesto: Predmetom zákazky je rekonštrukcia nasledovných objektov: objekt č.1 - VÝROBNÁ HALA objekt č.2 - VÝROBNÁ HALA objekt č.3 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.4 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.5 - VRÁTNICA objekt č.6 - GARÁŽ PRE NAKLADAČ objekt č.7 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.8 - VOĹNÝ PRÍSTREŠOK objekt č.9 - DREVENÉ OPLOTENIE S OCEĽ. BRÁNOU objekt č.10 - SPEVNENÉ PLOCHY A NÁDVORIA Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Má byť: Predmetom zákazky je rekonštrukcia nasledovných objektov: objekt č.1 - VÝROBNÁ HALA objekt č.2 - VÝROBNÁ HALA objekt č.3 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.4 - SPEVNENÉ PLOCHY A NÁDVORIA objekt č.5 - ASFALTOVO BETÓNOVÁ KOMUNIKÁCIA objekt č.6 - HRANICA POZEMKU - OPLOTENIE NA BÁZE DREVA S OCEĽOVOU BRÁNOU Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. II.2.4) Opis obstarávania: Namiesto: Predmetom zákazky je rekonštrukcia nasledovných objektov: objekt č.1 - VÝROBNÁ HALA objekt č.2 - VÝROBNÁ HALA objekt č.3 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.4 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.5 - VRÁTNICA objekt č.6 - GARÁŽ PRE NAKLADAČ objekt č.7 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.8 - VOĹNÝ PRÍSTREŠOK objekt č.9 - DREVENÉ OPLOTENIE S OCEĽ. BRÁNOU objekt č.10 - SPEVNENÉ PLOCHY A NÁDVORIA Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch. Má byť: Predmetom zákazky je rekonštrukcia nasledovných objektov: objekt č.1 - VÝROBNÁ HALA objekt č.2 - VÝROBNÁ HALA objekt č.3 - SKLADOVÝ PRIESTOR objekt č.4 - SPEVNENÉ PLOCHY A NÁDVORIA objekt č.5 - ASFALTOVO BETÓNOVÁ KOMUNIKÁCIA objekt č.6 - HRANICA POZEMKU - OPLOTENIE NA BÁZE DREVA S OCEĽOVOU BRÁNOU Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
16080 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 225/2017
V oznámení 13172-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SPAAC, s. r. o., Cukrovarská 49, 979 01 Rimavská Sobota zverejnenom vo VVO č. 186/2017 zo dňa 21.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 6 803 558,20 Má byť: 6 803 558,13 IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.11.2017 12:00 Má byť: 08.01.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.11.2017 14:00 Má byť: 08.01.2018 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk, Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Namiesto: Dňa 30.11.2017 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Má byť: Dňa 08.01.2018 o 14:00 hod. sa uskutoční otváranie ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinná umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité