Oznámenie 13116 - WYP

Obsah

13116 - WYP
Vestník č. 185/2017 - 20.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
IČO: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Bandová
Telefón: +421 366350204
Email: miroslava.bandova@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4334
Hlavná adresa(URL): http://www.levice.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4334
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komunitné centrum – Ladislavov dvor
Referenčné číslo: 20170901
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky stavebné práce na výstavbe novostavby komunitného centra v Leviciach v mestskej časti Ladislavov dvor.

Výstavba bola navrhnutá za účelom vytvorenia priestorových a materiálnych podmienok pre
komunitnú a sociálnu prácu pre marginalizovaných rómskych komunít a ostatného obyvateľstva. Plánovaná výstavba pozostáva z prízemného objektu vlastného komunitného centra, z viacúčelového ihriska a z oplotenia areálu určeného pre centrum.
Centrum bude strednej veľkosti s úžitkovou plochou 186,23 m2. Bude vybavené s dvomi
klubovými miestnosťami, kde sa plánuje výchovná , vzdelávacia, aktivizačná a tvorivá činnosť, práca s internetom, spoločenské podujatia. Je tu vyčlenený priestor pre komunitných pracovníkov, pre individuálne konzultácie, pre praktické tréningy varenia. Okrem týchto miestností sú navrhnuté hygienické priestory oddelene pre chlapcov a dievčatá s možnosťou osobnej hygieny, ďalej skladový priestor a kotolňa. V kotolni bude umiestnený elektrický kotol a solárne zariadenie. Do celého objektu sa navrhuje aj rekuperácia.
Pre telesne postihnutých bude zabezpečený bezbariérový prístup a aj hygienická miestnosť.
Vlastná stavba komunitného centra je prízemná so sedlovou strechou. Je klasicky murovaná z tehál, obvodové múry sú navrhnuté so zateplením. Krov je drevený z priehradových nosníkov, krytina je sedlová. Oplotenie areálu je pletivové s poplastovaným pletivom a s oceľovými stĺpikmi, vstup do areálu bude zabezpečené dvojkrídlovou bránou a jednokrídlovou bránkou. V lokalite je vybudovaný len verejný vodovod a elektrické rozvody.
Stavebný pozemok je pomerne rovný, voľný s trávnatým porastom. Má výhodnú polohu s dobrou dostupnosťou pešou, individuálnou aj verejnou dopravou.

Stavebný objekt - 02 Ihrisko o rozmeroch 18 x 33 m nie je predmetom tejto súťaže, nie je uvedený ani v Zadaní-Výkaz výmer, z uvedeného dôvodu sa nebude naceňovať.

Predmetom zákazky je aj povinnosť dodávateľa stavebných prác zamestnať počas realizácie stavby 2 dlhodobo nezamestnaných obyvateľov z prostredia marginalizovanej rómskej komunity.

Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto SP a technickej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu SP.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 283,50 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45210000-2
45215200-9
45300000-0
45340000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ladislavov dvor, mesto Levice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky stavebné práce na výstavbe novostavby komunitného centra v Leviciach v mestskej časti Ladislavov dvor.

SO 01- Komunitné centrum
SO 02 - Oplotenie

Stavebný objekt - 02 Ihrisko o rozmeroch 18 x 33 m nie je predmetom tejto súťaže, nie je uvedený ani v Zadaní-Výkaz výmer, z uvedeného dôvodu sa nebude naceňovať.

Predmetom zákazky je aj povinnosť dodávateľa stavebných prác zamestnať počas realizácie stavby 2 dlhodobo nezamestnaných obyvateľov z prostredia marginalizovanej rómskej komunity.

Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v SP a technickej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 283,50 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 11
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP312060F055
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OPLZ: OPLZ-PO6-SC613-2016-2 v rámci prioritnej osi 6 Technická vybavenosť v obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít, investičnej priority 6.1 Poskytovanie podpory fyzickej, ekonomickej a sociálnej regenerácie zanedbaných komunít v mestských a vidieckych oblastiach, špecifického cieľa 6.1.3 Zlepšiť prístup ľudí z MRK k sociálnej infraštruktúre
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32
ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov (ďalej len "ZVO") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods.
2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 32 ZVO, ako
taxatívne podmienky zákona. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch časti B.3 PODMIENKY ÚČASTI
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. výstavba budov komunitného centra alebo budov určených pre sociálne služby. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie rokov 09/2012 až 09/2017 objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v km/m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.
3.2 § 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú osobami - min. jedným hlavným stavbyvedúcim a min. jedným zástupcom hlavného stavbyvedúceho s predpísaným min. rozsahom oprávnenia, ktorí budú prichádzať do úvahy ako kandidáti na riadenie stavebných prác počas ich ralizácie. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.
3.3 § 34 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač uvedie požadované informácie v zozname pre strojné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky, napr.: rýpadlá, nakladače, sklápače, valec, dopravné prostriedky a ďalšie, s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model), výkon/kapacita, technický stav, vek(roky), vo vlastníctve alebo prenajaté, krajina pôvodu; pre technické resp. výrobné vybavenie uchádzača navrhované a dostupné výhradne pre realizáciu predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania stavebných prác uchádzačom v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite ako je predmet zákazky.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie základnej technickej vybavenosti uchádzača k realizácii predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov 09/2012 až 09/2017, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Požaduje sa predložiť referencie minimálne troch (3) stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, pričom aspoň jedna (1) stavba musí byť v hodnote väčšej ako 200.000,- € s DPH za obdobie predchádzajúcich 5 rokov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač aj tieto referencie v tlačenej forme s podpisom oprávneného zástupcu uchádzača v ponuke predloží.
3.2 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilé osoby hlavný stavbyvedúci a zástupca hlavného stavbyvedúceho v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky.
Minimálne jedna osoba vo funkcii Hlavný stavbyvedúci :
Hlavný stavbyvedúci stavby uchádzača musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného stavebného inžiniera pre pozemné stavby, t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších
predpisov, alebo ekvivalent
- minimálne 5 rokov odbornej praxe pri pozemných stavbách,
- minimálne 2 rokov odbornej praxe vo funkcii hlavného stavbyvedúceho,
- minimálne 1 zrealizovaná zákazka rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (stavby budov) v pozícii hlavného stavbyvedúceho za predchádzajúcich 5 rokov.
Pod predchádzajúcimi piatimi rokmi sa myslí päť rokov predchádzajúcich dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Minimálne jedna osoba vo funkcii zástupcu hlavného stavbyvedúceho :
Zástupca hlavného stavbyvedúceho musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: - musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby , t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o utorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo
ekvivalent
- minimálne 5 rokov praxe pri pozemných stavbách
- minimálne 2 rokov praxe vo funkcii stavbyvedúceho
Verejný obstarávateľ požaduje ako dôkaz predložiť tieto doklady:
a.) Štruktúrovaná informácia obsahujúca údaje: - funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe, - vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie,
názov školy, dátum ukončenia školy, - iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum, - odborná prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky) - súčasný zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie, funkcia, kontakt (tel., e-mail)
b) Osvedčenie autorizovaného stavebného inžiniera resp. stavbyvedúceho vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) alebo ekvivalentný doklad, originál alebo fotokópia opatrená originálom pečiatky a podpisom tejto osoby.
c) Čestné vyhlásenie hlavného stavbyvedúceho a zástupcu hlavného stavbyvedúceho, že ako hlavný stavbyvedúci/zástupca hlavného stavbyvedúceho bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať danú funkciu na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi.
3.3 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii dostatočné vybavenie strojného a technického charakteru na vykonanie technického riešenia predmetu zákazky, t.j. min. 2 ks rýpadlá, 2ks nakladače, 2 sklápače, 1ks valec, 2ks dopravné prostriedky pre plynulé zabezpečenie realizácie diela.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Predmetom zákazky je aj povinnosť dodávateľa stavebných prác zamestnať počas realizácie stavby 2 dlhodobo nezamestnaných obyvateľov z prostredia marginalizovanej rómskej komunity.
2.Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 5.000,- eur (slovom Päťtisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 24 ZÁBEZPEKA VIAZANOSTI PONUKY súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Prostredníctvom certifikovaného systému EVO.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.10.2017 11:00
Miesto: Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s ustanovením § 114 osd. 10 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH. 2.Verejný obstarávateľ zaradí v rámci vyhodnotenia ponúk elektronickú aukciu
implementovanú v systéme EVO. 3.V rámci danej zákazky bude použitá otvorená elektronická aukcia pre najnižšiu cenu, z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa Príručky k novej verzii modulu e-Aukcie zverejnenej na portáli EVO. 4. Do elektronickej aukcie bude zaradený uchádzač, ktorý predloží ponuku podľa pokynov uvedených v Súťažných podkladoch a splní určené podmienky. 5. Zaradeným uchádzačom po otvorení elektronickej aukcie systém EVO automaticky vygeneruje notifikačný e-mail obsahujúci dve linky. Prvá linka obsahuje Výzvu na účasť v elektronickej aukcii a druhá linka je pre vstup do aukčnej siene. 6. Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: - operačný systém Windows - stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené. 7. Technické prekážky na strane verejného obstarávateľa, ktoré je možné preukázať, oprávňujú verejného obstarávateľa zopakovať elektronickú aukciu v rámci danej zákazky na ten istý predmet obstarávania. O tejto skutočnosti budú prostredníctvom systému EVO bezodkladne informovaní všetci uchádzači a bude im oznámený ďalší postup.
8. Súťažné podklady je možné získať na Profile verejného obstarávateľa vedeného ÚVO.
9. Ponuky uchádzači budú predkladať iba v listinnej podobe.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.09.2017

Redakčné opravy

13563 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2017
V oznámení 13116-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Levice, Námestie hrdinov 1, 934 32 Levice zverejnenom vo VVO č. 185/2017 zo dňa 20.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. výstavba budov komunitného centra alebo budov určených pre sociálne služby. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie rokov 09/2012 až 09/2017 objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v km/m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Má byť: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. realizácia pozemných stavieb. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť za obdobie 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: 3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov 09/2012 až 09/2017, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Požaduje sa predložiť referencie minimálne troch (3) stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, pričom aspoň jedna (1) stavba musí byť v hodnote väčšej ako 200.000,- € s DPH za obdobie predchádzajúcich 5 rokov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač aj tieto referencie v tlačenej forme s podpisom oprávneného zástupcu uchádzača v ponuke predloží. Má byť: 3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. realizácia pozemných stavieb, v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. realizácia pozemných stavieb. Požaduje sa predložiť referencie minimálne troch (3) stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, t.j. realizácie pozemných stavieb, pričom aspoň jedna (1) stavba musí byť v hodnote väčšej ako 200.000,- € s DPH. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač môže tieto referencie doplniť do ponuky v tlačenej forme s podpisom oprávneného zástupcu uchádzača. IV.2.2) Lehota predkladania ponúk Namiesto: 16.10.2017 10:00 Má byť: 20.10.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.10.2017 11:00 Má byť: 20.10.2017 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité