Oznámenie 13231 - WYT

Obsah

13231 - WYT
Vestník č. 187/2017 - 22.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
IČO: 30844789
Imricha Karvaša 1 , 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ivana Mišurová
Telefón: +421 257872245
Email: ivana.misurova@nbs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nbs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.nbs.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie multifunkčných zariadení vrátane 4-ročného servisu
II.1.2) Hlavný kód CPV
30100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie 14 ks čiernobielych a farebných digitálnych multifunkčných zariadení (fax, kopírka, sieťová tlačiareň a sieťový skener) a opcia na dodanie max. 2 ks farebných digitálnych multifunkčných zariadení s podstavcom A3 (fax, kopírka, sieťová tlačiareň a sieťový skener), vrátane poskytnutia služby ALL IN na obdobie 48 mesiacov od dodania a prevzatia multifunkčného zariadenia.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 78 070,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30121100-4
30121430-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národná banka Slovenska, Imricha Karvaša 1, Bratislava
expozitúra, Slovenskej jednoty 14, Košice
expozitúra, Národná 10, Banská Bystrica
expozitúra, T.G.Masaryka 3, Nové Zámky
II.2.4) Opis obstarávania
Predpokladaná hodnota zákazky je 78 070,- EUR bez DPH (vrátane hodnoty opcie).
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných požiadaviek, množstva a špecifikácií je uvedené v časti B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Kritérium č. 1: Celková cena (CCMS) v eur bez DPH "Cena 14 ks čiernobielych a farebných digitálnych multifunkčných zariadení"
Relatívna váha: 60
Názov: Kritérium č. 2: Celková cena (CCALLIN) v eur bez DPH "Cena služby ALL IN na obdobie 48 mesiacov"
Relatívna váha: 40
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 78 070,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam aspoň troch zrealizovaných, prípadne realizovaných zmlúv s identickým predmetom zákazky za predchádzajúce tri roky v celkovej hodnote min. 90 000,- EUR bez DPH.
Odôvodnenie podmienok účasti:
Zo zrealizovaných, prípadne realizovaných zmlúv v určenom počte, finančnom objeme a rozsahu plnenia by sa mala preukázať schopnosť uchádzača plniť predmet zákazky.

Podľa § 34 ods. 1 písm. m/1. zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje.
Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti:
Prospektový materiál tovaru tvoriaceho ponuku uchádzača dokazujúci splnenie technických požiadaviek na predmet obstarávania.
Odôvodnenie podmienok účasti:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že ním ponúkaný predmet zákazky spĺňa všetky technické požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky.

Podľa § 34 ods. 1 písm. m/2. zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti:
Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov na tovar tvoriaci ponuku uchádzača.
Odôvodnenie podmienok účasti:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že ním ponúkaný predmet zákazky spĺňa všetky technické požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma, či ponúkaný predmet zákazky je v súlade s legislatívnou zaoberajúcou sa technickými požiadavkami na výrobky a posudzovanie zhody a spĺňa požiadavky na predaj na trhu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.10.2017 11:00
Miesto: Národná banka Slovenska, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Zákazka je zadávaná prostredníctvom informačného systému EVO pod číslom 30.01, kde je potrebné sa registrovať.
Prostredníctvom systému EVO budú prebiehať nasledujúce fázy zadávania zákazky:
- žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemcom.
- poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom v profile verejného obstarávateľa a na portáli EVO. Za žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa v systéme EVO považuje záujemcom odoslaná žiadosť o registráciu do zadávania zákazky. Odsúhlasenie schválenie registrácie záujemcu sa v systéme EVO považuje za poskytnutie súťažných podkladov. Po schválení registrácie záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca neobmedzený prístup k súťažným podkladom, doplňujúcim podkladom alebo inej sprievodnej dokumentácii.
- poskytnutie vysvetlení k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti zverejnením v profile verejného obstarávateľa a prostredníctvom portálu EVO, záujemca môže požiadať o ich vysvetlenie iba prostredníctvom portálu EVO. Vysvetľovanie: elektronické predkladanie žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie.
- doplnenie informácií uvedených v dokumentoch potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti zverejnením v profile verejného obstarávateľa a prostredníctvom portálu EVO v súlade s ustanovením § 21 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač musí preukázať, že je autorizovaným predajcom, resp. je zmluvným partnerom a je oprávnený predávať a inštalovať ponúkané tovary na území Slovenskej republiky, zároveň je oprávnený poskytovať záručný a pozáručný servis na území SR pre ponúkané čiernobiele a farebné digitálne multifunkčné systémy.

Podateľňa verejného obstarávateľa je dostupná v dňoch pondelok štvrtok v čase od 08,00 h do 16,00 h a v piatok v čase od 08,00 h do 14,45 h, kedy je možné doručovať písomnosti osobne do podateľne.

Verejný obstarávateľ si vyhradradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.

V použitom postupe verejného obstarávania platia pre ostatné ustanovenia neupravené súťažnými podkladmi, príslušné ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní a ostatných relevantných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité