Oznámenie 13244 - WYP

Obsah

13244 - WYP
Vestník č. 187/2017 - 22.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa majetku Košického samosprávneho kraja
IČO: 42093937
Tatranská 25, 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sivoková
Telefón: +421 556116631
Email: eva.sivokova@vucke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17115
Hlavná adresa(URL): https://sm.vucke.sk/ovzp/sm/sm/sprava-majetku-ksk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17115
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Správa majetku Košického samosprávneho kraja
IČO: 42093937
Poštová 15 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sivoková
Telefón: +421 556116631
Email: eva.sivokova@vucke.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17115
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://sm.vucke.sk/ovzp/sm/sm/sprava-majetku-ksk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Správa majetku Košického samosprávneho kraja
IČO: 42093937
Poštová 15 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sivoková
Telefón: +421 556116631
Email: eva.sivokova@vucke.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17115
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): https://sm.vucke.sk/ovzp/sm/sm/sprava-majetku-ksk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia strechy
II.1.2) Hlavný kód CPV
45261900-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia strechy na budove zdravotníckeho zariadenia za podmienok určených v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 214 277,58 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261910-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zdravotnícke zariadenie - Jazero, Spišské námestie 4, Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia strechy Predmet zákazky sa bude realizovať podľa projektovej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že rekonštrukcia strechy bude prebiehať za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 214 277,58 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 35
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Pod pojmom od zadania zákazy v bode II.2.7 sa rozumie od prevzatia / odovzdania staveniska.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZoVO), v súlade s § 114 ods. 2 ZoVO.
Splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál, úradne osvedčenú kópiu alebo neoverenú kópiu dokladu, resp. dokladom podľa § 32 ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED).
JED sa predkladá v súlade s ustanoveniami § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Bližšie informácie o spôsobe použitia JED sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.10.2017 13:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2017 10:00
Miesto: Správa majetku Košického samosprávneho kraja, Poštová 15, 040 01 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné. Podrobnosti o otváraní ponúk a osobách oprávnených zúčastniť sa otvárania ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o vysvetlenie, o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém ÚVO umožní. Projektová dokumentácia na základe ktorej bude dielo realizované je zverejnená na profile verejného obstarávateľa.
Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku.

Podrobnosti o predmete zákazky, procese verejného obstarávania a iných skutočnostiach neupravených touto výzvou sa budú riadiť súťažnými podkladmi tejto zákazky a zákonom o verejnom obstarávaní.
Pri osobnom doručení do podateľne sa ponuka predkladá v čase úradných hodín podateľne (uvedené v súťažných podkladoch) s prihliadnutím na bod IV.2.2. Pri doručení poštou je podstatný čas a dátum doručenia na adresu verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.


Vzhľadom na charakter zákazky nejde o zelené VO, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité