Oznámenie 13249 - WYP

Obsah

13249 - WYP
Vestník č. 188/2017 - 25.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Abrahám
IČO: 00305855
Abrahám 52, 92545 Abrahám

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Igor Námeth
Telefón: +421 317857220
Fax: +421 317857241
Email: urad@abraham.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4221/zakazky
Hlavná adresa(URL): http://www.abraham.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4221
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
SYGMA Procurement, spol. s r.o.
IČO: 46891757
Repašského 3 , 84102 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vladislav Meluš
Telefón: +421 910952147
Email: vladislav@melus.eu
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
SYGMA Procurement, spol. s r.o.
IČO: 46891757
Repašského 3 , 84102 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vladislav Meluš
Telefón: +421 910952147
Email: vladislav@melus.eu
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
„Rekonštrukcia verejného osvetlenia v obci Abrahám“
Referenčné číslo: SP_04/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45316100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia stavby: Modernizácia verejného osvetlenia v obci Abrahám s príslušenstvom definovaným vo výkaz výmer vrátane prevádzky a údržby sústavy verejného osvetlenia. Výsledkom bude skvalitnenie technickej infraštruktúry obce. Vzhľadom k nedostatočnému, technicky a morálne zastaranému stavu verejného osvetlenia budú v rámci modernizácie a skvalitnenia pôvodné svietidlá verejného osvetlenia demontované, budú nahradené modernými úspornými LED svietidlami.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 157 970,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34993000-4
34928500-3
45315100-9
45316110-9
45317300-5
34928530-2
79993100-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Abrahám
II.2.4) Opis obstarávania
1.1Predmetom zákazky je realizácia stavby: Modernizácia verejného osvetlenia v obci Abrahám s príslušenstvom definovaným vo výkaz výmer vrátane prevádzky a údržby sústavy verejného osvetlenia. Výsledkom bude skvalitnenie technickej infraštruktúry obce. Vzhľadom k nedostatočnému, technicky a morálne zastaranému stavu verejného osvetlenia budú v rámci modernizácie a skvalitnenia pôvodné svietidlá verejného osvetlenia demontované, budú nahradené modernými úspornými LED svietidlami.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 157 970,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 180
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Trvanie zmluvy je 15 rokov. Dohodnutú cenu za predmet zmluvy v EUR vrátane DPH a uhradí zadávateľ v mesačnej periodicite počas obdobia päťnástich (15) rokov, t.j. 180 platieb.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči zadávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona.

Zadávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Zadávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia:
1. § 33 ods. 1 písm. a) zákona
2. § 33 ods. 1 písm. d) zákona

1. § 33 ods. 1 písm. a) zákona.
1.1 Zadávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.

K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ekvivalentným dokladu/dokladom uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia, resp. ich ekvivalentné doklady.

Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: V tejto požiadavke zadávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj, a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t. j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1 písm. d) zákona.
Zadávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate, podpísaného uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uchádzač preukáže objem obratu dosiahnutý za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v min. výške 300 000,00 EUR v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný zadávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky zadávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich postavenie podľa § 33 zákona musí byť zrejmé splnenie minimálnych úrovní požadovaných zadávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1.§ 34 ods. 1 písm. a) zákona,
2.§ 34 ods. 1 písm. b) zákona,
3.§ 34 ods. 1 písm. g) zákona,
4.§ 35 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 34 ods. 1 písm. d) zákona.

1.1.§ 34 ods. 1 písm. a) zákona zadávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom stavebných prác uskutočnených uchádzač preukáže rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (obdobným predmetom zákazy sa rozumie odborné inštalovanie, prevádzkovanie a udržaním prevádzky systému verejného osvetlenia ). Uchádzač týmto zoznamom preukáže nasledujúce podmienky:
a) Minimálne 1 (jeden) projekt implementácie systému, ktorého predmetom bolo implementácia systému verejného osvetlenia podľa požiadaviek klienta do prostredia určeného klientom, pričom celková hodnota zákazky bola minimálne 100 000 EUR bez DPH za celú dobu projektu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Splnenie podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že v uvedenom období zrealizoval stavby s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky (výstavba alebo rekonštrukcia verejného osvetlenia a inštalovanie verejného osvetlenia použitím LED technológie a to minimálne v hodnote 100.000,- EUR bez DPH za požadované obdobie. Uchádzač preukáže, že súčasťou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ktorých potvrdenia do verejného obstarávania predkladá, bola aspoň v jednom prípade aj montáž vonkajších vzdušných vedení.

Podľa § 34 ods. 1 písm. c) v spojitosti s § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.

Podľa § 34 ods. 1 písm. m) ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Uvedená podmienka účasti má zabezpečiť, aby ponúkaná technológia bola v súlade s požadovanou technológiou, tzn. požiadavkami na predmet zákazky.
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením funkčných vzoriek svietidiel, ktoré použije pri plnení zmluvy. Uchádzač musí predložením vzoriek svietidiel preukázať deklarované parametre na príslušných vzorkách podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky.

Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: zadávateľ požaduje doklad podľa § 35 zákona vo väzbe na podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona, a to striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, vo väzbe na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými poskytovateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti potvrdzujúce splnenie noriem na systém manažérstva kvality uchádzačmi.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Neuplatňuje sa
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2017 16:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 17:00
Miesto: Obecný úrad Abrahám - zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky sa otvárajú v súlade s ustanovením § 52 ods. 6) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Predmet zmluvy bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku, bez poskytnutia preddavku. Dohodnutú cenu za predmet zmluvy v EUR vrátane DPH objednávateľ uhradí na základe predložených faktúr alebo súhrnnej faktúry, s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi alebo od referenčného dňa v prípade súhrnnej faktúry, ktorým je posledný kalendárny deň v mesiaci, a to bezhotovostným platobným stykom v mesačnej periodicite počas obdobia päťnástich (15) rokov, t.j. 180 platieb. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet zhotoviteľa.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité