Oznámenie 13292 - WYP

Obsah

13292 - WYP
Vestník č. 188/2017 - 25.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Slovenská Ľupča
IČO: 00313823
Nám. SNP 13, 97613 Slovenská Ľupča

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Rybnikár
Telefón: +421 918510955
Email: precizia@precizia.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4829
Hlavná adresa(URL): http://www.slovenskalupca.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4829
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Regionálne florbalové stredisko pre deti a mládež
Referenčné číslo: 907/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je novostavba oblúkovej haly v Obci Slovenská Ľupča, ktorá bude slúžiť pre potreby ZŠ ako florbalové stredisko.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 639 713,05 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Slovenská Ľupča, areál Základnej školy Sama Cambela.
II.2.4) Opis obstarávania
Novostavba oblúkovej haly v Obci Slovenská Ľupča, bude slúžiť pre potreby ZŠ ako florbalové stredisko.Hala bude postavená v areáli základnej školy. Jedná sa o lokalitu školského dvora s priľahlými budovami základnej školy na ktorej sa v súčasnosti nachádza spevnená asfaltová plocha a v tesnej blízkosti je existujúce futbalové ihrisko s povrchom z umelého trávnika. Pozemok stavby je rovinatý, s minimálnym spádom. Zastavaná plocha navrhovanej haly je 1283,57 m2, obsahuje prízemie na celej ploche pôdorysu a druhé a tretie nadzemné podlažie nad časťou zastavanej plochy. Obstavaný priestor je cca 9 370 m3, obstavaný priestor prestrešenia vstupuje cca 110 m3. Podrobný opis je v technickej správe a v projektovej dokumentácii, ktoré sú v prílohe k súťažným podkladom.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 639 713,05 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení neskorších predpisov (ďalej len ako ,,ZVO"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa §152 ZVO.

Ak je hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, splnenie podmienok účasti osobného postavenia, môže preukázať:
1. predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace
alebo
2. doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní:
1. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený podnikateľský účet o tom, že v roku 2015 a 2016 (ak sú informácie dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a ani do vystavenia potvrdenia:
a) účet uchádzača nebol v nepovolenom debete,
b) v prípade splácania úveru dodržiaval splátkový kalendár,
c) účet uchádzača nebol blokovaný exekúciou.
Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má vedený účet a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá vedený účet.
Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

Predkladané doklady musia byť predložené ako originál, alebo úradne overené kópie.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje vyžadované podmienky účasti za primerané k predmetu zákazky vzhľadom k výške predpokladanej hodnoty zákazky. Vyžadovanými podmienkami účasti sa verejný obstarávateľ potrebuje uistiť, že uchádzač má dobrú finančnú disciplínu a že nebude mať problémy s financovaním predmetu zákazky počas realizácie a zákazka sa bude realizovať plynule a v požadovanej lehote.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
§ 35 Systém manažérstva kvality
Zabezpečenie kvality preukáže uchádzač predložením certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.

Odôvodnenie primeranosti určenia podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Určenými podmienkami chce verejný obstarávateľ zabezpečiť, aby zákazku realizoval uchádzač, ktorý má dostatočné praktické skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, aby mal osoby s potrebným vzdelaním alebo praxou a aby bola zabezpečená kvalita riadenia a celej zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie predchádzajúcich 5 rokov k lehote na predkladanie ponúk, realizoval najmenej dve zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme minimálne 700 000,00 EUR bez DPH kumulatívne, z toho aspoň jedna musí byť vo výške minimálne 400 000,00 EUR bez DPH.
V prípade, ak bude cena uvedená v inej mene, pri prepočte inej meny na euro, bude použitý kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 10:00
Miesto: Obecný úrad Slovenská Ľupča, zasadačka.
V uvedenom dátume a čase sa budú otvárať časti ponúk, označené ako "Ostatné". Otváranie ponúk sa vykoná bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá", vykoná komisia podľa § 52 ods.3 ZVO.
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 18 000 eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

2. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, môže hospodársky subjekt- uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (JED) (§39 ZVO), pričom z uchádzačom predloženého JED musí byť jednoznačne zrejmé, že ku dňu predkladania ponúk, spĺňa podmienky účasti, stanovené verejným obstarávateľom a je schopný túto skutočnosť preukázať.

3.Súťažné podklady si môžu záujemcovia vyžiadať na kontaktnej e-mailovej adrese: precizia@precizia.sk na ktorú doručia oprávnenou osobou záujemcu podpísanú oskenovanú žiadosť alebo na poštovej adrese verejného obstarávateľa na ktorú doručia oprávnenou osobou záujemcu podpísanú žiadosť.
Žiadosť o súťažné podklady musí byť predložená v slovenskom jazyku. Žiadosť musí obsahovať obchodné meno záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, kontaktnú osobu, telefón a e-mailovú adresu, na ktorú sa majú súťažné podklady poslať(ak je iná, ako adresa z ktorej sa súťažné podklady vyžiadali), názov zákazky a číslo WYP, pod ktorým bola výzva zverejnená vo vestníku. Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté v elektronickej forme na e-mailovú adresu z ktorej boli vyžiadané alebo na inú, v žiadosti uvedenú adresu.
Súťažné podklady si môžu záujemcovia stiahnuť vo formáte pdf. z profilu verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4829).
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby o tom informovali kontaktnú osobu na kontaktnej e-mailovej na adrese precizia@precizia.sk Informácia má obsahovať obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania, telefonický a e-mailový kontakt záujemcu a dátum stiahnutia.

4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra sa v prípade zmluvných vzťahov viaže na moment pred uzavretím zmluvy.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.09.2017

Redakčné opravy

13355 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 189/2017
V oznámení 13292-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Slovenská Ľupča, Nám. SNP 13, 976 13 Slovenská Ľupča zverejnenom vo VVO č. 188/2017 zo dňa 25.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 12 Má byť: Trvanie v mesiacoch: 8

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité