Oznámenie 13313 - WYP

Obsah

13313 - WYP
Vestník č. 189/2017 - 26.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
IČO: 00309541
Bratislavská 5 , 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 34346682212
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://mestoholic.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4506
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4506
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VOLUMA s.r.o.
IČO: 45288976
Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, , 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
VOLUMA s.r.o.
IČO: 45288976
Cesta na SEnec 2/A, Shopping Palace , 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4506
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.hohlic.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia objektu koniareň – Holíčsky zámok
Referenčné číslo: VYZVaHOLIcKONIAREN072017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212314-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Kompletná rekonštrukcia všetkých miestností a priestorov objektu koniarne vrátane inštalácií, odvlhčenia objektu, statického zabezpečenia, terénnych úprav a ostatných prác podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer /zadania/.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 531 249,99 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212314-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Zámok Holíč, NKP Kaštieľ sareálom, pamiatkový objekt budova hospodárska II. (tzv. Koniareň) na ulici Zámocká pozemky parc.č.1419/5 vk.ú. Holíč.
II.2.4) Opis obstarávania
Súčasťou kompletnej rekonštrukcie je aj záchrana a reštaurovanie významných architektonických a výtvarných výzdob. Z dôvodu vysokej kvality výtvarnej výzdoby exteriéru a interiéru o ohľadom na hodnotné spracovanie slohových prvkov a detailov bude časť realizácie vykonávaná reštaurátorským spôsobom ( § 33 zákona NRSR č. 49/2002 a nasl.)
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 531 249,99 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 360
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Ministerstvo kultúry
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 10 000 eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú
uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev,
trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo
trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj výpis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3 Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie zmluvy spoločne. 2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný považuje za vhodný.

2.5. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojitosti s § 35 ZVO systém manažérstva kvality
§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva , ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti každej podmienky:
§34 ods. 1 písm. b) Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie skúsenosti uchádzačov realizovať špecifickú zákazku určenú pre rekonštrukciu stavby typu Národnej kultúrnej pamiatky.
§ 34 ods.1 písm. d) vo väzbe na § 35 verejný obstarávateľ musí mať záruku kvalitnej stavebnej spoločnosti, ktorá vykoná stavebné práce v požadovanej kvalite, bez prieťahov a v plánovnom termíne. Súčasne musí mať istotu, že pri realizácii stavebných prác budú striktne dodržané všetky bezpečnostné opatrenia v zmysle platnej legislatívy SR.
§ 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku z dôvodu zabezpečenia odbornej spôsobilosti osoby priamo zodpovednej za realizáciu stavebných prác na daný predmet zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie schopností a spôsobilosti uchádzačov realizovať špecifickú zákazku určenú pre rekonštrukciu stavby typu Národnej kultúrnej pamiatky , ktorej stavebné práce musia byť vykonávané v súlade so zákonom o obnove a ochrane kultúrnych pamiatok č. 49/2002 vznení neskorších predpisov a podliehajú dohľadu a kontrole Krajského pamiatkového úradu vTrnave (rozhodnutie tvorí súčasť Súťažných podkladov). Súčasťou predmetu zákazky sú aj špecifické reštaurátorské práce, ktoré musia byť zrealizované odborne spôsobilou osobou podľa osobitného predpisu. Zuvedených dôvodov je potrebné, aby uchádzač preukázal údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb s odbornou spôsobilosťou reštaurátor, ktorou bude uchádzač disponovať aktorou zabezpečí plynulú abezproblémovú realizáciu stavebných prác ako aj nevhynutný dohľad.
§ 34 ods. 1 písm. l) verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač bude nakladať s odpadmi v zmysle právnych predpisov v SR, resp. v EÚ a správať sa šetrne k životnému prostrediu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 2013, 2014, 2015, 2016 a 2017), v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH , miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,( napr. rekonštrukcia, obnova, prestavba národných kultúrnych pamiatok) v hodnote min. 300 000 eur bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 300 000. eur bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných prác na objekte národnej kultúrnej pamiatky, zapísanej v Registri nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok, vedenom Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, zriadeným podľa zákona č. 49/2002 Z. z. oochrane pamiatkového fondu, alebo inom rovnocennom zozname nehnuteľných národných kultúrnych pamiatok v inej členskej krajine EÚ, resp. inom ekvivalentnom doklade preukazujúcom, že ide onehnuteľnú národnú kultúrnu pamiatku, ktorej pamiatková ochrana a zápis do príslušného národného zoznamu musí vyplývať zo zákona, t. j. stavebné práce týkajúce sa komplexnej obnovy pod dohľadom reštaurátora.
V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí.
§ 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 uchádzač predloží platné úradne osvedčené certifikáty ISO 9001 a OHSAS 18001 alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky.V prípade, ak ich má uchádzač verejne dostupné, uvedie informáciu, kde si ich verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikáty nepredkladá v ponuke.
§ 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží originál podpísaný profesionálny životopis stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI) s prílohou - platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie so zameraním na pozemné stavby, v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžnieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušný stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie v ktorom uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu.
Pokračovanie v časti VI.3 Doplňujúce informácie, pretože v tejto časti nie je možné zadať viac znakov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Zhotoviteľ sa zmluvne zaväziaže strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnením stavby počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom finančných prostriedkov a objednávateľom (konečným prijímateľom dotácie) a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť".
2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vykonať zákazku po častiach, v závislosti na získaných finančných prostriedkoch. Zmluva o dielo bude platná a účinná 60 mesiacov.
3. Zhotoviteľ súhlasí s povinnosťou poskytnúť objednávateľovi primeranú výkonovú zábezpeku vo výške 10% z ceny diela. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Prvú časť zákazky zrealizuje úspešný uchádzač v predpokladanej hodnote 552 835,95 eur bez DPH v plánovanom termíne 360 kalendárnych dní. Zmluvu o dielo bude verejný obstarávateľ uzatvárať s úspešným uchádzačom na prvú časť zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.10.2017 12:00
Miesto: VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava
Kancelária č. 2 na 1.poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Na
otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a
originálom, alebo úradne osvedčeným splnomocnením uchádzača. Otváranie časti ponúk označenych ako časť "Ostatné" je neverejné, bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pokračovanie z časti III.1.3) Minimálna požadovaná úraoveň štandardov:
Uchádzač ďalej predkladá doklady oprávnených osôb, autorizovaní reštaurátori v špecializáciach: Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky amuriva vinteriéroch aexteriéroch historickej architektúry; Reštaurovanie drevených polychrómovaných sôch, drevených oltárnych architektúr a drevených architektonických článkov v nadväznosti na historickú architektúru; Reštaurovanie kamenných polychrómovaných sôch, kamenných architektonických článkov, muriva a nadväzujúcich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry; Reštaurovanie kovových plastík a kovových prvkov v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry. Uchádzač preukáže osvedčením podľa zákona NR SR č. 200/1994 Z.z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov vznení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením úradne overenej kópie osvedčenia. Oprávnené osoby musia byť členovia komory reštaurátorov, musia preukázať a predložiť úradne osvedčenú kópiu dokladu o tejto skutočnosti a musia vyhlásiť uchádzačovi, že mu budú k dispozícii na plnenie zmluvy. V tejto časti verejný obstarávateľ žiada uchádzačov striktne dodržať odborné vyjadrenie Krajského pamiatkového úradu Trnava KPTT-2017/10185- 3/27098/ZEL zo dňa 10.04.2017, ktoré tvorí súčasť súťažných podkladov. Uchádzač predloží reštaurátorom originál podpísané čestné vyhlásenie.
§ 34 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží v ponuke čestné vyhlásenie v ktorom uvedie podiel subdodávateľov s uvedením názvu, miesta a sídla podnikania. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnymi kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží platené úradne osvedčené certifikáty ISO 14001, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky,
V prípade, ak ich má uchádzač verejne dostupné, uvedie informáciu, kde si ich verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikáty nepredkladá v ponuke.
Doplňujúce informácie:
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4506, v prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 4. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovnych dní.
5. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona
Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovenéverejnym obstarávateľom. Verejny obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradenych JED-om. Verejný obstarávateľ umožňuje na preukázanie splnenia podmienok účasti predložiť globálny ukazovateľ.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.09.2017

Redakčné opravy

13611 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 193/2017
V oznámení 13313-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 189/2017 zo dňa 26.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.10.2017 11:00 Má byť: 20.10.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.10.2017 12:00 Má byť: 20.10.2017 12:00
14800 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 208/2017
V oznámení 13313-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Holíč, Bratislavská 5, 908 51 Holíč zverejnenom vo VVO č. 189/2017 zo dňa 26.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.10.2017 11:00 Má byť: 31.10.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.10.2017 12:00 Má byť: 31.10.2017 15:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité