Oznámenie 13449 - MSS

Obsah

13449 - MSS
Vestník č. 191/2017 - 28.09.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žiar nad Hronom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321125
Š. Moysesa 46, 96519 Žiar nad Hronom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Klacek
Telefón: +421 456787136
Fax: +421 45456787155
Email: martina.klacek@ziar.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://josephine.proebiz.com
Hlavná adresa(URL): https://josephine.proebiz.com
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Poistenie 2018-2020
Referenčné číslo: 3858/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
66000000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Poistenie hnuteľného a nehnuteľného majetku
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66515000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
1. Mesto Žiar nad Hronom, Š. Moysesa 46, 965 19 Žiar nad Hronom
2. CZO Skládka Horné Opatovce
3. CZO Priemyselná 100, 965 01 Žiar nad Hronom
II.2.4) Opis obstarávania:
Poistenie majetku proti živelným rizikám, odcudzeniu, poistenie skla, poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu, poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu, poistenie motorových vozidiel pre prípad havárie, živelnej udalosti, odcudzeniu a vandalizmu, povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla , havarijné poistenie špeciálnych motorových vozidiel vrátane lomu stroja a Poistenie majetku, poistenia strojov a strojových zariadení, prerušenia prevádzky projektu Centrum zhodnocovania odpadov CZO
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 220 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie použitia podmienky účasti: podmienka účasti osobného postavenia je zo zákona o verejnom obstarávaní povinná.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Uchádzač musí mať oprávnenie na vykonávanie činnosti v oblasti poisťovníctva podľa zákona č. 39/2015 Z.z. o poisťovníctve.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.10.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.10.2017 14:00
Miesto: Š. Moysesa 46, 965 19 Žiar nad Hronom, zasadačka 1. poschodie, č. d. 13
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ použije postup jednoobálkovej reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 a § 49 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia s verejným obstarávateľom bude prebiehať výlučne prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, s výnimkou podaní podľa § 170 zákona o verejnom obstarávaní. Odporúčame všetkým záujemcom, aby sa čo najskôr zaregistrovali v systéme JOSEPHINE, podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. UPOZORNENIE: ponuky sa budú predkladať výhradne elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Ponuky budú vyhodnocované na základe stanovených kritérií v týchto súťažných podkladoch a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Do konečnej ceny zákazky, teda ceny, ktorá bude zmluvnou cenou, sú započítané všetky doteraz vynaložené výdavky a v budúcnosti vynaložené výdavky úspešného uchádzača, súvisiace s plnením predmetu tejto zákazky. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Celková cena za predmet zákazky musí byť konečná, pričom DPH sa podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty neuplatňuje. V prípade, ak ponuka bude obsahovať inú sadzbu DPH, aká je používaná na území SR, komisia odpočíta ním udanú hodnotu DPH od celkovej ceny a pripočíta k nim platnú sadzbu DPH používanú na území SR. Takýto úkon sa nepovažuje za zmenu ponuky. V prípade identifikovania rôzneho návrhu na plnenie v ponuke uchádzača (napr. iný návrh v zmluve a iný návrh vo formulári v systéme JOSEPHIN) bude komisia postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2016. Komisia na vyhodnotenie ponúk hodnotí ponuky podľa týchto súťažných podkladov a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky:
V prípade, ak komisia zistí po úvodnom vyhodnotení ponúk, že viacerí uchádzači predložili zhodný celkový návrh na plnenie, ktorý bude na predbežnom 1. mieste, komisia vyhodnotí ako víťazný návrh
ten, ktorý bude mať nižšiu výšku poistenia majetku mesta Žiar nad Hronom v podčasti obsahujúcej Poistenie majetku. V prípade zhody hodnoty aj tejto položky bude rozhodovať nižšia cena za poistenia majetku mesta Žiar nad Hronom v podčasti obsahujúcej Poistenie zodpovednosti za škodu. Ak nastane zhoda aj po uplatnení tohto rozdeľovacieho kritériá, bude rozhodovať nižšia cena za poistenia majetku mesta Žiar nad Hronom v podčasti obsahujúcej Poistenie motorových vozidiel - Havarijné poistenie. V prípade ak dôjde v dôsledku zhody na druhom alebo treťom mieste k potrebe použitia rozhodovacích kritérií, komisia použije pre určenie poradia uchádzačov - rovnaké rozhodovacie kritériá ako pri určení víťazného uchádzača.
Maximálna akceptovaná celková cena za predmet zákazky je predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá presahuje ním stanovenú maximálnu celkovú cenu za predmet zákazky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité