Oznámenie 13439 - WYP

Obsah

13439 - WYP
Vestník č. 191/2017 - 28.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Turčianske Jaseno
IČO: 00316679
Turčianske Jaseno 24 , 03802 Turčianske Jaseno

Slovensko
Kontaktná osoba: Rastislav Jesenský
Telefón: +421 434262191 / 917403113
Fax: +421 434262191
Email: obecjaseno@gaya.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.turcianskejaseno.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Materská škola Turčianske Jaseno, zníženie energetickej náročnosti stavby
Referenčné číslo: 638/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie zhotoviteľa a uzatvorenie Zmluvy o dielo na realizáciu stavebných prác v rámci projektu Zníženie energetickej náročnosti budov a to existujúceho objektu materskej školy, súpisné číslo č.71, parcela č. 50/2 v Turčianskom Jasene. Navrhovanou rekonštrukciou existujúcej budovy materskej školy sa výrazne zvýši kvalita pôvodného stavebného diela.
Dodatočnou realizáciou sa zlepší komfort užívania a prevádzky stavby. Rozsah prác je zameraný na zateplenie obvodového plášťa a strechy jestvujúceho objektu, stavebné úpravy vyplývajúce z výsledkov teplotechniky, výmenu stavebne a teplotechnicky nevyhovujúcich otvorových konštrukcií materskej školy, nového systému vykurovania výmenu rozvodov vykurovania a zdroja tepla, prípravu TUV a vnútornej elektroinštalácie, montáže fotovoltaických panelov, úpravu podlahových plôch a pod., podľa vypracovanej projektovej dokumentácie, výkazu výmer a zmluvných dojednaní (Príloha č.1 k Zmluve o dielo).
Zhotoviteľ vypracuje časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo ( Príloha č. 2 k Zmluve o dielo). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 212 205,92 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45261000-4
45262000-1
45300000-0
45310000-3
45311000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Materská škola Turčianske Jaseno, Turčianske Jaseno súp. číslo 71, 038 02 Dražkovce katastrálne územie obce Turčianske Jaseno
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúceho objektu materskej školy v Turčianske Jasene na základe vypracovanej projektovej dokumentácie zhotovenej projektantkou Ing. Zuzanou Šimúnovou, so sídlom Thurzova 16, 036 01 Martin. Stavebné práce sú zamerané na zníženie energetickej náročnosti budovy v rozsahu najmä zateplenia obvodového plášťa a strechy jestvujúceho objektu, výmeny okien, zasklených stien, dverí a parapetov, výmeny a opravy klampiarskych výrobkov, výmeny vykurovacích telies a kotlov, inštalácie fotovoltaiky, termoregulačných ventilov na vykurovacích telesách a hydraulického vyváženia vykurovacej sústavy, výmeny svetelných zdrojov a rozvodov elektrického vedenia, úpravu podlahových plôch a pod., podľa vypracovanej projektovej dokumentácie, výkazu výmer a zmluvných dojednaní.
Podkladom pre spracovanie ponukovej ceny diela je poskytnutý Výkaz výmer s jednotlivými objemovými množstvami a je k dispozícií v elektronickej podobe na CD nosiči časti B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov. Navrhovanou obnovou objektu je zámer vytvoriť vyhovujúce prevádzkové a technické podmienky pre užívanie objektu čo do účelu, ale hlavne plnohodnotnú budovu z hľadiska energetických úspor. Dodatočnou realizáciou sa zlepší komfort užívania a prevádzky stavby. Projekt dodatočného zateplenia rieši odstránenie nedostatkov a zlepšenie klímy interiéru. Zlepšia sa teplotechnické vlastnosti konštrukcií, ktoré ovplyvňovali pohodu prevádzky materskej školy. Použité sú platné normy STN. Zateplením dôjde ku zníženiu spotreby vykurovacej energie. Použitá technológia musí mať osvedčenie a v prípade zmeny technológie oproti projektu je potrebný súhlas projektanta. Realizácia bude prebiehať počas užívania objektu, pri určitých stavebných prácach (zateplenie stropu, obvodovej steny). Ostatné práce budú realizované pri prerušení prevádzky materskej školy.
Podrobný technický popis realizovaného predmetu diela vrátane pripojení jednotlivých inžinierskych sietí je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov procesu verejného obstarávania v nadväznosti na vypracovaný výkaz - výmer.
V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov vo výkaze výmer obchodným názvom verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom ekvivalentný.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 212 205,92 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 , resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu.
1.2Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.3Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienok účasti podľa § 32 môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona,
Ostatné podmienky účasti sú uvedené v SP
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa jeho finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov:
2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. a) kladné vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/zahraničných bánk, v ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží požadované vyjadrenie od každej banky, v ktorej má otvorený účet a záväzky. Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky môže byť i prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru v období realizácie zmluvného vzťahu (3 mesiacov).
Vo vyjadrení musí byť uvedené:
a)že zostatok na účte uchádzača nebol po určený čas v nepovolenom debete,
b)v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c)uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
Okrem vyjadrenia banky(bánk), predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky okrem tej/tých, od ktorej/ktorých vyjadrenie/vyjadrenia predložil.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno požadovať o uchádzačov alebo záujemcov vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru záujemcovi. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky a spôsobu financovania predmetu zákazky.
2.2 Podľa § 33 ods. 2 uchádzač na preukázanie ekonomického a finančného postavenia môže využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné a ekonomické postavenie inej osoby bez ohľadu na ich právnu formu. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej finančné a ekonomické postavenie mieni preukázať, že táto osoba poskytne svoje zdroje počas celého trvania zmluvného vzťahu.

2.3 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

2.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Ostatné podmienky ekonomického a finančného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K 2.2 Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

K 2.4 Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené formulárom JED predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Formulár JED v editovanej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úrad pre verejné obstarávanie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1 Podľa § 34 ods.1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúci ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého charakteru a obdobného rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval zákazku aj pre iný subjekt, t. j. sleduje, preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.
3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho v znení neskorších predpisov. Uchádzač ďalej predloží vyhlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zabezpečenie zodpovednosti a odbornej spôsobilosti pri realizácii stavebných prác predmetu zákazky, je potrebné vyžadovať od uchádzača preukázanie skutočnosti, že realizácia stavby bude vykonávaná pri odbornom dohľade stavbyvedúceho, ktorý má s rovnakým alebo porovnateľným typom stavieb dostatočné osobné a odborné skúsenosti.
3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. l) uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží v ponuke dokument, v ktorom uvedie podiel subdodávateľov ( vyplnená Príloha č. 9 Súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
3.4 Podľa § 34, ods. 1, písm. d) v nadväznosti na § 35 - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 18001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite a zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácií požadovaného predmetu zákazky.
3.5 Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem environmentálneho manažérstva.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v požadovanej kvalite.
3.6 Podľa § 34 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
3.7 Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje skupina spoločne.
3.8 Splnenie podmienok účasti podľa § 34, § 35, § 36 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona.

Ostatné podmienky podľa § 34 sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K 3.1 Podmienkou účasti je predloženie zoznamu minimálne 3 zákaziek na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ako je predmet zákazky od vyhlásenia verejného obstarávania za predchádzajúcich päť rokov (2013, 2014, 2015, 2016 a 2017) s celkovými rozpočtovými nákladmi vo výške 500 000,00 Eur s DPH za predchádzajúcich päť rokov (vyplnená Príloha č.10 Súťažných podkladov).
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú práce na realizáciu výstavby objektov pozemných stavieb, uskutočnenie stavebných prác občianskej vybavenosti alebo uskutočnenie stavieb bytových a nebytových budov. Stavba na účely tohto zákona je výsledok stavebných prác ako celku, ktorý spĺňa ekonomickú funkciu alebo technickú funkciu a uskutočnenie stavby zodpovedá požiadavkám verejného obstarávateľa.
K 3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) - doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii s originálom odtlačku pečiatky a s originálom podpisu odborne spôsobilej osoby (stavbyvedúci), alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť pre minimálne jedného stavbyvedúceho, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác (pozemné stavby) a plnenie zmluvy.
K 3.4 Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Pre zaručenie dostatočnej kvality, ktoré sú pre výstupy a cieľ projektu definované, sú stanovené konkrétne požiadavky:
-spracovanie diela plne v súlade s požiadavkami objednávateľa, aby nenastali odchýlky od povahy a cieľov projektu,
-pre dodržanie záväzných termínov dodávok, ktoré sú nevyhnutnou podmienkou pre splnenie podmienok oprávnenosti výdavkov vyplývajúcich zo Zmluvy o NFP a súvisia s plnením ďalších projektových aktivít,
-zabezpečenie hladkého a bezproblémového plnenia Zmluvy o dielo (nemôže dôjsť k ďalším odkladom jej realizácie),
K 3.6 Podľa § 34 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou,ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
K 3.7 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
K 3.8 Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené formulárom JED predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Formulár JED v editovanej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úrad pre verejné obstarávanie.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov a záujemcov záväzné.
Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom právo Prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Prijímateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania stavebných prác alebo iných postupov.
Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým dodávateľom povinnosť Dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na uvedený predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom aukčného systému Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je cetifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. uchádzači budú ektronicky vyzvaní na predloženie nových cien do elektronickej aukcie.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.10.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.10.2017 15:00
Miesto: Otváranie časti ponúk "Ostatné" sa uskutoční dňa 26.10.2017 o 15,00 hod. miestneho času na adrese:
Mesto Martin, Námestie S. H. Vajanského 1, 036 49, Martin, kancelária č. 429, 4. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyhodnocovanie časti ponúk OSTATNÉ a KRITÉRIA komisiou je neverejné, koná sa bez účasti uchádzačov a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neodosiela. Po vyhodnotení predložených dokladov a dokumentov, budú uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti, elektronicky vyzvaní na predloženie nových cien prostredníctvom elektronickej aukcie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť
zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
2. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným
informáciám potrebných na vypracovanie ponuky, a to v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO
(www.uvo.gov.sk) počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle. Zároveň verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania oznámili verejnému obstarávateľovi emailovou komunikáciou, a to z dôvodu vytvorenia komunikačnej linky za účelom poskytnutia informácie o zverejnení vysvetlenia, iných informácií resp. informácií k priebehu elektronickej aukcie a pod. s uvedením údajov: Obchodný názov, kontaktná osoba a kontaktná telefonická a emailová adresa.
3. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je stanovená do 26.10. 2017 do 14,00 hod. miestneho času. Súťažné podklady možno získať v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 13,00 hod. na adrese verejného obstarávateľa uvedenej v bode 1. a osobne si môžu uchádzači súťažné podklady vyzdvihnúť na Obecnom úrade Turčianske Jaseno v termíne od 29.9.2017 do 26.10.2017 do 14,00 hod. miestneho času.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby si požiadali o poskytnutie súťažných podkladov z dôvodu, aby im verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky v tejto podlimitnej zákazke.
4. Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania poskytovateľom finančných prostriedkov, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie.
V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania podlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 súťažných podkladov.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Zmluvu o dielo v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade:
ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy - úspešný uchádzač, odstúpi od
svojej ponuky ( odmietne podpísať zmluvu),
resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e-aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny, resp. s ktorou uzavrie zmluvu o dielo a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk.
Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote
viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali.
7. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému mesta Martin, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní.
8. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po
vyhodnotení ponúk, označených ako Kritéria.
9. Predmetné verejné obstarávanie je : d) žiadne z uvedených.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
26.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité