Oznámenie 13486 - WYT

Obsah

13486 - WYT
Vestník č. 191/2017 - 28.09.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Humansoft s. r. o.
IČO: 44509847
Pri starej prachárni 9, 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Cimrák
Telefón: +421 907530150
Email: danicimr@casqua.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.cassiopeius.com
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/19539/zakazky/410785/dokumenty
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Pravnicka osoba v ramci §8 Zakona o VO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Navrh a vyvoj IT softverovych (aj mobilnych-) produktov a online sluzieb.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie kancelarskeho nabytku a PC elektroniky spolu so specializovanymi technologickymi zariadeniami pre vyvoj nasho noveho vysokoinovativneho projektu.
II.1.2) Hlavný kód CPV
30213100-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Obstaravame kancelarsky- nabytok a PC elektroniky a niektore specializovane technologicke vybavenia pre vyvoj nasho noveho vysoko inovativneho projektu. Ide vsak zbezne o vytvorenie kancelarskeho prostredia pre novych zamestnancov, prevazne programatorov a IT technikov a ciastocne aj prototypoveho vyrobneho prostredia pre hardverove produkty (v ramci miestnosti pri kancelarii na to vyhradenej - nie priemyselna hala). Nasimi koncovymi uzivatelmi by mali byt bezni konzumenti tovarov a sluzieb - jedna sa predovsetkym o (online-) sluzby, urcity PC hardver ci ciastocne skladane ine priemyselne vyrobky. Okrem ineho budeme mat aj vlasnu podpornu reklamnu cinnost, ktoru tiez chceme kapacitne spojit s konecnou ponukou nasho buduceho portfolia produktov a sluzieb. `pozn.: Blizsia špecifikácia je v súťažných podkladoch (prilohach), nie je vsak uplne detailna, nakolko sa jedna o nase strazene knowhow projektu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 412 300,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31210000-1
30232100-5
42997300-4
42660000-0
30213100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
sidlo nasej firmy - Pri starej prachárni 9, Bratislava; resp. Technologicky inkubator STU - Pionierska 15 Bratislava `pozn.: tu si chceme prejanat priestory na vacsiu prevadzku
II.2.4) Opis obstarávania
1. Modulovatelny kancelarsky nabytok v podobe samostatne stojacich jednotiek - 4ks ~obsahujucich: pracovny- stol, kreslo, doplnkovu uzamykatelnu skrinku s jednym suflikom nad nou (vedla noh), sklenenu podlozku pod monitor, modulovatelne a4 preglejkove zakladace, sklenenu dvojpolicu nad stolom, pracovnu lampu s kovovym uchytenim na stole, 4x elektricke dvojzasuvky na 220v na drevenej liste za monitorom `pozn.: *vsetko musi byt rozmerovo a vyskovo podla specifikacie a prisposobene dobrej ergonomii na pracu (nie ako teraz predavany masovy spotrebny nabytok)
2. Vykonne pracovne laptopy (s extra monitorom a prislusenstvom a OS Win) - 4ks
3. Vysokokapacitna sietova LED tlaciaren - 1ks
4. 3D tlaciaren na vyvoj prototypov produktov + zasoba spotr. materialu - 1ks
5. Programovatelny univerzalny polopriemyselny robot (s roznymi nastavcami) - 1suprava
6. Produkcne zariadenie na vyrobu PCB plosnych spojov, resp. sustava viac strojov (studiovych rozmerov) - 1celok
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 412 300,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Na zaklade napr. toho, ak sa do VO neprihlasi dostatocny pocet uchadzacov a nebude z coho obstaravany tovar vyberat.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Áno
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2017/4.1.1-07
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude ciastocne financovaný z europskych penazi operačného programu Výskum a inovácie (s predosle uvedenej vyzvy) a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

`pozn.: Vsetky predosle uvedene podmienky platia pre vsetky uvedene logicke celky obstaravanych tovarov, teda nezavisle na celkovej dodavke a nepodmienene voci odstatnym uvedenym polozkam logickych celkov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Kazdy uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní SR. Ich splnenie preukáže podľa ods. 2, 4 a/alebo 5 tohto § a to predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v podla ustanoveni tohto zákona.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom môže uchádzač predbežne nahradiť vyplnením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 Zákona o verejnom obstarávaní SR.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade využitia § 39 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstar-ávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V ramci preukazania schopnosti naplnit celu dodavku vcas a tiez v ramci poskytovania naslednej zaruky ci dodatocneho servisu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Staci predlozit overene danove priznanie spolocnosti uchadzaca za posledne uctovne obdobie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti predložením nasledovných dokladov:
~§ 34
ods.1 písm.a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt uskutočnenia stavebných prác; dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
ods.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že v uvedenom období zrealizoval dodávky tovaru s rovnakým alebo podobným predmetom zákazky s cenou minimálne vo výške predpokladanej hodnoty, tej časti zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukazuje pre každú časť zákazky samostatne, a to aj v prípade, že predkladá ponuku na všetky časti predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: na preukázanie schopnosti riadne plniť predmetnú zmluvu v požadovanej lehote, kvalite a rozsahu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zmluvné a ostatné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.12.2017 23:59
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.03.2018 23:59
Miesto: Otváranie ponúk bude prebiehat v sidle spolocnosti obstaravatela.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v zmysle Zákona o verenom obstarávaní SR neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na jeden logicky celok (ale moze pokryt vsetky celky ak vie dany tovar dodat). Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Vsetky dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
d) Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v predmetnom verejnom obstarávaní je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do tohto verejného obstarávania a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v predmetnom verejnom obstarávaní sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile osoby podľa §8.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
h) Všade, kde je uvedené 'verejný obstarávateľ' sa má na mysli osoba podľa §8 Zakona o verejnom obstraravani SR.
i) Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré budú zverejnené na Profile osoby podľa § 8 a vo verejných podkladoch na portáli EVO
j) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nebolo identifikované ako zelené verejné obstarávanie, ani ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Požadovaný predmet zákazky pre obidve časti má inovatívny charakter.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.09.2017

Redakčné opravy

60 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 1/2018
V oznámení 13486-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Humansoft s. r. o., Pri starej prachárni 9, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 191/2017 zo dňa 28.09.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2017 00:00 Má byť: 31.05.2018 00:00

Profil Obstarávateľa


Dôležité