Oznámenie 13595 - MST

Obsah

13595 - MST
Vestník č. 193/2017 - 02.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00738298
Veľký Dvor 12 , 93701 Želiezovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Marko Stanko
Telefón: +421 367711170
Fax: +421 367711148
Email: ustavzel@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://http://www.zvjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup pohonných hmôt na palivové karty
Referenčné číslo: ÚVTOS-ost-5/36-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
09134100-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie pohonných hmôt bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228
(ďalej len benzín) a motorová nafta podľa normy STN EN 590 (ďalej len nafta).
2. Dodávanie predmetu zákazky bude na princípe akceptácie platobnej karty ako prostriedku bezhotovostnej úhrady vo
výdajných miestach uchádzača.
3. Verejný obstarávateľ požaduje vystavenie platobných kariet na čerpanie pohonných hmôt v minimálnom počte: 38 ks.
4. Verejný obstarávateľ stanovil predpokladanú spotrebu pohonných hmôt počas trvania štvorročnej zmluvy v celkovom
objeme 416 000 litrov.
-Benzín v predpokladanej spotrebe 28 000 litrov /7 000 litrov ročne/
-Nafta v predpokladanej spotrebe 388 000 litrov /97 000 litrov ročne/
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 363 830,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
09132100-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Okruh 10 km od sídla verejného obstarávateľa, mesto Rimavská Sobota, Čerpacie stanice na Slovensku
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie pohonných hmôt bezolovnatý automobilový benzín podľa normy STN EN 228
(ďalej len benzín) a motorová nafta podľa normy STN EN 590 (ďalej len nafta).
2. Dodávanie predmetu zákazky bude na princípe akceptácie platobnej karty ako prostriedku bezhotovostnej úhrady vo
výdajných miestach uchádzača.
3. Verejný obstarávateľ požaduje vystavenie platobných kariet na čerpanie pohonných hmôt v minimálnom počte: 38 ks.
4. Verejný obstarávateľ stanovil predpokladanú spotrebu pohonných hmôt počas trvania štvorročnej zmluvy v celkovom
objeme 416 000 litrov.
-Benzín v predpokladanej spotrebe 28 000 litrov /7 000 litrov ročne/
-Nafta v predpokladanej spotrebe 388 000 litrov /97 000 litrov ročne/
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 363 830,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: Verejná súťaž v roku 2021
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
týkajúce sa osobného postavenia: Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý
aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady
sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok
účasti v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a následne kompletných podmienok účasti v súťažných
podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím
by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.11.2017 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.11.2017 11:00
Miesto: Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce, Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné, vykoná komisia dňa 07.11.2017 o 11:00 hod. na adrese sídla verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: v roku 2021
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom
profile na stránke www.uvo.gov.sk. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie, predloženú zo strany uchádzača v
stanovenej lehote bude poskytnutá najneskôr do troch dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie na svojom profile na
stránke www.uvo.gov, zároveň prostredníctvom emailu budú na túto skutočnosť upovedomení všetci známi uchádzači.
Informácie týkajúce sa vysvetľovania podmienok zadania nadlimitnej zákazky uverejní v oznámení a súťažných
podkladoch, vyjadrenie k prípadným žiadostiam o nápravu, zmeny termínov z dôvodu revíznych postupov a ostatné
informácie, ktoré môžu byť zverejnené v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, bude verejný obstarávateľ uverejňovať
vo svojom profile na stránke www.uvo.gov. Po takomto zverejnení verejný obstarávateľ považuje informáciu za
doručenú všetkým uchádzačom.

2. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetľovanie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na
3/4 preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým uchádzačom, ktorí sú známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie uchádzač požiada dostatočne vopred.

3.V prípade potreby vysvetliť informácie uvedené v oznámení o vysvetlení verejného obstarávania, v súťažných
podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže ktorýkoľvek zo záujemcov/uchádzačov požiadať o ich
vysvetlenie u zodpovednej osoby na adrese: www.ustavzel.sk.
Osoba zodpovedná za vysvetľovanie: Mgr. Marko Stanko, tel.: +421 362832803, e-mail: marko.stanko@zvjs.sk, a Mgr.
Monika Vargová, tel.: +421 362832803, e-mail: monika.vargova1@zvjs.sk.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.09.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité