Oznámenie 13732 - MST

Obsah

13732 - MST
Vestník č. 195/2017 - 04.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Radka Poláková
Telefón: +421 257278315
Email: radka.polakova@reserves.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2392
Hlavná adresa(URL): http://www.reserves.gov.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2392
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Zabezpečenie spravovania štátnych hmotných rezerv.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obuv
II.1.2) Hlavný kód CPV
18800000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup a dodanie obuvi resp. doplnenie pohotovostných zásob Správy štátnych hmotných rezerv SR (ďalej len "SŠHR SR") v rámci skupiny pohotovostných zásob V. Odev a obuv pre zabezpečenie základných životných potrieb obyvateľstva postihnutého krízovou situáciou, mimoriadnou udalosťou alebo III. stupňom povodňovej aktivity v náročnom teréne, za sťažených klimatických podmienok.
Súčasťou predmetu zákazky je aj ochraňovanie pohotovostných zásob v zmysle zákona č. 372/2012 Z. z. o štátnych hmotných rezervách a o doplnení zákona č. 25/2007 Z. z. o elektronickom výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, tiež v súlade s vnútornými predpismi a usmerneniami vydanými verejným obstarávateľom pre oblasť hospodárenia s pohotovostnými zásobami.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 833 333,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18832000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK03
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevzatie a skladovanie v závode SŠHR SR Ľupčianka, so sídlom na adrese Príboj 564, 976 13 Slovenská Ľupča.
II.2.4) Opis obstarávania:
Nákup a dodanie obuvi resp. doplnenie pohotovostných zásob Správy štátnych hmotných rezerv SR (ďalej len "SŠHR SR") v rámci skupiny pohotovostných zásob V. Odev a obuv pre zabezpečenie základných životných potrieb obyvateľstva postihnutého krízovou situáciou, mimoriadnou udalosťou alebo III. stupňom povodňovej aktivity v náročnom teréne, za sťažených klimatických podmienok.
Súčasťou predmetu zákazky je aj ochraňovanie pohotovostných zásob v zmysle zákona 372/2012 Z. z. o štátnych hmotných rezervách a o doplnení zákona č. 25/2007 Z. z. o elektronickom výbere mýta za užívanie vymedzených úsekov pozemných komunikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, tiež v súlade s vnútornými predpismi a usmerneniami vydanými verejným obstarávateľom pre oblasť hospodárenia s pohotovostnými zásobami.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 833 333,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v časti C. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedení v ustanovení § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ich splnenie preukáže predložením dokladov postupom uvedeným v časti C. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) a h) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v časti C. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienkou verejného obstarávateľa je uzatvorenie rámcovej dohody a zároveň uzatvorenie zmluvy o ochraňovaní pohotovostných zásob.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.11.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.11.2017 11:00
Miesto: Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava.
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým známym uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Aj v prípade zastupovania sa preukáže preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie bude realizované verejnou súťažou v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ponuka sa v súlade s § 49 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nebude predkladať v dvoch častiach Ostatné a Kritérií, vykoná sa jednokolové otváranie ponúk.
2. Súťažné podklady (príp.vysvetlenia a všetky potrebné dokumenty) sú dostupné v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2392). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Na základe žiadosti záujemcu zaslanú elektronicky, na e-mail uvedený v oddieli I.1.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, verejný obstarávateľ poskytne v elektronickej podobe formuláre, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov, v editovateľnej podobe.
3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo kombináciou uvedených spôsobov, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.
4. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. Trvanie rámcovej dohody: 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo vyčerpania jej finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
6. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zabezpečenia kvality pri plnení predmetu zákazky v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov v časti A. Pokyny pre uchádzačov.
7. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie kvality systémom environmentálneho manažérstva v zmysle § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A. Pokyny pre uchádzačov.
8. Verejný obstarávateľ vyhlasuje túto zákazku ako zelené verejné obstarávanie.
9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
10. Lehota na zasielanie žiadosti o vysvetlenie: do 24.10.2017 do 14.00 h. (bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A. Pokyny pre uchádzačov)
11. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch v časti A. Pokyny pre uchádzačov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2017

Redakčné opravy

14050 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 200/2017
V oznámení 13732-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky, Pražská 29, 812 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 195/2017 zo dňa 04.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) a h) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v časti C. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. Má byť: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a), h) a m) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v časti C. súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité