Oznámenie 13632 - WYS

Obsah

13632 - WYS
Vestník č. 194/2017 - 03.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Divadelný ústav
IČO: 00164691
Jakubovo nám. 12, 81357 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Diana Selecká
Telefón: +421 911183076
Email: du@theatre.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.theatre.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Tlač knižných publikácií, propagačných materiálov a časopisu kod
II.1.2) Hlavný kód CPV
79810000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je tlač tlačovín, a to : 1.Tlač knižných publikácií, 2.Tlač propagačných materiálov , 3.Tlač časopisu kod
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 85 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
79820000-8
79821000-5
79823000-9
79821100-6
79971000-1
79970000-4
79971200-3
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FG11-2 - Na vedecké účely
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FA01-6 - Na účely vzdelávania
79920000-9
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Divadelný ústav, Jakubovo námestie 12, 813 57 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je tlač tlačovín, a to :
1.Tlač knižných publikácií, ktorá zahrňuje: tlač knižných publikácií, knihárske spracovanie (väzba V2, V2 + 2 cvoky, V2 PUR, V4, V8, otvorená väzba, väzba knižočky v DVD - bookletu), bigovanie, výsek, ražbu, balenie, expedíciu na miesto určenia
2.Tlač propagačných materiálov zahrňuje: tlač, bez väzby, resp. väzba - V2 lepená, bigovanie, skladanie, balenie, expedíciu na miesto určenia
3.Tlač časopisu kod zahrňuje: tlač časopisu, väzba V2, knihárske spracovanie, balenie, expedíciu na miesto určenia
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 85 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zák. č. 343/2015 Z.z. Splnenie podmienky osobného postavenia uchádzač musí preukázať:
- dokladmi uvedenými v § 32 ods.2 ( doklady musia byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky okrem dokladu o oprávnení poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky) alebo
- zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo
- jednotným európskym dokumentom, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov požadovaných podľa § 32 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Verejný obstarávateľ je oprávnený podľa § 152 ods. 5 od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je registrovaný v zozname hospodárskych subjektov.
Podrobnejšie rozvedené v súťažných podkladoch.
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti podľa §§ 32, 33 a 34, predložené uchádzačom, musia byť originály alebo ich úradne overené kópie pokiaľ nie je určené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou okrem dokladov predložených v českom jazyku.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Vyjadrenie banky, resp. bánk (ak má uchádzač zriadené účty vo viacerých bankách) alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo úradne overenú fotokópiu. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Musí obsahovať informáciu: či uchádzač nebol za predchádzajúce dva roky v nepovolenom debete, ak bol, uchádzač predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo, že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.Uchádzač okrem vyjadrenia banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá zriadené účty ako v tých z ktorých predkladá potvrdenie; čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym orgánom uchádzača.
2.Kópia účtovnej uzávierky zostavená za účtovné obdobie roka 2016 vyžaduje sa predložiť: 2.1osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu, výkaz ziskov a strát, 2.2 účtovná závierka osoby, vedúcej jednoduché účtovníctvo, musí obsahovať výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch;
3.Čestné vyhlásenie uchádzača, že kópia účtovnej závierky, ktorú predkladá verejnému obstarávateľovi je totožná s originálom predloženým správcovi dane.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejné mu obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Je uvedená v bode III.1.2
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2014, 2015 2016) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorý bude obsahovať: obchodné meno odberateľa s adresou sídla alebo miesta podnikania, zmluvnú cenu v EUR s DPH, termín dodania (aby bolo možné posúdiť, či referencie sú za predchádzajúce tri roky, kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Referencie uchádzač predloží písomne v originálnom vyhotovení, resp. úradne overených kópiách alebo prostredníctvom evidencie referencií zverejnenej na elektronickom úložisku ÚVO.
Zdôvodnenie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie týkajúce sa obdobných služieb ako je predmet zákazky z dôvodu získania informácií o zmluvnom partnerovi, či má dostatok skúseností, či je technicky a odborne schopný a spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej dobrej kvalite. Podmienky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné. Verejný obstarávateľ má záujem vybrať uchádzača, ktorý vie poskytnúť čo najkvalitnejšie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží k zoznamu poskytnutých služieb minimálne: 7 referencií za predchádzajúce tri roky (2014, 2015 2016), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Za obdobné služby verejný obstarávateľ považuje tlač rôznych knižných publikácií s väzbou V2, V4, V8, resp. propagačných materiálov a časopisov. Referencie uchádzač predloží:
minimálne 3 za tlač knižných publikácií z toho jedna v hodnote 30 tis. Eur bez DPH, minimálne 2 za tlač rôznych obdobných propagačných materiálov ako sú predmetom tejto súťaže; jedna v hodnote 10 tis. Eur bez DPH,
minimálne 2 za tlač časopisov s väzbou; jedna v hodnote 10 tis. Eur bez DPH.
Splnenie podmienky účasti podľa §§ 32, 33 a 34 môže uchádzač preukázať jednotným európskym dokumentom pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. (Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.)
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zhotoviteľ zhotoví a dodá predmet zákazky v dohodnutom náklade a dobrej kvalite čo sa považuje za dobrú kvalitu je uvedené podrobne v súťažných podkladoch v časti opis predmetu zákazky a v návrhu RD; v prípade, že väzba bude chybná, bude vrátená na opravu na náklady zhotoviteľa, ktorý je povinný vykonať opravu a doručiť opravenú publikáciu na miesto plnenia najneskôr do 5 pracovných dní od vrátenie chybnej publikácie.
Objednávateľ v súlade s § 41 vyžaduje od uchádzačov aby v ponuke uviedli:
podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok,najneskôr v čase uzavretia RD údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa, oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, počas plnenia zmluvy.
Pravidlá pre zmenu subdodávateľov počas plnenia RD sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rámcová dohoda bude uzavretá s 3 účastníkmi podľa § 83 ods. 5 písm. b) ZVO.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V elektronickej aukcii sa súťaží o každú položku tlačoviny, teda uchádzač bude môcť upravovať v elektronickej aukcii cenu každej tlačoviny, ktorá zohľadňuje špecifikáciu, rozsah a náklad tlačoviny.
Podrobné údaje o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A v bode 31.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 10:00
Miesto: Divadelný ústav, Jakubovo námestie 12, 813 57 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie časti ponúk Kritériá oznámi verejný obstarávateľ po vyhodnotení časti ponúk Ostatné a doručí pozvánku na účasť do elektronickej aukcie v súlade s § 54 citovaného zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ (VOB)
1. Zverejní SP v profile VO a na web. stránke uvedených v bode 11. a 12. doplňujúcich informácií.
2. V prípade, že záujemcovia vyžadujú SP v elektronickej podobe od VOB , žiadosť o účasť pošlú elektronicky. VOB poskytne SP elektronicky zaheslované vo formáte pdf. ; vybrané časti aj vo formáte word pre uľahčenie spracovania ponuky. Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu, a to: PhDr. Diana Selecká, diana.selecka@theatre.sk (tel. č. +421 911 183 076).
Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie SP, resp. vybraných častí SP.
3.VOB vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch posielali elektronicky na mailovú adresu, a to: PhDr. Diana Selecká, diana.selecka@theatre.sk (tel. č. +421 911 183 076).
4.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr do 16.10.2017. Od VOB sa vyžaduje, aby v elektronickej podobe potvrdil záujemcovi prevzatie žiadosti o vysvetlenie.
4. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie vysvetlenia dopytu.
5.VOB odporúča záujemcom sledovať profil VOB a webovú stránku z dôvodu uplatnenia inštitútu vysvetľovania, kde bude VOB zverejňovať dopyty záujemcov a odpovede na ne zo strany VOB
6.Telefonická komunikácia medzi VOB a záujemcami, resp. uchádzačmi je možná v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 17.00 hod.; v deň predkladania ponúk do 9.00 hod.
7.Uchádzači sú povinní predložiť ponuku v listinnej forme ako aj v elektronickej forme podľa pokynov v SP.
8.Predpokladaná hodnota zákazky je do 85 000,00 EUR bez DPH. Do rozpätia predpokladanej hodnoty zákazky sú započítané najmä: tlačoviny, ktoré sú vyšpecifikované v predmete zákazky a tlačoviny, najmä knižné publikácie,ktoré budú predmetom súťaženia v rámci opätovného otvárania súťaže ako aj iné tlačoviny, ktoré budú v priebehu plnenia Rámcovej dohody požadované zo strany verejného obstarávateľa.
9.VOB uzavrie Rámcovú dohodu (RD) s úspešnými uchádzačmi v súlade s § 55 a § 56 zákona č. 343/2015 Z.z.. Uzavretá RD nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, výzvou na predkladanie ponúk a ponukami predloženými úspešnými uchádzačmi.
10.Rámcová dohoda na tlač knižných publikácií, propagačných materiálov a časopisu kod bude uzavretá v súlade s § 2 a § 83 ods. 5 písm. b)zák. č. 343/2015 Z.z. s opätovným otvorením súťaže a § 269 ods. 2 ObchZ na dobu určitú na 13 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu 85 000 EUR bez DPH, čo VOB bude následne riešiť uzavretím dodatku k RD na predĺženie termínu platnosti a účinnosti RD. RD sa uzavrie s 3 účastníkmi. RD možno uzavrieť aj s nižším počtom uchádzačov len za predpokladu, že bude zachovaná hospodárska súťaž medzi účastníkmi RD.
11. SP a dopyty spolu s vysvetlením budú uverejnené na týchto uvedených linkách:
11.1Profil Divadelného ústavu na ÚVO:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4059
11.2 Web stránka Divadelného ústavu: http://www.theatre.sk/sk/divadelny-ustav/dokumenty/verejne-obstaravanie/
12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zamerané na zelené obstarávania, ani obstarávanie inovácií a obstaranie zamerané na sociálne aspekty vzhľadom na stanovené a požadované podmienky účasti, technické špecifikácie predmetu zákazky, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy.
13. Informáciu o subdodávateľoch musí predložiť uchádzač aj v prípade, že nebude zabezpečovať služby prostredníctvom subdodávateľov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.09.2017

Redakčné opravy

14395 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2017
V oznámení 13632-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Divadelný ústav, Jakubovo nám. 12, 813 57 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 194/2017 zo dňa 03.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 19.10.2017 09:00 Má byť: 24.10.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.10.2017 10:00 Má byť: 24.10.2017 10:00 VI.3) Doplňujúce informácie bod 4 Namiesto: 16.10.2017 00:00 Má byť: 18.10.2017 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ presúva termín lehoty predkladania ponúk, lehoty na otváranie ponúk a lehoty na podanie dopytov, nakoľko v SP v množstve výtlačkov časopisu kód je v jednom prípade rozšíreného čísla na str. 56 uvedených 480 ks a má byť 400 ks tak ako je to správne uvedené na ďalších stranách SP, a to na str. 27, 47, 53 a 63.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité