Oznámenie 13627 - WYP

Obsah

13627 - WYP
Vestník č. 194/2017 - 03.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Banská Belá
IČO: 00320498
Banská Belá 298, 96615 Banská Belá

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za proces VO
Telefón: +421 903525023
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5350
Hlavná adresa(URL): http://banskabela.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5350
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva - obec
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Revitalizácia verejných priestranstiev obce Banská Belá
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia verejných priestranstiev a miestnych komunikácií, mosta, riešenie verejnej zelene a novostavby verejnej zhromažďovacej plochy (námestia) ; parkoviska a detského ihriska. Rozsah prác je vyšpecifikovaný v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 337,82 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233123-7
45233161-5
45236250-7
45236210-5
45223300-9
45221110-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie obce Banská Belá - bližšie vyšpecifikované v súťažných podkladoch, v projektovej dokumentácii.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis prác sa nachádza v súťažných podkladoch, je vymedzený výkazom výmer a projektovou dokumentáciou.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 337,82 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.03.2018
Dátum ukončenia: 31.03.2021
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2,4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39
ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO . Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 33 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač podľa § 33 ods.1 písm.a) zákona o VO predkladá vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nasledovne:
- uchádzač predloží vyjadrenie banky o spôsobilosti plniť svoje finančné záväzky, t.j. bankové vyjadrenie musí v
minimálnom rozsahu uvádzať, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru
dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie.
- uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet,
- uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá vedené účty.
Uchádzač predloží uvedené doklady za rok 2014, 2015 a 2016, čím preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie ekonomického a finančného postavenia musí spĺňať podmienky účasti na osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm.b) a v § 34 ods. 1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. podľa § 34 ods.1 písm.b) ZoVO uchádzač predkladá zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (obdobie 2012 - 2017 počítané spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotením uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predkladá uchádzač vyhlásenie o uskutočnení stavebných prác doplnené dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 1 ks potvrdenia - referenčný list o uskutočnení stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru. Hodnota zákazky musí byť minimálne 600 000,00 € bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúcich päť rokov má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencie uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky.
2. podľa § 34 ods.1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predkladá údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác; doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaného na základe osobitného predpisu (odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov), t.j. predložením fotokópie osvedčenia stavbyvedúceho opatrenej originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho (alebo iný ekvivalentný doklad platný v EÚ) doplnený jeho čestným vyhlásením o tom, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na rozsah zákazky sa verejný obstarávateľ potrebuje uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý vie zabezpečiť kvalitu práce na požadovanej profesionálnej úrovni. V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú
byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou (podľa § 34 ods.1 písm. g) uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.10.2017 10:15
Miesto: Zasadačka Obecného úradu v Banskej Belej
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 30. 10. 2017 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov. O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ, budú uchádzači informovaní podľa ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky a je stanovená vo výške 5 000,- eur, slovom päťtisíc eur.
Informácie o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Uchádzač predkladá žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu
bozena.bacikova@gmail.com, prípadne na adresu: bozena@post.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu.
3. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
4. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou.
Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o
vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou.
5. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
6.Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF je zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na
predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie; link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5350
7.Verejný obstarávateľ neumožňuje preddavkové faktúry; lehota splatnosti faktúr je verejným obstarávateľom určená 30 dní.
8. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s plnením predmetu zmluvy v prípade, že verejný obstarávateľ získa nenávratný finančný príspevok z projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie.
9.Verejný obstarávateľ podľa § 11 ZoVO neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Rovnako v zmysle ZoVO musia byť zapísaní subdodávatelia uchádzača.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.09.2017

Redakčné opravy

14986 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 210/2017
V oznámení 13627-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Banská Belá, Banská Belá 298, 966 15 Banská Belá zverejnenom vo VVO č. 194/2017 zo dňa 03.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota zákazky Namiesto: 683 337,82 EUR bez DPH Má byť: 671 357,27 EUR bez DPH IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.10.2017 10:00 Má byť: 06.11.2017 13:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.10.2017 10:15 Má byť: 06.11.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Miesto: Zasadačka Obecného úradu v Banskej Belej Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 30. 10. 2017 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov. O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ, budú uchádzači informovaní podľa ZoVO. Má byť: Miesto: Zasadačka Obecného úradu v Banskej Belej Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Dňa 06.11. 2017 budú otvorené časti ponúk OSTATNÉ - bez účasti uchádzačov. O otváraní ponúk, časti KRITÉRIÁ, budú uchádzači informovaní podľa ZoVO. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Dôvodom opráv vo Výzve na predkladanie ponúk je doplnenie súťažných podkladov o výkaz výmer objektu SO 10.4 a opravy v štyroch položkách výkazu výmer objektov SO 01 a SO 05.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité