Oznámenie 13744 - WYS

Obsah

13744 - WYS
Vestník č. 196/2017 - 05.10.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Považská Bystrica
IČO: 00317667
Centrum 2/3, 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit PB, s.r.o.
IČO: 50068849
Hliníky 712/25 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prevádzka, údržba a opravy verejného osvetlenia pre mesto Považská Bystrica
Referenčné číslo: OSV_PB_2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Údržba verejného osvetlenia zahŕňa preventívne údržbové práce podľa platných noriem EN-STN a kontrolnú činnosť na: a) vzdušnom lanovom a zemnom káblovom vedení VO, b) ovládacích zariadeniach, c) stožiaroch, d) prevesoch, e)
svietidlách, f) rozvádzačoch, g) konzervácia nosných častí a prístrojov voči poveternostným vplyvom, h) prevádzkovanie
zariadenia a vedenie záznamov o stave prevádzkovaného zariadenia, i) opravy porúch svietidiel, j) odstraňovanie porúch káblov, k) výmena poškodených / nefunkčných výbojok a iných poškodených / nefunkčných častí zariadenia, l)
zabezpečenie likvidácie výbojok a žiariviek podľa predpisov o nakladaní s nebezpečným odpadom. Úkony bežnej údržby a opráv : a) pravidelné preventívne prehliadky stavu verejného osvetlenia; b) odstraňovanie porúch a nedostatkov na sústave verejného osvetlenia (čistenie svietidiel a rekonštrukcia tesnení a čistenie elektrických spojov svorkovníc, operatívna výmena poškodených / nefunkčných častí svietidiel alebo poškodených svietidiel, operatívna výmena poškodených / nefunkčných svetelných zdrojov, poistiek, krytov svietidiel, pätíc a ďalších častí zariadenia, oprava prípadne náter stožiarov, skupinová výmena poškodených / nefunkčných častí svietidiel alebo poškodených pätíc, a pod.); c) zneškodňovanie zdemontovaného nebezpečného odpadu v súlade s predpismi o nakladaní s nebezpečným odpadom; Údržba a oprava osvetlenia Považského hradu - Považské Podhradie. Údržba a prevádzka fontán a vianočnej výzdoby. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 712,85 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50232110-4
31518500-5
31519000-7
31520000-7
31531000-7
31532600-0
31532610-3
31211200-0
31211300-1
31213100-3
31216000-3
31321220-0
31340000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Považská Bystrica a jeho mestské časti.
II.2.4) Opis obstarávania
Údržba verejného osvetlenia zahŕňa preventívne údržbové práce podľa platných noriem EN-STN a kontrolnú činnosť na: a) vzdušnom lanovom a zemnom káblovom vedení VO, b) ovládacích zariadeniach, c) stožiaroch, d) prevesoch, e)
svietidlách, f) rozvádzačoch, g) konzervácia nosných častí a prístrojov voči poveternostným vplyvom, h) prevádzkovanie
zariadenia a vedenie záznamov o stave prevádzkovaného zariadenia, i) opravy porúch svietidiel, j) odstraňovanie porúch káblov, k) výmena poškodených / nefunkčných výbojok a iných poškodených / nefunkčných častí zariadenia, l)
zabezpečenie likvidácie výbojok a žiariviek podľa predpisov o nakladaní s nebezpečným odpadom. Úkony bežnej údržby a opráv : a) pravidelné preventívne prehliadky stavu verejného osvetlenia; b) odstraňovanie porúch a nedostatkov na sústave verejného osvetlenia (čistenie svietidiel a rekonštrukcia tesnení a čistenie elektrických spojov svorkovníc, operatívna výmena poškodených / nefunkčných častí svietidiel alebo poškodených svietidiel, operatívna výmena poškodených / nefunkčných svetelných zdrojov, poistiek, krytov svietidiel, pätíc a ďalších častí zariadenia, oprava prípadne náter stožiarov, skupinová výmena poškodených / nefunkčných častí svietidiel alebo poškodených pätíc, a pod.); c) zneškodňovanie zdemontovaného nebezpečného odpadu v súlade s predpismi o nakladaní s nebezpečným odpadom; Údržba a oprava osvetlenia Považského hradu - Považské Podhradie. Údržba a prevádzka fontán a vianočnej výzdoby. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 201 712,85 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, písm. a) až f), resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1 Uchádzač môže doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia preukázať aj podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
1.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3 Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1, pričom tieto doklady predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti : Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, vyplývajú z § 32 a § 38 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ má vedomosť, že hlavnými zložkami účelných nákladov na poskytnutie služby sú materiálové a mzdové náklady (cena práce osôb poskytujúcich službu) a pri vyhlasovaní tohto postupu rozhodol, že úhrada bude realizovaná mesačne bankovým prevodom. Primeranosť podmienky účasti tkvie v tom, že je dôkazom o tom, že úspešný uchádzač nebude mať z dôvodu obmedzení na jeho bankovom účte ťažkosti s úhradou materiálu a mzdových nákladov a odvodov, čo by mohlo viesť z zastaveniu poskytovania služieb údržby a prevádzky verejného osvetlenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Podľa § 34 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

2. Podľa § 34 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií nasledovných osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

3. Podľa § 34 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby.

4. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) súvislosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

5. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

6. Podľa § 34 v súvislosti s §35 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pri práci. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač preukáže poskytnutie služieb súvisiacich s prevádzkou a údržbou verejného osvetlenia v minimálnej celkovej hodnote 200 000,- € bez DPH za predchádzajúce tri roky, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, pričom min. 1 zákazka od jedného objednávateľa musí byť v min. počte 3900 svetelných bodov (SB).
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uchádzač ako potenciálny budúci poskytovateľ služieb musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu aj kvality poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zadávanej zákazky.

K bodu 2.: Uchádzač preukáže odbornú úroveň prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov:
č.1: Elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR v rozsahu: min. 1 elektrotechnik, ktorý je držiteľom dokladu oprávňujúceho ho na túto činnosť a zároveň tiež predloží doklad, že táto osoba má osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre práce pod napätím podľa STN 50 110-1, resp. ekvivalentný doklad.
č. 2: Elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR v rozsahu: min. 1 revízny technik vyhradeného zariadenia elektrického - dokladom oprávňujúcim na túto činnosť.
č. 3 a 4: Samostatný elektrotechnik min 2x - odborná spôsobilosť v elektrotechnike v zmysle § 22 vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, v platnom znení (ďalej len ako Vyhláška č. 508/2009), uchádzač túto podmienku preukáže predložením požadovaného dokladu alebo ekvivalentného dokladu
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uvedené podmienky majú význam z hľadiska riadneho a kvalitného plnenia predmetu zákazky, sú nevyhnutné a primerané vo vzťahu k bezproblémovému poskytnutiu služieb.

K bodu 3.: Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Zoznam musí byť podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v jeho mene. Uchádzač musí mať k dispozícii strojové vybavenie na zabezpečenie predmetu zákazky a to:
1 ks vozidlo so zdvíhacou plošinou s pracovnou výškou minimálne 16 metrov
1 servisné vozidlo.
Uchádzač okrem iného predloží k vozidlám platné technické preukazy.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti overuje skutočnosť, že uchádzač má dostatočné strojové vybavenie na poskytnutie služby.

K bodu 4.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 9001 v predmete zákazky alebo ekvivalent.
K bodu 5.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001 v predmete zákazky alebo ekvivalent.
K bodu 6.: Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu STN OHSAS 18001 v predmete zákazky alebo ekvivalent.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Podmienkou účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje poskytnutie služieb v súlade so slovenskými normami, alebo s normami členských štátov EÚ a na požadovanej úrovni a potreba preukázania súvisí s kvalitou a bezpečnosťou poskytovaných služieb. Verejný obstarávateľ okrem uvedeného považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný pri realizácií zákazky dodržiavať splnenie noriem environmentálneho riadenia. Bližšie informácie sú z dôvodu obmedzenosti počtu znakov uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.10.2017 13:30
Miesto: MP Profit PB, s.r.o.
Hliníky 712/25
017 01 Považská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom.
Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk
b) Klikne na názov zákazky.
c) Klikne na Žiadosť o účasť.
d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne (v pracovných dňoch), v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit PB s.r.o., Hliníky 712/25, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady.
g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk.
Uchádzač si taktiež môže stiahnuť súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľ v zmysle ZVO.

Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Počas lehoty viazanosti ponúk je uchádzač viazaný svojou ponukou. Viazanosť ponúk zabezpečuje verejný obstarávateľ zábezpekou. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk v prípade uplatnenia žiadosti o nápravu resp. konaní o preskúmanie úkonov kontrolovaného, ako aj iných dôvodov, ktoré nebolo možné predvídať v čase vyhlásenia tohto Zábezpeka je stanovená vo výške 6 000,00 EUR. Ostatné informácie a podmienky zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.10.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité