Oznámenie 14062 - MST

Obsah

14062 - MST
Vestník č. 200/2017 - 11.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Distrib Capital, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36705691
Dunajská 18 , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Monika Hlinková
Telefón: +421 905212606
Email: hlinkova@obstaram.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/14130
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/14130
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/14130
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Local Market s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45300372
Ružová dolina 6 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Monika Hlinková
Telefón: +421 905212606
Email: hlinkova@obstaram.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/14130
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): §8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): §8 ods. 2 písm. a)
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Implementácia inovatívnych výrobných postupov v prevádzke Pivovar Karpat a výrobných postupov na výrobu inovatívnych prírodných produktov
Referenčné číslo: Distrib Capital/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je ucelená technológia na varenie sladinového nápoja a kvasenie a ležanie nápoja Cider
vrátane ingeenieringu. Predmetom technológie sú vzájomne pospájané jednotlivé druhy nádob a technológií tak, aby
boli logicky zahrnuté v systéme, ktorý zodpovedá jednotlivým fázam výrobného cyklu obidvoch nápojov tak, aby bola
dosiahnutá maximálna synergia použitej pracovnej sily a jednotlivých druhov energií. Nevyhnutným a dôležitým
parametrom usporiadania ucelenej technológie je spôsob dokonalej sanitácie tak, aby nevznikali tzv. slepé miesta
možných mikrobiologických infekcií, ktorých výskyt má vysoko negatívne účinky na kvalitu produktov a ekonomiku
pivovaru.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 990 372,45 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnava, Hrnčiarovce nad Parnou
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je ucelená technológia na varenie sladinového nápoja a kvasenie a ležanie nápoja Cider
vrátane ingeenieringu. Predmetom technológie sú vzájomne pospájané jednotlivé druhy nádob a technológií tak, aby
boli logicky zahrnuté v systéme, ktorý zodpovedá jednotlivým fázam výrobného cyklu obidvoch nápojov tak, aby bola
dosiahnutá maximálna synergia použitej pracovnej sily a jednotlivých druhov energií. Nevyhnutným a dôležitým
parametrom usporiadania ucelenej technológie je spôsob dokonalej sanitácie tak, aby nevznikali tzv. slepé miesta
možných mikrobiologických infekcií, ktorých výskyt má vysoko negatívne účinky na kvalitu produktov a ekonomiku
pivovaru.
Presná špecifikácia obstarávaných zariadení a ich technických parametrov je definovaná v Prílohe č. 1 súťažných
podkladov Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 990 372,45 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. ak nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód výzvy OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 .
Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 30.000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej
ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v
súťažných podkladoch, alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. (1) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. (2) zákona.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JEDOM podľa § 39 zákona. V
prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať
tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v bode 1.2. alebo nevydáva ani
rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu
Oznámenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.11.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.11.2017 10:00
Miesto: Local Market s.r.o., Ružová dolina 6, 821 08 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk označených akom
Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom.
Neverejné otváranie častí ponúk označených ako Kritéria sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne emailom (vo formáte pdf, word) alebo poštou na adrese kontaktného
miesta. V prípade zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, mailom alebo poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov.
V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 15,00
hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 905 212 606 ).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.10.2017

Redakčné opravy

15769 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 220/2017
V oznámení 14062-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Distrib Capital, s.r.o., Dunajská 18, 811 08 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 200/2017 zo dňa 11.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.11.2017 10:00 Má byť: 13.11.2017 13:30 DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ posúva termín otvárania ponúk z organizačných dôvodov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité