Oznámenie 14059 - MST

Obsah

14059 - MST
Vestník č. 200/2017 - 11.10.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00185213
E. M. Šoltésovej 1, 96901 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za verejné obstarávanie
Telefón: +421 903525023
Fax: +421 456922406
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
Hlavná adresa(URL): http://www.banskastiavnica.sk/obcan/institucie/ts-1/uvod-2.html
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podľa § 7 ods. 2
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhodnocovanie bioodpadu a stavebného odpadu v Banskej Štiavnici - technické a technologické vybavenie (r. 2017)
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
FC01-8 - Na likvidáciu odpadu
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je technické, technologické vybavenie a dovybavenie Zberného dvora odpadov v Banskej Štiavnici pre zhodnocovanie bioodpadu a stavebného odpadu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 152 927,20 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
1.
Časť č.: Technika na zber bioodpadu a stavebného odpadu
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34114000-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FC02-1 - Na odpadový materiál
FC03-4 - Na domový odpad
FG16-7 - Na použitie v mestách
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Banská Štiavnica
II.2.4) Opis obstarávania:
1 umývačka odpadových nádob; 1 nové zberové vozidlo s lineárnym lisovaním - veľké; 1 nové zberové vozidlo s lineárnym lisovaním - mini; 70 ks - nádoby na zber BRKO; 207 tis biodegradovaných sáčkov na kuchynský bioodpad; 8 veľkokapacitných kontajnerov; 1 semafór na váhu na zbernom dvore; 1 mobilný ekosklad
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 605 978,50 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+: 310011B490
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predávajúci sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretou medzi kupujúcim a poskytovateľom príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Zábezpeka ponuky za predmetnú časť zákazky sa vyžaduje vo výške 3 000,00 €, podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kompostáreň BS - technické a technologické vybavenie
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
FC01-8 - Na likvidáciu odpadu
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Banská Štiavnica
II.2.4) Opis obstarávania:
1 nový kolesový univerzálny traktor; 1 nakladač malý; 1 rezací a miešací voz; 1 prekopávač kompostu; 1 preosievač kompostu; 1 cisternový voz (fekál); 1 fermentor - hygienizačná jednotka; 1 dopravníkový systém; 1 drvič kuchynského bioodpadu; 2 teplomery
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 546 948,70 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS2014+: 310011B490
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predávajúci sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretou medzi kupujúcim a poskytovateľom príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Zábezpeka ponuky za predmetnú časť zákazky sa vyžaduje vo výške 3 000,00 €, podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 33 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač podľa § 33 ods.1 písm.a) zákona o VO predkladá vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nasledovne:
- uchádzač predloží vyjadrenie banky o spôsobilosti plniť svoje finančné záväzky, t.j. bankové vyjadrenie musí v minimálnom rozsahu uvádzať, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie.
- uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet,
- uchádzač predloží okrem vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá vedené účty.
Uchádzač predloží uvedené doklady za rok 2014, 2015 a 2016, čím preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie ekonomického a finančného postavenia musí spĺňať podmienky účasti na osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm. a) a v § 34 ods.1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky (obdobie 2014 -2017 počítané spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom o poskytnutých dodávkach je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 1 ks referencie o dodávke tovaru rovnakého alebo podobného charakteru. Hodnota zákazky musí byť minimálne 300 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ považuje za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky ako napríklad: dodávka špeciálnych vozidiel na umývanie nádob, umývanie kontajnerov, umývanie odpadových nádob, vozidlá na zvoz odpadu s lineárnym lisovaním (pre 1. časť zákazky) a dodávka fermentora - hygienizačnej jednotky, traktora, nakladača, rezacieho a miešacieho stroja (pre 2. časť zákazky).Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne poskytnutých dodávok za predchádzajúce 3 roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencií uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky.
2. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť doklady podľa ZoVO ( § 34, ods. 1, písm. m) bod 1). Požadujeme, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografiami predmetu zákazky. Doklady stačí predložiť v neoverenej kópii, napr. prospekty od výrobcu. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko verejný obstarávateľ by bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií nedokázal vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.11.2017 13:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.11.2017 14:00
Miesto: Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica - pracovňa riaditeľa, 1. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, pretože verejný obstarávateľ používa v tomto verejnom obstarávaní tzv. reverznú súťaž podľa § 66 ods. 7 zákona o VO - jednoobálková verejná súťaž. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači (resp. osoby splnomocnené uchádzačom na zastupovanie), teda tí, ktorí predložili ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ použije v zmysle § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní reverznú verejnú súťaž. Ponuku je preto potrebné predložiť v jednej obálke.
2. Verejný obstarávateľ podľa § 11 ZoVO neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Rovnako v zmysle ZoVO musia byť zapísaní subdodávatelia uchádzača.
3. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com ; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
4. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou. Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou doručovacou službou.
5. Záujemca môže predložiť žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu bozena.bacikova@gmail.com , prípadne na adresu: bozena@post.sk ; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu.
6. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
7. Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf je zabezpečený odo dňa publikovania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/776
8. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky pre obidve časti zákazky. Uchádzači, ktorí predložia ponuku na obidve časti predmetu zákazky, poskytnú zábezpeku ako súčet určených súm pre jednotlivé časti zákazky.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.10.2017

Redakčné opravy

15444 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 215/2017
V oznámení 14059-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica, E. M. Šoltésovej 1, 969 01 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 200/2017 zo dňa 11.10.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky (obdobie 2014 -2017 počítané spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom o poskytnutých dodávkach je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 1 ks referencie o dodávke tovaru rovnakého alebo podobného charakteru.Hodnota zákazky musí byť minimálne 300 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ považuje za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky ako napríklad: dodávka špeciálnych vozidiel na umývanie nádob, umývanie kontajnerov, umývanie odpadových nádob, vozidlá na zvoz odpadu s lineárnym lisovaním (pre 1. časť zákazky) a dodávka fermentora - hygienizačnej jednotky, traktora, nakladača, rezacieho a miešacieho stroja (pre 2. časť zákazky).Odôvodnenie primeranosti podmienky:Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne poskytnutých dodávok za predchádzajúce 3 roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencií uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky (obdobie 2014 -2017 počítané spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom o poskytnutých dodávkach je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 2 ks referencií o dodávke tovaru rovnakého alebo podobného charakteru.Hodnota každej zákazky musí byť minimálne 150 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ považuje za zákazky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky ako napríklad: dodávka špeciálnych vozidiel na umývanie nádob, umývanie kontajnerov, umývanie odpadových nádob, vozidlá na zvoz odpadu s lineárnym lisovaním (pre 1. časť zákazky) a dodávka fermentora - hygienizačnej jednotky, traktora, nakladača, rezacieho a miešacieho stroja (pre 2. časť zákazky).Odôvodnenie primeranosti podmienky:Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne poskytnutých dodávok za predchádzajúce 3 roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencií uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Ostatné podmienky účasti v časti III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť, minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 34 ods.1 písm. m), ostávajú nezmenené.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité